ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

EY recrutează peste 100 de studenţi şi absolvenţi pentru birourile din România

11 Martie 2021   |   AGERPRES

Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.

 
 
EY România deschide campania de recrutare de juniori EY Express, prin care va angaja peste 100 de studenţi şi absolvenţi din întreaga ţară, informează compania printr-un comunicat remis joi.

Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.

Compania caută să angajeze atât studenţi din ciclul universitar şi de masterat, cât şi proaspăt absolvenţi din domeniul economic, juridic şi tehnic.

"Experienţa de muncă anterioară nu este o cerinţă, profilul căutat de EY este acela al unei persoane curioase, atentă la detalii, dornică să înveţe şi să îşi dezvolte aptitudinile an după an, sociabilă şi uşor adaptabilă la munca în echipă", se precizează în comunicat.


Ajunsă la a patra ediţie, campania EY Express se derulează în perioada martie - iunie 2021, exclusiv în mediul online. Procesul de recrutare, bazat pe învăţare şi dezvoltare, îşi propune să ofere candidaţilor experienţe profesionale de învăţare individuale şi de echipă, dar şi interacţiune autentică cu viitori colegi din companie.

Pe parcursul a patru etape de selecţie, specialiştii în recrutare, alături de reprezentanţi ai EY România, vor oferi în permanenţă feedback şi vor evalua competenţele candidaţilor, extrăgând informaţii relevante pe care le vor folosi ulterior la identificarea celor mai potriviţi candidaţi, a departamentului în care s-ar putea încadra şi la definirea ofertei.

Cele patru etape sunt: întâlniri de grup, etapa de testare online, evaluarea competenţelor într-un centru de evaluare, iar cei mai buni vor primi o invitaţie la un ultim interviu, în urma căruia pot primi o ofertă de angajare, precum şi tot sprijinul necesar dezvoltării unei cariere în cadrul EY.

"Recomand EY Express nu numai studenţilor interesaţi de un început de carieră, ci şi studenţilor care vor să se descopere prin intermediul procesului nostru de selecţie. Ambiţia EY este de a oferi o experienţă de selecţie cât mai plăcută şi utilă, cu multe situaţii de lucru din viaţa reală a EY. Dincolo de training-uri şi de oportunitatea de a cunoaşte şi alţi studenţi implicaţi în procesul de recrutare, feedback-ul primit de la specialiştii noştri îi va ajuta să se descopere, să afle ce aptitudini ar trebui să îşi dezvolte în continuare, astfel încât să ia cele mai bune decizii legate de viitorul lor. Noi le facilităm experienţa. Ţine de ei să îşi construiască viitorul. Procesul de selecţie se va derula exclusiv în mediul virtual, pentru că avem grijă de sănătatea tuturor în acest context pandemic, iar din septembrie îi aşteptăm alături de noi. Până când situaţia actuală ne va permite să ne vedem la birou şi în format fizic, viitorii colegi vor avea opţiunea de a lucra de acasă. Sperăm ca experienţa de onboarding virtuală pe care am implementat-o anul trecut să îi ajute să se integreze uşor în cadrul echipei EY", a declarat Irina Mînzală, director HR al EY România & Moldova.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 298.000 de angajaţi în peste 700 de birouri în 150 de ţări şi venituri de aproximativ 37,2 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2020.

Prezentă în România din anul 1992, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale. Cei peste 800 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, juridică, strategie şi tranzacţii, consultanţă către companii multinaţionale şi locale.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 66 / 118
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Jurisdicția preferată a antreprenorilor permite finanțarea parțială a achiziției de imobile în Emiratele Arabe Unite prin instituții bancare islamice locale în condiții avantajoase, de care pot beneficia inclusiv cetățenii români. Despre strategia optimă de structurare a investiției și condițiile obținerii unei finanțări, într-o discuție cu Casiana Dușa, avocat senior și specialist în business islamic
Clifford Chance, „Firma de avocatură a anului în Europa” la gala Chambers and Partners. Ce firmă a obținut premiul în România
LegiTeam: Reff & Associates is looking for experienced Lawyer | Employment
LegiTeam | Bulboacă & Asociații is looking for an Attorney at Law ̸ Corporate ̸ M&A
Stratulat Albulescu a acordat asistență juridică Băncii Europene de Investiții cu privire la finanțarea de 104 mil. E acordată grupului Maspex. Partenerul Cristian Vlaicu a coordonat echipa de proiect
Activitățile desfășurate de echipele specializate în investigații interne corporative de la Mușat & Asociații sunt pluridisciplinare, acoperind toate ariile de practică și necesitățile clienților. De vorbă cu Alexandru Terța (Partener) și Ștefan Diaconescu (Managing Associate) despre practica personalizată, modul în care lucrează echipele mixte în auditul de drept penal, tipologia infracționalității întâlnite și cele mai interesante mandate de acest tip
Conferința Bucharest Arbitration Days revine în iunie cu o nouă ediție: Stakeholders’ Role in International Arbitration, 2023
Allen & Overy și Shearman & Sterling fuzionează și vor crea prima firmă globală complet integrată. A&O Shearman va avea 3.900 de avocați în 49 de birouri și venituri de 3,4 miliarde USD. Costin Taracila, Managing Partner RTPR, , firmă cu care A&O lucrează în exclusivitate în România : Vor fuziona două din cele mai sofisticate firme de avocatură din lume
Din culisele unui arbitraj internațional complex | Gabriel Resources a cuantificat costuri de 47,1 mil. $ cu avocații White & Case și de 9 mil. $ cu echipa Țuca Zbârcea & Asociații în arbitrajul ICSID generat de proiectul aurifer eșuat de la Roșia Montană. Sumele alocate experților au fost evaluate la aproape 5 mil. $, iar cheltuielile administrative s-au apropiat de 1 mil. $. România a cerut tribunalului să respingă cererea “amețitoare” privind costurile suportate de reclamant
În spatele scenei, alături de Budușan & Asociații în proiectele de audit de drept penal | Ovidiu Budușan, partener fondator și coordonator al firmei: În general, companiile apelează la avocați externi atunci când există suspiciuni rezonabile sau chiar probe ale unor infracțiuni. Opțiunea cvasi-generală este de a sesiza organele competente și, totodată, de a identifica modalitățile concrete de stopare a contextului generator de risc
Arbitrajul ICSID cerut de Aderlyne Limited, investitor în proiecte de energie solară în România, intră în line dreaptă după numirea arbitrilor. România a mers pe mâna unui reputat avocat elvețian, reclamanții au ales un britanic, iar președintele Tribunalului este un canadian cu experiență de peste 35 de ani în arbitraj internațional
Wolf Theiss a asistat Banca Comercială Română în lansarea primei emisiuni de euroobligaţiuni verzi, în valoare de 700 mil. €. Echipa implicată în tranzacție a fost condusă de Claudia Chiper (Partener) și Andreea Tudorache (Senior Associate)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...