
EY recrutează peste 100 de studenţi şi absolvenţi pentru birourile din România
11 Martie 2021
AGERPRESAceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
![]() |
EY România deschide campania de recrutare de juniori EY Express, prin care va angaja peste 100 de studenţi şi absolvenţi din întreaga ţară, informează compania printr-un comunicat remis joi.
Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
Compania caută să angajeze atât studenţi din ciclul universitar şi de masterat, cât şi proaspăt absolvenţi din domeniul economic, juridic şi tehnic.
"Experienţa de muncă anterioară nu este o cerinţă, profilul căutat de EY este acela al unei persoane curioase, atentă la detalii, dornică să înveţe şi să îşi dezvolte aptitudinile an după an, sociabilă şi uşor adaptabilă la munca în echipă", se precizează în comunicat.
Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
Compania caută să angajeze atât studenţi din ciclul universitar şi de masterat, cât şi proaspăt absolvenţi din domeniul economic, juridic şi tehnic.
"Experienţa de muncă anterioară nu este o cerinţă, profilul căutat de EY este acela al unei persoane curioase, atentă la detalii, dornică să înveţe şi să îşi dezvolte aptitudinile an după an, sociabilă şi uşor adaptabilă la munca în echipă", se precizează în comunicat.
Ajunsă la a patra ediţie, campania EY Express se derulează în perioada martie - iunie 2021, exclusiv în mediul online. Procesul de recrutare, bazat pe învăţare şi dezvoltare, îşi propune să ofere candidaţilor experienţe profesionale de învăţare individuale şi de echipă, dar şi interacţiune autentică cu viitori colegi din companie.
Pe parcursul a patru etape de selecţie, specialiştii în recrutare, alături de reprezentanţi ai EY România, vor oferi în permanenţă feedback şi vor evalua competenţele candidaţilor, extrăgând informaţii relevante pe care le vor folosi ulterior la identificarea celor mai potriviţi candidaţi, a departamentului în care s-ar putea încadra şi la definirea ofertei.
Cele patru etape sunt: întâlniri de grup, etapa de testare online, evaluarea competenţelor într-un centru de evaluare, iar cei mai buni vor primi o invitaţie la un ultim interviu, în urma căruia pot primi o ofertă de angajare, precum şi tot sprijinul necesar dezvoltării unei cariere în cadrul EY.
"Recomand EY Express nu numai studenţilor interesaţi de un început de carieră, ci şi studenţilor care vor să se descopere prin intermediul procesului nostru de selecţie. Ambiţia EY este de a oferi o experienţă de selecţie cât mai plăcută şi utilă, cu multe situaţii de lucru din viaţa reală a EY. Dincolo de training-uri şi de oportunitatea de a cunoaşte şi alţi studenţi implicaţi în procesul de recrutare, feedback-ul primit de la specialiştii noştri îi va ajuta să se descopere, să afle ce aptitudini ar trebui să îşi dezvolte în continuare, astfel încât să ia cele mai bune decizii legate de viitorul lor. Noi le facilităm experienţa. Ţine de ei să îşi construiască viitorul. Procesul de selecţie se va derula exclusiv în mediul virtual, pentru că avem grijă de sănătatea tuturor în acest context pandemic, iar din septembrie îi aşteptăm alături de noi. Până când situaţia actuală ne va permite să ne vedem la birou şi în format fizic, viitorii colegi vor avea opţiunea de a lucra de acasă. Sperăm ca experienţa de onboarding virtuală pe care am implementat-o anul trecut să îi ajute să se integreze uşor în cadrul echipei EY", a declarat Irina Mînzală, director HR al EY România & Moldova.
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 298.000 de angajaţi în peste 700 de birouri în 150 de ţări şi venituri de aproximativ 37,2 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2020.
Prezentă în România din anul 1992, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale. Cei peste 800 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, juridică, strategie şi tranzacţii, consultanţă către companii multinaţionale şi locale.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 94 / 146 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
EximAsig, parte a Grupului Exim Banca Românească, preia Asito Kapital. KPMG Legal a asistat cumpărătorul
Sebastian Guțiu, Managing Partner Schoenherr România, interviu în Italia Oggi: ” Mediul economic românesc prezintă lumini și umbre. 2025 va fi un an delicat; unele decizii politice și reforme structurale ar putea fi încetinite”
Women Lawyers | De vorbă cu Gabriela Neagu, Managing Associate la Băncilă, Diaconu și Asociații, avocatul care a construit de la zero practica de Banking & Finance a firmei: „Să ai șansa nu doar să faci parte dintr-o echipă, ci să o modelezi și să o dezvolți, este un proces care îți aduce atât satisfacție, cât și o responsabilitate reală”
Cum văd anul 2025 avocații considerați Leading Lawyers în M&A de către ghidurile juridice internaționale | Azi, de vorbă cu Bogdan C. Stoica, Partener PNSA, evidențiat de Legal 500 în categoria Leading Partners în practica de fuziuni și achiziții: ”Apariția unui nou val de antreprenori care se maturizează de la an al an, apariția unui numar record de fonduri de investiții ̸ private-equity și faptul că acestea cred în existența unor ținte de achiziție, sunt de natură să dea încredere”
Schoenherr a asistat Dentas Kağıt Sanayi cu privire la vânzarea fabricii sale din România către Hartmann Packaging | Mădălina Neagu (partener), coordonatoarea echipei: ”Sectorul producției din România continuă să atragă atenția investitorilor strategici”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Ordonanța de plată și arbitrajul (Powered by ZRVP)
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...