TotalSoft a avut venituri de 19 mil. € în 2018 și țintește afaceri de 23 de mil. € anul acesta
04 Iunie 2019 BizLawyer
Strategia TotalSoft din ultimii doi ani, valabilă și pentru perioada următoare, se bazează pe investiții în produse, procese interne și oameni. Astfel, în 2018 compania a investit 2 milioane de euro în dezvoltarea portofoliului de soluții, iar pentru anul în curs, va aloca în acest sens un buget de peste 2,5 milioane euro.
| |
|
Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft |
TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală, parte a grupului Logo începând cu anul 2016, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 19 milioane de euro, suita de soluții Charisma având o pondere de 70% în totalul veniturilor companiei. În primul trimestru al anului 2019, TotalSoft a raportat venituri de 5,4 milioane de euro, o creștere cu 16% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Compania, care anul acesta împlinește 25 de ani de la înființare, estimează venituri de 23 milioane de euro și o EBIDTA de 3.7 milioane de euro pentru 2019.
Cei peste 1.000 de clienți la nivel global ai TotalSoft sunt lideri în industrii precum leasing&credit, financiar-bancar, retail, agricultură, servicii, distribuție, medical&farmaceutic, construcții&proiectare, energie, utilități și producție. Ponderea cea mai mare în cifra de afaceri din 2018 este reprezentată de soluțiile Charisma ERP (50%), Charisma HCM (20%) și soluțiile dezvoltate pe tehnologii Microsoft (6%). Aceleași procente sunt estimate și pentru veniturile TotalSoft din 2019.
Cei peste 1.000 de clienți la nivel global ai TotalSoft sunt lideri în industrii precum leasing&credit, financiar-bancar, retail, agricultură, servicii, distribuție, medical&farmaceutic, construcții&proiectare, energie, utilități și producție. Ponderea cea mai mare în cifra de afaceri din 2018 este reprezentată de soluțiile Charisma ERP (50%), Charisma HCM (20%) și soluțiile dezvoltate pe tehnologii Microsoft (6%). Aceleași procente sunt estimate și pentru veniturile TotalSoft din 2019.
”După integrarea în grupul internațional Logo, TotalSoft a trecut printr-o perioadă de reorganizare și regândire a strategiei de dezvoltare. Democratizarea tehnologiei devine noul driver al companiei, care își pune amprenta asupra strategiei de produs în 2019-2020. Dezvoltăm noi platforme software cu accent pe accesibilitate, prin integrarea facilă cu terțe soluții, trecerea în cloud și adoptarea de noi tehnologii. Totodată, investim în integrarea tehnologiilor AI, IoT și chatbot în aplicațiile de business Charisma, pentru transformarea proceselor de business și optimizarea soluțiilor curente. Echipele de R&D și cel de business development s-au dezvoltat semnificativ în ultima perioadă, pentru a susține toate aceste proiecte”, a declarat Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft.
Majoritatea veniturilor provin din piața locală (65%), însă ponderea cifrei de afaceri din extern este în creștere. Pe fondul planurilor de extindere în afara țării prin soluțiile Charisma Financial Services, Charisma ERP, Charisma HCM, Charisma Medical Software, în următoarea perioadă, balanța se poate înclina în favoarea proiectelor din afara țării.
În prima parte a anului 2019, businessul TotalSoft a înregistrat un trend de creștere din mai multe puncte de vedere. Pe de-o parte, au fost dezvoltate noi proiecte și module pentru clienții existenți, pe de altă parte TotalSoft și-a completat portofoliul de clienți cu nume importante din educație, oil&gas, turism, construcții, sănătate și servicii.
Noi soluții și produse software în portofoliul TotalSoft
Strategia TotalSoft din ultimii doi ani, valabilă și pentru perioada următoare, se bazează pe investiții în produse, procese interne și oameni. Astfel, în 2018 compania a investit 2 milioane de euro în dezvoltarea portofoliului de soluții, iar pentru anul în curs, va aloca în acest sens un buget de peste 2,5 milioane euro.
Suita de soluții Charisma deține cea mai mare pondere în veniturile companiei, iar începând cu 2019, portofoliul a fost extins cu soluții partenere precum SAP și Tableau. De asemenea, compania oferă și o suită unică de servicii de outsourcing care include, pe lângă serviciile de HR și Financiar-Contabilitate, și partea de digitalizare în conformitate cu cerințele GDPR. De curând, TotalSoft acoperă și zona de hosting și dezvoltare de soluții custom, complementare soluției ERP, dezvoltând, astfel, o nouă direcție de business cu un potențial crescut.
Achiziții pe piața locață și extindere în Europa
În 2018, TotalSoft a finalizat procedurile de achiziție și integrare a companiei Architected Business Solutions (ABS), grup specializat în consultanță în managementul afacerilor, cu expertiză solidă în strategie, managementul proceselor de afaceri, tehnologie și outsourcing. În urma acestei achiziții, TotalSoft devine o companie cu profil unic în industria locală de IT, consolidându-și astfel portofoliul de servicii și soluții de business, precum și competențele în consultanță și management de proiect.
Primul birou internațional al companiei a fost deschis în Germania. Unul dintre cei mai importanți clienți la nivel global, Deutsche Leasing, parte a uneia dintre cele mai mari şi puternice organizaţii financiare internaţionale, a optat pentru implementarea soluției Charisma Leasing în toate cele 22 de sucursale, fiind singura companie de leasing din lume care optează pentru soluție de grup. Această soluție deservește clienți din 32 de țări, de asemenea o caracteristică unică pe piața de software de leasing. De altfel, suita Charisma pentru industria de leasing este inclusă în top 10 soluții pentru verticala de leasing din Europa, într-un studiu independent publicat de PriceWaterhouseCoopers în 2017.
Strategia de extindere pe piața externă vizează și celelalte soluții din suita Charisma, cele mai importante fiind Charisma ERP, Charisma HCM și Charisma Medical Software. În 2019, publicația CIO Applications a inclus TotalSoft printre primii 10 furnizori de soluții de tip ERP din Europa.
Buget de training extern pentru angajați de 300.000 euro în 2019
TotalSoft are deschise 100 de poziții pentru 2019, cele mai multe sunt pentru consultanți în implementare aplicații ERP, programatori de baze date (SQL), precum și ingineri software specializați în tehnologiile .NET, C#, JavaScript (React).
Pe de altă parte, compania țintește pentru acest an dublarea numărului de studenți sau masteranzi din programele de internship. Derulate sub numele Charisma Academy, acestea se vor derula pe perioade de 3 luni, cei mai mulți dintre cursanți optând, la final, pentru angajare în cadrul companiei.
Compania nu se limitează însă doar la atragerea de tineri pasionați de tehnologie ci există deschidere în a angaja persoane cu experiență, inclusiv persoane trecute de 50 ani, ceea ce ne asigură diversitate și competitivitate.
”Ne interesează foarte mult experiența angajaților și suntem interesați continuu să găsim noi metode prin care o putem îmbunătăți. În spatele acestora stă un mediu colaborativ bazat pe acțiuni interne, prin care am aliniat echipele către aceeași viziune, obiective și strategie. În prezent, suntem în etapa în care valorile companiei sunt traduse în comportamente concrete care vor inspira acțiunile noastre legate de angajați, dar și redefinirea sistemului de evaluare a performanțelor. Ne dorim ca angajații noștri să își găsească motivarea intrinsecă de a contribui la activitatea zilnică și îi încurajăm din ce în ce mai mult să își îmbunătățească abilitățile, investind în trainingul acestora. În strategia de dezvoltare, am pus accent pe pregătirea colegilor și identificarea punctelor forte, având în 2019 un buget alocat de 300.000 EUR numai pentru training extern”, a menționat Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 8384 / 9026 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Popescu & Asociații, singura firmă independentă locală evidențiată la gala ”The Lawyer European Awards”
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Albota Law Firm își menține standardele ridicate în Real Estate cu o echipă alcătuită doar din avocați seniori, recunoscută constant în ghidurile internaționale. Practica are anvergură, ritm și disciplină, iar vizibilitatea internațională validează un mod de lucru orientat spre rezultat | De vorbă cu Oana Albota (Managing Partner) despre tendințele pieței, provocările perioadei modul în care lucrează echipa
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în cea mai mare emisiune de obligațiuni AT1 din Europa Centrală și de Est | Echipa de proiect, coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
Clifford Chance Badea a asistat Nofar Energy la semnarea a trei contracte de operare și mentenanță (O&M) cu EnergoBit pentru trei parcuri fotovoltaice cu o capacitate totală de peste 360 MW
Balog & Stoica: Un nou jucător pe piața serviciilor juridice și o perspectivă contemporană asupra avocaturii
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Țuca Zbârcea & Asociații și britanicii de la Legal 500 au lansat ediția 2025 a GC Powerlist Romania
Filip & Company a asistat Autonom Services S.A. la încheierea unui contract de facilități de credit în valoare de 300 mil. €. Ce avocați au fost în echipa de proiect
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat Hexagon în achiziția Platformei CUG din Cluj, într-unul dintre cele mai mari proiecte imobiliare ale anului
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





