Programul de Internship al Guvernului, ediţia a 8-a, a început; anul acesta sunt alocate 100 de locuri
02 Aprilie 2021
AGERPRESDepunerea candidaturilor şi selecţia participanţilor în prima etapă a ediţiei din acest an a programului oficial au fost începute în luna februarie.
Primii stagiari ai ediţiei a VIII-a a Programului Oficial de Internship al Guvernului şi-au început, joi, activitatea, urmând ca timp de două luni, respectiv în aprilie şi mai, studenţii selectaţi în prima etapă a ediţiei din acest an să facă parte din structurile aparatului de lucru al Executivului.
Potrivit unui comunicat de presă al Guvernului, în prima etapă a ediţiei 2021 a Programului Oficial de Internship au fost disponibile 10 locuri, însă îşi vor desfăşura stagiul de practică în Palatul Victoria opt studenţi cursanţi la universităţi din România şi din străinătate.
Depunerea candidaturilor şi selecţia participanţilor în prima etapă a ediţiei din acest an a programului oficial au fost începute în luna februarie.
Potrivit unui comunicat de presă al Guvernului, în prima etapă a ediţiei 2021 a Programului Oficial de Internship au fost disponibile 10 locuri, însă îşi vor desfăşura stagiul de practică în Palatul Victoria opt studenţi cursanţi la universităţi din România şi din străinătate.
Depunerea candidaturilor şi selecţia participanţilor în prima etapă a ediţiei din acest an a programului oficial au fost începute în luna februarie.
"Am dorit să oferim posibilitatea celor mai valoroşi şi determinaţi studenţi să facă stagiu de practică în Guvernul României, în pofida dificultăţilor pandemiei. M-am implicat personal în procesul de selecţie, unul foarte riguros şi după standarde ridicate. Le doresc succes şi, cum le-am spus şi direct atunci când i-am întâmpinat la Palatul Victoria, acest stagiu să fie începutul unei frumoase cariere", a afirmat premierul Florin Cîţu, citat în comunicat.
Sursa citată precizează că ediţia din acest an a Programului Oficial de Internship al Guvernului este organizată având în vedere situaţia crizei sanitare şi ţinând cont de respectarea măsurilor de protecţie împotriva COVID-19.
Pentru acest an sunt alocate 100 de locuri în patru etape, după cum urmează:
I. aprilie - mai : 10 locuri (au fost ocupate opt locuri)
II. iunie - iulie: 30 locuri
III. august - septembrie: 40 locuri
IV. octombrie - noiembrie: 20 locuri
Totodată, Executivul menţionează că înscrierea pentru selecţie a tinerilor studenţi se va face pe adresa de e-mail cabinet.pm@gov.ro şi detaliază calendarul selecţiei pentru următoarele trei etape:
- Etapa a II-a: iunie - iulie
* depunere candidaturi: 15 aprilie - 10 mai
* evaluare candidaturi: 11 mai - 14 mai
* anunţarea rezultatelor: 18 mai
- Etapa a III-a: august - septembrie
* depunere candidaturi: 7 iunie - 30 iunie
* evaluare candidaturi: 1 iulie - 9 iulie
* anunţarea rezultatelor: 15 iulie
Etapa a IV-a: octombrie - noiembrie
* depunere candidaturi: 2 august - 31 august
* evaluare candidaturi: 1 septembrie - 10 septembrie
* anunţarea rezultatelor: 15 septembrie
Sunt reamintite şi condiţiile de înscriere:
* Curriculum Vitae;
* Scrisoare de intenţie;
* Adeverinţă de la instituţia de învăţământ, care să cuprindă, pentru elevi, media generală a anului anterior - integralist;
* Pentru absolvenţii de liceu: copie diplomă/adeverinţă Bacalaureat;
* Pentru studenţii din anul I: copie diplomă/adeverinţă Bacalaureat;
* Pentru studenţii din anii: al II-lea, al III-lea şi al IV-lea sau anii terminali din alte domenii: media din anul anterior - integralist;
* Pentru masteranzii din anul I: copie diplomă/adeverinţă licenţă universitară/facultate;
* Pentru masteranzii din anul al II-lea sau din anii terminali din alte domenii: media din anul anterior de master - integralist;
"Pentru departajare în procesul de selecţie a candidaţilor pentru Programul Internship 2021, se vor depune şi alte documente/adeverinţe, diplome, certificate care atestă implicarea în diverse proiecte, programe, activităţi extra-didactice/ voluntariat organizat în proiecte, evenimente etc.", se mai spune în comunicat.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 88 / 145 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații Teis și Asociații întorc rezultatul anulării unei proceduri de achiziție publică în etapa reevaluării ofertelor
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...