ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cum reușește Țuca Zbârcea & Asociații să atragă talente | Beneficii și cerințe, explicate de Monica Paisa, Staff Coordinator. Tinerii candidați trebuie să fie dedicați unor proiecte profesionale pe termen lung

23 Iulie 2019   |   Ștefania Enache

Atunci când alege viitorii colaboratori, casa de avocatură utilizează instrumentele clasice: site-ul firmei, site-uri de recrutare, rețele profesionale și de socializare, recomandări interne, etc.

In medalion: Monica Paisa, Staff Coordinator al tuca Zbârcea & Asociatii

 
 
Firma Țuca Zbârcea & Asociații este unul dintre cei mai doriți angajatori de către tinerii care aleg să urmeze cursurile facultăților de drept. Intrarea într-o echipă a unei case de avocatură din liga mare reprezintă un obiectiv important pentru orice absolvent. Pentru a ajunge să lucrezi alături de cei mai buni experți din piața avocaturii de business sunt necesare niște calități speciale, dar se impune și o anumită disciplină în formarea profesională.

Monica Paisa, Staff Coordinator al Țuca Zbârcea & Asociații, a explicat pentru BizLawyer că procesul firmei de recrutare implică o testare a cunoștințelor de bază și un interviu. “Căutăm absolvenți dornici să se afirme, implicați în activități extra-curriculare, care să le permită să ia contact cu mediul de lucru, implicați în organizații studențești, cu participări și rezultate bune la diferite concursuri, capabili de a susține o temă sau un punct de vedere cu argumente juridice, buni cunoscători ai unei limbi străine, preferabil limba engleză, oameni speciali cu gândire ‘out of the box’”, punctează Monica Paisa.


Atunci când alege viitorii colaboratori, casa de avocatură utilizează instrumentele clasice: site-ul firmei, site-uri de recrutare, rețele profesionale și de socializare, recomandări interne, etc.

De altfel, atragerea talentelor nu este greu de realizat, având în vedere oportunitățile de carieră pe care le oferă Țuca Zbârcea & Asociații. “În cazul nostru, este vorba despre arii diverse de practică (în jur de 30 de domenii ale dreptului), sute de clienți și mii de proiecte importante. Nu în ultimul rând, contează și calitatea avocaților din echipă, mediul de lucru, atmosfera prietenoasă. Suntem ca o mare familie. Toate acestea pot fi considerate atuuri în atragerea tinerilor absolvenți”, subliniază Monica Paisa.

În funcție de profilul căutat, Țuca Zbârcea & Asociații recrutează candidați atât din rândul avocaților gata formați, cât și absolvenți de facultate pe care să-i formeze după cultura organizațională a firmei. Cea de-a doua categorie este dominantă, casa de avocatură punând foarte mare accent pe formarea avocaților. ”De aceea venim cu o programă internă de traininguri ce ajuta la integrarea facilă a oricărui avocat, indiferent de gradul lui de formare. Trainingurile îi ajută și le explică aplicabilitatea cunoștințelor teoretice dobândite în timpul facultății”, precizează Monica Paisa.




“Începutul în carieră poate fi dificil în orice meserie, nu doar în avocatură. Primul an este cel mai stresant, așadar un absolvent al Facultății de Drept va avea nevoie de un mentor bun, care să îl îndrume cu răbdare. Alte sfaturi ar fi să aprecieze orice feedback, să adreseze întrebări, să fie atent la detalii. Să se implice cât mai mult în ceea ce se întâmplă în jurul lui, să citească mult pentru a fi mereu la curent cu schimbările din domeniul juridic, dar și din cel economic, social, politic.”

Monica Paisa, Staff Coordinator al Țuca Zbârcea & Asociații 



Ce așteptări au tinerii


Tinerii care ies de pe băncile facultăților  de drept sunt interesați, în primul rând, să lucreze într-un mediu stabil. Pentru ei sunt importanți mai mulți factori: stabilitatea financiară, oportunitățile de avansare în carieră, sănătatea, educația (self-improvement), dar și timp pentru propriile pasiuni.

“Practic, cu cât mai multe beneficii, cu atât mai bine. Conceptul ”life-work balance” este foarte bine adoptat și înțeles de noua generație. Au mare succes pachetele salariale care includ abonamente la sală, servicii medicale, lucrul de acasă, dar și posibilitatea de a avansa în carieră într-un timp scurt, de 2-3 ani.
Pe termen lung însă, am constatat o tendință a tinerei generații de a acorda mai mare importanță echipei din care fac parte, proiectelor în care sunt implicați si posibilității de a-și pune amprenta. Oferim salarii peste media pieței, iar beneficiile se înscriu în standardele practicate de orice companie: servicii medicale, flexibilitatea programului de lucru, zile libere suplimentare acordate în funcție de vechimea în firmă, programe de training și formare profesională etc.”, nuanțează Monica Paisa.

La ora actuală piața muncii este una foarte dinamică, iar tinerii avocați sunt forțați să se adapteze rapid. Sunt multe situații în care lipsa de răbdare sau vizarea unor recompense imediate le pot face probleme celor care pășesc într-o carieră în domeniu.

”În primul rând, trebuie să fie bine pregătiți profesional, entuziaști, determinați și dedicați meseriei pe care au ales-o. Ne așteptăm ca tinerii candidați care vin către noi să fie dedicați unor proiecte profesionale pe termen lung. Încercăm să facem față provocărilor pieței și să fim cât mai flexibili. Întotdeauna am fost deschiși către nou și am apreciat părerea noii generații. De asemenea, din proiectele pe care le desfășurăm împreună cu organizațiile studențești reușim să ținem pasul cu fiecare nouă generație. Pe perioada verii, de exemplu, primim mulți studenți, inclusiv de la facultăți internaționale, situație care facilitează un schimb foarte interesant de experiență și aduce un suflu nou în abordarea temelor de lucru”, arată profesionistul Țuca Zbârcea & Asociații.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1926 / 2125
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...