ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

TotalSoft a avut venituri de 19 mil. € în 2018 și țintește afaceri de 23 de mil. € anul acesta

04 Iunie 2019   |   BizLawyer

Strategia TotalSoft din ultimii doi ani, valabilă și pentru perioada următoare, se bazează pe investiții în produse, procese interne și oameni. Astfel, în 2018 compania a investit 2 milioane de euro în dezvoltarea portofoliului de soluții, iar pentru anul în curs, va aloca în acest sens un buget de peste 2,5 milioane euro.

Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft

 
 
TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală, parte a grupului Logo începând cu anul 2016, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 19 milioane de euro, suita de soluții Charisma având o pondere de 70% în totalul veniturilor companiei. În primul trimestru al anului 2019, TotalSoft a raportat venituri de 5,4 milioane de euro, o creștere cu 16% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Compania, care anul acesta împlinește 25 de ani de la înființare, estimează venituri de 23 milioane de euro și o EBIDTA de 3.7 milioane de euro pentru 2019.

Cei peste 1.000 de clienți la nivel global ai TotalSoft sunt lideri în industrii precum leasing&credit, financiar-bancar, retail, agricultură, servicii, distribuție, medical&farmaceutic, construcții&proiectare, energie, utilități și producție. Ponderea cea mai mare în cifra de afaceri din 2018 este reprezentată de soluțiile Charisma ERP (50%), Charisma HCM (20%) și soluțiile dezvoltate pe tehnologii Microsoft (6%). Aceleași procente sunt estimate și pentru veniturile TotalSoft din 2019.


”După integrarea în grupul internațional Logo, TotalSoft a trecut printr-o perioadă de reorganizare și regândire a strategiei de dezvoltare. Democratizarea tehnologiei devine noul driver al companiei, care își pune amprenta asupra strategiei de produs în 2019-2020. Dezvoltăm noi platforme software cu accent pe accesibilitate, prin integrarea facilă cu terțe soluții, trecerea în cloud și adoptarea de noi tehnologii. Totodată, investim în integrarea tehnologiilor AI, IoT și chatbot în aplicațiile de business Charisma, pentru transformarea proceselor de business și optimizarea soluțiilor curente. Echipele de R&D și cel de business development s-au dezvoltat semnificativ în ultima perioadă, pentru a susține toate aceste proiecte”, a declarat Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft.

Majoritatea veniturilor provin din piața locală (65%), însă ponderea cifrei de afaceri din extern este în creștere. Pe fondul planurilor de extindere în afara țării prin soluțiile Charisma Financial Services, Charisma ERP, Charisma HCM, Charisma Medical Software, în următoarea perioadă, balanța se poate înclina în favoarea proiectelor din afara țării.

În prima parte a anului 2019, businessul TotalSoft a înregistrat un trend de creștere din mai multe puncte de vedere. Pe de-o parte, au fost dezvoltate noi proiecte și module pentru clienții existenți, pe de altă parte TotalSoft și-a completat portofoliul de clienți cu nume importante din educație, oil&gas, turism, construcții, sănătate și servicii.

Noi soluții și produse software în portofoliul TotalSoft
Strategia TotalSoft din ultimii doi ani, valabilă și pentru perioada următoare, se bazează pe investiții în produse, procese interne și oameni. Astfel, în 2018 compania a investit 2 milioane de euro în dezvoltarea portofoliului de soluții, iar pentru anul în curs, va aloca în acest sens un buget de peste 2,5 milioane euro.

Suita de soluții Charisma deține cea mai mare pondere în veniturile companiei, iar începând cu 2019, portofoliul a fost extins cu soluții partenere precum SAP și Tableau. De asemenea, compania oferă și o suită unică de servicii de outsourcing care include, pe lângă serviciile de HR și Financiar-Contabilitate, și partea de digitalizare în conformitate cu cerințele GDPR. De curând, TotalSoft acoperă și zona de hosting și dezvoltare de soluții custom, complementare soluției ERP, dezvoltând, astfel, o nouă direcție de business cu un potențial crescut.

Achiziții pe piața locață și extindere în Europa
În 2018, TotalSoft a finalizat procedurile de achiziție și integrare a companiei Architected Business Solutions (ABS), grup specializat în consultanță în managementul afacerilor, cu expertiză solidă în strategie, managementul proceselor de afaceri, tehnologie și outsourcing. În urma acestei achiziții, TotalSoft devine o companie cu profil unic în industria locală de IT, consolidându-și astfel portofoliul de servicii și soluții de business, precum și competențele în consultanță și management de proiect.

Primul birou internațional al companiei a fost deschis în Germania. Unul dintre cei mai importanți clienți la nivel global, Deutsche Leasing, parte a uneia dintre cele mai mari şi puternice organizaţii financiare internaţionale, a optat pentru implementarea soluției Charisma Leasing în toate cele 22 de sucursale, fiind singura companie de leasing din lume care optează pentru soluție de grup. Această soluție deservește clienți din 32 de țări, de asemenea o caracteristică unică pe piața de software de leasing. De altfel, suita Charisma pentru industria de leasing este inclusă în top 10 soluții pentru verticala de leasing din Europa, într-un studiu independent publicat de PriceWaterhouseCoopers în 2017.

Strategia de extindere pe piața externă vizează și celelalte soluții din suita Charisma, cele mai importante fiind Charisma ERP, Charisma HCM și Charisma Medical Software. În 2019, publicația CIO Applications a inclus TotalSoft printre primii 10 furnizori de soluții de tip ERP din Europa.

Buget de training extern pentru angajați de 300.000 euro în 2019
TotalSoft are deschise 100 de poziții pentru 2019, cele mai multe sunt pentru consultanți în implementare aplicații ERP, programatori de baze date (SQL), precum și ingineri software specializați în tehnologiile .NET, C#, JavaScript (React).

Pe de altă parte, compania țintește pentru acest an dublarea numărului de studenți sau masteranzi din programele de internship. Derulate sub numele Charisma Academy, acestea se vor derula pe perioade de 3 luni, cei mai mulți dintre cursanți optând, la final, pentru angajare în cadrul companiei.

Compania nu se limitează însă doar la atragerea de tineri pasionați de tehnologie ci există deschidere în a angaja persoane cu experiență, inclusiv persoane trecute de 50 ani, ceea ce ne asigură diversitate și competitivitate.

”Ne interesează foarte mult experiența angajaților și suntem interesați continuu să găsim noi metode prin care o putem îmbunătăți. În spatele acestora stă un mediu colaborativ bazat pe acțiuni interne, prin care am aliniat echipele către aceeași viziune, obiective și strategie. În prezent, suntem în etapa în care valorile companiei sunt traduse în comportamente concrete care vor inspira acțiunile noastre legate de angajați, dar și redefinirea sistemului de evaluare a performanțelor. Ne dorim ca angajații noștri să își găsească motivarea intrinsecă de a contribui la activitatea zilnică și îi încurajăm din ce în ce mai mult să își îmbunătățească abilitățile, investind în trainingul acestora. În strategia de dezvoltare, am pus accent pe pregătirea colegilor și identificarea punctelor forte, având în 2019 un buget alocat de 300.000 EUR numai pentru training extern”, a menționat Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8284 / 8926
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Practica de M&A de la Volciuc-Ionescu accelerează într-o piață mai activă, unde conformarea multiplă și mecanismele sofisticate de preț ̸ structurare ridică miza juridică. “O tranzacție este cu adevărat de succes dacă, după closing, integrarea noii afaceri decurge fluent, sinergiile preconizate se realizează efectiv și nu apar probleme majore care să-i erodeze valoarea”, spun avocații | În spatele fiecărui mandat finalizat se află o combinație atent dozată de expertiză, colaborare și reziliență
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
Radiografia unui an intens în practica de Employment la KPMG Legal – Toncescu și Asociații | Arhitectura normelor de dreptul muncii arată ca un șantier în lucru: reglementări noi, intenții bune, dar și intersecții nerezolvate între acte normative, zone fără busolă și practici care alunecă în interpretări divergente. De vorbă cu membrii echipei despre provocările perioadei, proiectele cheie și prioritățile clienților, în linie cu valul normativ
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA: “Noțiuni introductive de arbitraj comercial – un ghid practic pentru începători”, desfășurat în cinci ateliere | Înscrierile se fac până pe 7 octombrie
Mitel & Asociatii recruteaza avocati stagiari
Saga „Micula vs. România” foarfecă bugetul | Frații Micula cer a treia serie de sancțiuni în SUA împotriva României, după ce administrația de la București a refuzat să ofere date precise despre bunuri și conturi ce pot fi executate. Statul ar trebui să mai plătească penalități de 5,8 mil. USD după ce a fost deja sancționată cu cca. 15 mil. USD în ultimii 4 ani. White & Case, Dentons și F.A. Vasquez accelerează demersurile de executare; statul este apărat de Foley Hoag și SLV Legal
Lawyer – Associate ̸ Senior Associate (1-6 years) | Banking & Finance | Reff & Associates
Lexology Capital Markets Rankings 2025 | Cine sunt avocații români care se remarcă în practica de piețe de capital: Anca Simeria (partener, Popescu & Asociații) este considerată „Thought Leaders”. Zsuzsa Csiki (partener, Kinstellar), evidențiată pe segmentul de ”Structured Finance”, iar Loredana Chițu (partener Dentons, în secțiunea ”Debt & Equity”. Un semnal că piața locală poate seta standarde și concura cu jurisdicții consacrate
BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari cu 0-3 ani experienta in profesie
ZRVP a asistat UniCredit Bank în materia relațiilor de muncă în contextul fuziunii cu Alpha Bank Romania. Cătălin Micu (partener) a coordonat proiectul, alți trei avocați, în prim plan | Buna colaborare cu factorii cheie din proiect și focusul pe comunicarea eficientă în cadrul organizațiilor implicate a făcut ca toate etapele planificate să fie implementate și inerentele provocări să fie depășite cu succes
GNP Guia Naghi and Partners is looking for a talented lawyer | Technology & Data protection
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...