Consultarea publică pe proiectul de digitalizare a serviciilor de la Ministerul Muncii se încheie într-o săptămână (ADR)
14 Septembrie 2021 Agerpres
ADR, în calitate de partener, împreună cu Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (ANPIS) şi cu MMPS, ca lider de parteneriat şi beneficiar, implementează proiectul "HUB de servicii MMPS - SII MMPS", cod MySmis 130963.
Consultarea publică privind caietul de sarcini pentru soluţia informatică din proiectul HUB de servicii de la Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale (MMPS) se va încheia în termen de şapte zile, informează Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), într-un comunicat transmis, marţi, AGERPRES.
"De-a lungul timpului, industria IT din România a criticat modul în care s-au scris caietele de sarcini pentru marile proiecte de digitalizare a administraţiei. Însă acest lucru s-a întâmplat mereu în momentul în care caietele de sarcini erau deja în procedura de licitaţie publică. Reprezentanţii industriei IT au acum ocazia de a contribui cu propuneri şi de a aduce îmbunătăţiri unuia dintre cele mai importante proiecte de digitalizare ale statului român - HUB-ul de servicii publice al MMPS. Consultarea publică a caietului de sarcini este un instrument de transparentizare şi de actualizare a proiectului tehnic, care prevede specificaţiile minimale ale soluţiei informatice", susţine Octavian Oprea, preşedintele ADR.
Potrivit sursei citate, soluţia informatică din proiect va crea un singur punct de contact al cetăţeanului cu instituţiile beneficiare, prin care vor fi posibile: depunerea online a cererilor de beneficii şi de servicii sociale; consultarea online a dosarelor de orice cetăţean sau companie; realizarea dosarelor electronice ale beneficiarilor de servicii sociale; optimizarea şi modernizarea activităţii asistenţilor sociali, prin implementarea unui modul de management de caz, care va permite şi introducerea datelor prin terminale mobile (pentru ancheta socială, de pildă); verificări încrucişate care să asigure mecanisme de prevenţie, de semnalare automată a suspiciunii de fraudă; interoperabilitatea sistemelor informatice în plan intern, naţional şi european.
ADR, în calitate de partener, împreună cu Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (ANPIS) şi cu MMPS, ca lider de parteneriat şi beneficiar, implementează proiectul "HUB de servicii MMPS - SII MMPS", cod MySmis 130963.
Proiectul este finanţat din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, în cadrul Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritară 2 - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiei (TIC) pentru o economie digitală competitivă, Obiectiv specific 2.3 Consolidarea aplicaţiilor TIC pentru guvernare electronică, e-learning, Acţiunea 2.3.1. Consolidarea şi asigurarea interoperabilităţii sistemelor informatice dedicate serviciilor de e-guvernare tip 2.0 centrate pe evenimente din viaţa cetăţenilor şi întreprinderilor, dezvoltarea cloud computing guvernamental şi a comunicării media sociale, a Open Data şi Big Data.
Bugetul total al proiectului este 133.136.679,70 lei, din care 20.613.613,22 lei reprezintă co-finanţare eligibilă.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 6534 / 10206 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
Avocații din practica de Real Estate de la Bondoc și Asociații rămân arhitecții juridici ai proiectelor imobiliare complexe. Atuurile unei echipe valoroase: expertiză transversală, gândire strategică, cultură a responsabilității, rigoare și creativitate juridică | De vorbă cu Cosmin Stăvaru (Partener) despre modul în care lucrează nucleul interdisciplinar capabil să gestioneze simultan riscuri, calendar și cerințe, să anticipeze blocaje și să ofere siguranță clienților, într-o piață volatilă, dar încă plină de oportunități
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Filip & Company a oferit asistență juridică la înființarea Bursei Internaționale a Moldovei
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





