ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Firma de avocatură CMS România își mută birourile în clădirea One Tower. Horea Popescu, Managing Partner: Noul sediu se aliniază viziunii “future facing” a firmei și sprijină cultura noastră organizațională bazată pe colaborare

12 Aprilie 2022   |   BizLawyer

Noua adresă a CMS în București este: One Tower, Calea Floreasca 165, etajele 12-14, Sector 1, 014459 București, România.

 
 
Începând cu 11 aprilie 2022, firma internațională de avocatură CMS își va muta sediul în clădirea de birouri clasă A One Tower, parte a dezvoltării multifuncționale One Floreasca City, unul dintre cele mai mari proiecte de regenerare urbană din zona centrală a Bucureștiului.

Horea Popescu, Managing Partner al CMS România a declarat: „Această mutare reprezintă o schimbare importantă pentru echipa CMS. Prioritatea noastră a fost alegerea unei locații premium, într-o zonă centrală a Bucureștiului, care să răspundă celor mai înalte standarde de design și servicii, clădirea One Tower fiind recunoscută pentru atenția acordată aspectelor de sustenabilitate și wellbeing. Noul sediu al CMS în România se aliniază viziunii “future facing” a firmei și sprijină cultura noastră organizațională bazată pe colaborare.Urmare a implementării unui concept de design modern, noul sediul nu este doar un spațiu de lucru funcțional, ci și un hub pentru dezvoltarea relațiilor dintre membrii echipei și clienții noștri.” . . .


Într-un interviu acordat recent publicației noastre, coordonatorul biroului local al firmei internaționale de avocați ne-a declarat că CMS se relochează într-un nou sediu state-of-the-art care răspunde mai multor exigențe și se aliniază cu valorile CMS și filosofia firmei la nivel internațional.

”Atuurile noului sediu ne fac să credem că va fi spațiul ideal pentru echipa noastră de avocați și consultanți fiscali, atât din punct de vedere funcțional, cât și al confortului acestora. Este un spațiu foarte agil, în care oamenii vor putea lucra mai mult împreună, vor putea interacționa mai ușor, vor putea să colaboreze mai bine, nu doar în cadrul aceluiași grup, ci și cu celelalte grupuri de practică. Vom avea spații mari dedicate colaborării, va fi un nou vibe care vine odată cu reîntinerirea echipei. Este o altă etapă, naturală, în evoluția biroului CMS în România”, a precizat Horea Popescu în interviul acordat BizLawyer.

Citește și
→   INTERVIU | Horea Popescu, coordonatorul CMS România, după primul an de mandat: „Dacă 2020 a însemnat consolidare, anul acesta a venit cu o creștere a activității noastre, înregistrată în aproape toate domeniile de practică. În unele arii vorbim despre un avans considerabil, nemaiatins până acum” 

One Tower este prima clădire de birouri din România care a obținut certificarea LEED v4 Platinum Building Design and Construction, cel mai înalt nivel prevăzut de această certificare. Aceasta este completată de certificarea WELL Health-Safety, prin care se asigură premizele ca ocupanții birourilor să aibă condiții superioare în ceea ce privește sănătatea și siguranța la locul de muncă.

Amprenta ecologică a One Tower este conformă cu obiectivele de sustenabilitate ale CMS. Firma de avocatură va ocupa un etaj și jumătate din clădire, pe o perioadă de închiriere de șapte ani. Totodată, designul sediului CMS din România a fost conceput cu o mare atenție la detalii pentru crearea unui mediu de lucru primitor și confortabil pentru angajați, oferind spații moderne, luminoase, precum și terase generoase cu vedere spectaculoasă asupra zonei. Biroul CMS din One Tower integrează cele mai noi tehnologii, cum ar fi sisteme performante de încălzire și ventilație, oferind un spațiu modern și de colaborare între avocații și clienții firmei.

CMS este prezentă în România din 1999 și a ocupat spațiul de birouri precedent timp de 15 ani. Firma are în prezent aproximativ 100 de angajați (avocați, consultanți fiscali și personal suport), fiind una dintre cele mai mari firme de avocatură din țară.

Noua adresă a CMS în București este: One Tower, Calea Floreasca 165, etajele 12-14, Sector 1, 014459 București, România.

Înființată în anul 1999, CMS este o organizație integrată, multi-jurisdicțională, de firme de avocatură, care oferă servicii complete de consultanță juridică și fiscală. Cu peste 70 de birouri în peste 40 de țări din întreaga lume și peste 5.000 de avocați, CMS deține o expertiză îndelungată atât în domeniul consultanței în jurisdicțiile sale locale, cât și internaționale. Având în portofoliu mari companii multinaționale, cât și companii cu capital mediu și start-up-uri, CMS oferă rigoarea tehnică, asistență juridică strategică și parteneriat pe termen lung pentru a menține fiecare client în poziția de lider al domeniului în care acesta activează.
Firmele membre CMS oferă o gamă largă de expertiză în 19 domenii de practică și sectoare de activitate, precum drept societar/fuziuni și achiziții, energie & schimbare climatică, fonduri, sănătate și științe medicale, tehnologie, media, telecomunicații (TMT), taxe, sectorul financiar-bancar, comercial, concurență & EU, litigii, dreptul muncii & pensii, proprietate intelectuală, drept imobiliar și construcții.


 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 20 / 307
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Kristalina Georgieva (FMI): Nu putem exclude o posibilă recesiune globală anul viitor
Băiculescu & Asociații își consolidează echipa prin cooptarea a doi avocați | Vasile Băiculescu, Managing Partner: Interesul nostru pentru avocați talentați și cu experiență relevantă rămâne deschis
Cum s-a schimbat România în ultimul deceniu și ce spun expații din avocatură despre viața, oamenii și experiențele de aici | Gianluca Carlesso (Carlesso Law Firm), avocatul care lucrează din București, Roma și Milano: Țara este sigură, piața avocaturii este una competitivă, iar relația cu autoritățile este transparentă. Prezența multor străini și cunoașterea limbilor străine de către români fac posibilă socializarea, stabilirea de prietenii și schimbul de experiențe
Avocații CEE Attorneys - Boanță, Gîdei și Asociații obțin o decizie cu impact semnificativ asupra procedurilor cu autoritățile publice. CAB anulează unele prevederi din Ordinul 991 ̸ 2021
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000: The World’s Leading Patent Professionals - 2022”. ZRVP, Mușat & Asociații și NNDKP, în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
Studiu Refinitiv | Cum și-au împărțit firmele de avocatură harta fuziunilor și achizițiilor din zona EMEA după primele cinci luni din 2022. CMS domină clasamentul general, iar o firmă cu 200 de avocați ocupă primul loc în Europa Estică
LegiTeam | Bulboacă & Asociații recrutează Avocat Senior (Banking & Finance)
LegiTeam | Bulboacă & Asociații recrutează Avocat Stagiar (Banking&Finance)
În ciuda condițiilor grele în care se derulează afacerile, preocuparea pentru respectarea regulilor privind protecția datelor personale nu și-a pierdut importanța, spun avocații CEE Attorneys | Krisztina Voicu, Partener: Am construit o echipă specializată în protecția datelor personale, formată din avocați care au deja experiență considerabilă în această arie. Unul din trei proiecte presupune abordare și consultanță și din perspectiva GDPR
Aria de Employment de la Mușat & Asociații a avut în ultimul an o încărcătură constantă de proiecte de anvergură, atât din perspectiva activității de consultanță, cât și în sfera litigiilor de muncă | De vorbă cu avocații firmei despre mandatele strategice încredințate de companii lideri în industrii variate și provocările anului 2022 pe piața muncii. Creșterea numărului de cereri care vizează restructurarea afacerii, urmată de șomaj tehnic sau de concedieri, evidențiată în analiza tendințelor observate de specialiști anul acesta
Noile tendințe și schimbarea priorităților pe piața muncii, analizate de avocații ZRVP | Cătălin Micu, Partener: Firmele se vor concentra pe gestionarea celor două segmente de salariați care vor prinde cel mai probabil contur: „angajații inhouse” și „angajații freelanceri” . Proiectele cu un consum semnificativ de resurse sunt cele în care se lucrează la „rescrierea” procedurilor ̸ politicilor necesare pentru implementarea pe termen lung a sistemului de lucru hibrid
Pharmaceuticals & Life Sciences | Chiar dacă o anumită incertitudine a fost creată de pandemia Covid-19 sau de războiul din Ucraina, România pare că rămâne o piață interesantă, cel puțin la nivel regional, spun avocații Filip & Company. Silviu Vasile (Counsel): Am asistat în mandate ce au implicat relocarea unor activități din Ucraina în România. Este posibil ca, pe măsură ce războiul se prelungește, să întâlnim și situații de deschidere de activități medicale în România sau de dezvoltare a unor capacități suplimentare de producție sau distribuție
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...