
Accace România: Cererea de specialiști în contabilitate și salarizare s-a dublat în 2021
11 Noiembrie 2021
BizLawyerDin datele analizate de Accace România pe piața forței de muncă din contabilitate și salarizare, se poate observa o criză la nivelul pozițiilor de Senior (specialiști cu peste 5 ani de activitate în domeniul consultanței), posturi ce necesită o experiență solidă, precum și o serie de competențe esențiale.
Potrivit Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, cererea de recrutare a specialiștilor în contabilitate și salarizare s-a dublat anul acesta comparativ cu anii precedenți. Astfel, dacă în ultimii patru ani media specialiștilor în domeniu care se alăturau companiei era de 22, până la acest moment au fost angajați 45 de specialiști în 2021, fără a acoperi tot necesarul previzionat pentru anul acesta. Pentru anul viitor, compania vizează angajarea a 30 de noi specialiști în contabilitate și salarizare, urmând să își mărească astfel echipa cu aproximativ 40%.
În contextul socio-economic actual, principalele cauze care au generat creșterea cererii de recrutare sunt: dezvoltarea activității clienților din portofoliul companiei ce a determinat o mărire a volumului de muncă față de anii precedenți, creșterea numărului de clienți noi pe segmentul de consultanță, dar și fluctuația personalului înregistrată la începutul anului.
În contextul socio-economic actual, principalele cauze care au generat creșterea cererii de recrutare sunt: dezvoltarea activității clienților din portofoliul companiei ce a determinat o mărire a volumului de muncă față de anii precedenți, creșterea numărului de clienți noi pe segmentul de consultanță, dar și fluctuația personalului înregistrată la începutul anului.
Din datele analizate de Accace România pe piața forței de muncă din contabilitate și salarizare, se poate observa o criză la nivelul pozițiilor de Senior (specialiști cu peste 5 ani de activitate în domeniul consultanței), posturi ce necesită o experiență solidă, precum și o serie de competențe esențiale. În prezent, majoritatea industriilor se confruntă cu o criză în ceea ce privește recrutarea, având în vedere nesiguranța angajaților de a face o schimbare pe plan profesional în contextul actual, dar și dorința angajatorilor de a depune toate eforturile necesare pentru a mări gradul de retenție a angajaților și de a veni cu o contra-ofertă în momentul în care aceștia aleg să se îndrepte către o altă companie.
Conform reprezentanților Accace, cele mai întâlnite așteptări ale angajatorilor în cadrul unui proces de recrutare de specialiști contabili se referă, în principal, la gradul de proactivitate și la orientarea angajaților către învățare și perfecționare. În funcție de poziția din cadrul companiei, angajatorii pun accentul totodată și pe pregătirea teoretică, experiența profesională anterioară, dar și pe deținerea mai multor competențe digitale sau de comunicare. De cealaltă parte, angajații pun accentul pe oportunitățile de dezvoltare profesională, pe un pachet ofertant de beneficii, posibilitatea de a avansa în carieră, programul flexibil, dar și cultura feedback-ului sau un mediu de lucru plăcut.
„Pentru a oferi o stabilitate în cadrul echipelor, atât în contextul pandemiei, cât și post-pandemie, este important să acordăm o atenție sporită nevoilor individuale ale angajaților. Fie că vorbim de ajustarea grilelor salariale, de oferirea de traininguri pentru dezvoltarea profesională sau de modelarea unei culturi organizaționale care să le întărească propriile valori, angajații trebuie să se simtă sprijiniți constant la nivel personal și profesional”, a declarat Marina Din, HR Specialist Accace România.
În prezent, Accace România se află în plin proces de recrutare de specialiști în contabilitate și salarizare, având deschise mai multe posturi disponibile în cadrul companiei. Cele mai multe dintre acestea sunt poziții de middle-experience, precum rolul de Accountant (contabil) și Payroll Accountant (specialist salarizare și HR admin), unde este necesară o experiență în domeniu de minimum trei ani. Totodată, compania vizează și poziții de Junior atât în echipa de contabilitate, cât și în cea de salarizare și resurse umane, oferind șansa tinerilor candidați să se dezvolte profesional fără o experiență anterioară în muncă, doar cu studii de profil și cunoașterea limbii engleze. Pe lângă aceste poziții, un focus aparte îl constituie rolurile de Senior (peste 5 ani experiență), mai exact Senior Accountant și Senior Payroll Accountant, pentru care compania urmărește abilități de coordonare ale unei echipe.
Procesul de recrutare adoptat de Accace România se face în funcție de nevoi, dar și de contextul în care se află candidatul. Printre beneficiile oferite de companie se numără posibilitatea de a lucra remote, bonus anual în funcție de performanță, flexibilitatea programului de muncă, traininguri interne sau susținere financiară pentru diverse certificări, precum și alte beneficii extrasalariale.
„În cadrul Accace România, flexibilitatea este punctul nostru forte, atât în ceea ce privește programul de lucru, cât și modul în care ne îndeplinim responsabilitățile, având libertatea de a veni cu propriile idei și de a ne personaliza stilul în care ne desfășurăm activitatea”, a completat Marina Din.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 6736 / 13955 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for experienced Lawyer | Employment
Biroul Schoenherr din București a consiliat juridic tranzacția prin care euShipments.com, companie din portofoliul la BlackPeak Capital, a achiziționat furnizorul local Helpship. Partenerul Madalina Neagu a coordonat echipa de proiect
DLA Piper, alături de cumpărător în bucla locală a tranzacției prin care Globant a preluat Pentalog. Echipa din București, coodonată de Oana Duțu-Buzura (Partener) și Denisa Achim-Postea (Managing Associate)
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat acționarii Clarfon S.A. în vânzarea unei participații majoritare către V4C. Radu Diaconu (Managing Partner), a coordonat echipa de proiect
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Litigii
Cum a trecut echipa de Legal de la Teleperformance România, firmă cu cca. două mii de angajați, prin maratonul schimbărilor din legislația muncii. Laura Rudnyanszky, Chief Legal Officer: Am considerat că este foarte important să se aloce resurse adecvate pentru a ne asigura că procesul de conformare este gestionat în mod corespunzător și că organizația este în conformitate cu noile cerințe legislative | Care sunt provocările anului și noile tendințe în zona de resurse umane
Avocații Popescu & Asociații au o bogată experiență în auditarea riscurilor de natură penală, ei participând, cu ani în urmă, la primele astfel de proceduri din România. Echipa are azi toate resursele umane și profesionale necesare auditării aspectelor sesizate de către clienți, oferind soluții complete și investigații complexe | Adrian Chirvase, Partener: Indiferent de natura și amploarea problemelor cu privire la care ni se solicită sprijinul, modalitatea de lucru urmează un tipar caracterizat prin seriozitate, profesionalism și eficiență
LegiTeam | GNP Guia Naghi & Partners: Junior Associate ̸ Associate to join our Consultancy Team
Clifford Chance, „Firma de avocatură a anului în Europa” la gala Chambers and Partners. Ce firmă a obținut premiul în România
Jurisdicția preferată a antreprenorilor permite finanțarea parțială a achiziției de imobile în Emiratele Arabe Unite prin instituții bancare islamice locale în condiții avantajoase, de care pot beneficia inclusiv cetățenii români. Despre strategia optimă de structurare a investiției și condițiile obținerii unei finanțări, într-o discuție cu Casiana Dușa, avocat senior și specialist în business islamic
Din culisele unui arbitraj internațional complex | Gabriel Resources a cuantificat costuri de 47,1 mil. $ cu avocații White & Case și de 9 mil. $ cu echipa Țuca Zbârcea & Asociații în arbitrajul ICSID generat de proiectul aurifer eșuat de la Roșia Montană. Sumele alocate experților au fost evaluate la aproape 5 mil. $, iar cheltuielile administrative s-au apropiat de 1 mil. $. România a cerut tribunalului să respingă cererea “amețitoare” privind costurile suportate de reclamant
Corporate & Commercial - Powered by CMS | România a devenit un magnet pentru investitori în tehnologie (TMT)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...