ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Accace România: Cererea de specialiști în contabilitate și salarizare s-a dublat în 2021

11 Noiembrie 2021   |   BizLawyer

Din datele analizate de Accace România pe piața forței de muncă din contabilitate și salarizare, se poate observa o criză la nivelul pozițiilor de Senior (specialiști cu peste 5 ani de activitate în domeniul consultanței), posturi ce necesită o experiență solidă, precum și o serie de competențe esențiale.

 
 
Potrivit Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, cererea de recrutare a specialiștilor în contabilitate și salarizare s-a dublat anul acesta comparativ cu anii precedenți. Astfel, dacă în ultimii patru ani media specialiștilor în domeniu care se alăturau companiei era de 22, până la acest moment au fost angajați 45 de specialiști în 2021, fără a acoperi tot necesarul previzionat pentru anul acesta. Pentru anul viitor, compania vizează angajarea a 30 de noi specialiști în contabilitate și salarizare, urmând să își mărească astfel echipa cu aproximativ 40%.

În contextul socio-economic actual, principalele cauze care au generat creșterea cererii de recrutare sunt: dezvoltarea activității clienților din portofoliul companiei ce a determinat o mărire a volumului de muncă față de anii precedenți, creșterea numărului de clienți noi pe segmentul de consultanță, dar și fluctuația personalului înregistrată la începutul anului.


Din datele analizate de Accace România pe piața forței de muncă din contabilitate și salarizare, se poate observa o criză la nivelul pozițiilor de Senior (specialiști cu peste 5 ani de activitate în domeniul consultanței), posturi ce necesită o experiență solidă, precum și o serie de competențe esențiale. În prezent, majoritatea industriilor se confruntă cu o criză în ceea ce privește recrutarea, având în vedere nesiguranța angajaților de a face o schimbare pe plan profesional în contextul actual, dar și dorința angajatorilor de a depune toate eforturile necesare pentru a mări gradul de retenție a angajaților și de a veni cu o contra-ofertă în momentul în care aceștia aleg să se îndrepte către o altă companie.

Conform reprezentanților Accace, cele mai întâlnite așteptări ale angajatorilor în cadrul unui proces de recrutare de specialiști contabili se referă, în principal, la gradul de proactivitate și la orientarea angajaților către învățare și perfecționare. În funcție de poziția din cadrul companiei, angajatorii pun accentul totodată și pe pregătirea teoretică, experiența profesională anterioară, dar și pe deținerea mai multor competențe digitale sau de comunicare. De cealaltă parte, angajații pun accentul pe oportunitățile de dezvoltare profesională, pe un pachet ofertant de beneficii, posibilitatea de a avansa în carieră, programul flexibil, dar și cultura feedback-ului sau un mediu de lucru plăcut.

„Pentru a oferi o stabilitate în cadrul echipelor, atât în contextul pandemiei, cât și post-pandemie, este important să acordăm o atenție sporită nevoilor individuale ale angajaților. Fie că vorbim de ajustarea grilelor salariale, de oferirea de traininguri pentru dezvoltarea profesională sau de modelarea unei culturi organizaționale care să le întărească propriile valori, angajații trebuie să se simtă sprijiniți constant la nivel personal și profesional”, a declarat Marina Din, HR Specialist Accace România.

În prezent, Accace România se află în plin proces de recrutare de specialiști în contabilitate și salarizare, având deschise mai multe posturi disponibile în cadrul companiei. Cele mai multe dintre acestea sunt poziții de middle-experience, precum rolul de Accountant (contabil) și Payroll Accountant (specialist salarizare și HR admin), unde este necesară o experiență în domeniu de minimum trei ani. Totodată, compania vizează și poziții de Junior atât în echipa de contabilitate, cât și în cea de salarizare și resurse umane, oferind șansa tinerilor candidați să se dezvolte profesional fără o experiență anterioară în muncă, doar cu studii de profil și cunoașterea limbii engleze. Pe lângă aceste poziții, un focus aparte îl constituie rolurile de Senior (peste 5 ani experiență), mai exact Senior Accountant și Senior Payroll Accountant, pentru care compania urmărește abilități de coordonare ale unei echipe.

Procesul de recrutare adoptat de Accace România se face în funcție de nevoi, dar și de contextul în care se află candidatul. Printre beneficiile oferite de companie se numără posibilitatea de a lucra remote, bonus anual în funcție de performanță, flexibilitatea programului de muncă, traininguri interne sau susținere financiară pentru diverse certificări, precum și alte beneficii extrasalariale.

„În cadrul Accace România, flexibilitatea este punctul nostru forte, atât în ceea ce privește programul de lucru, cât și modul în care ne îndeplinim responsabilitățile, având libertatea de a veni cu propriile idei și de a ne personaliza stilul în care ne desfășurăm activitatea”, a completat Marina Din.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3820 / 20442
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam | MUȘAT & ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari
LegiTeam | ZRVP recrutează avocat definitiv (Departamentul Consultanță)
LegiTeam | Bondoc & Asociații is expanding its team
Perspectiva Fuziunilor & Achizițiilor în 2023, raport CMS & Mergermarket | Mediul de afaceri este optimist, în ciuda condițiilor dificile ale pieței. Horea Popescu, Coordonatorul practicii la nivel CEE: Activitatea în regiunea noastră a avut o creștere constantă de aproximativ 10%. CMS continuă să dețină o poziție privilegiată în regiune
LegiTeam | CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
SIMION & BACIU câștigă premiul ‘Firma anului în domeniul mărcilor în România’ la gala Global IP Awards 2022. Ana-Maria Baciu, Managing Partner: Avocații și consilierii în proprietate intelectuală din cadrul firmei se remarcă printr-o combinație echilibrată de precizie profesională, un serviciu client personalizat și un mod de gândire care ia în considerare întreg contextul de business al clientului. Abilitățile și dedicarea echipei au făcut posibilă obținerea acestei distincții
Avocații din practica de Dispute Resolution & Litigation de la Mitel & Asociații lucrează cu motoarele turate | Magda Dima (Partener), coordonatoarea departamentului: „Tabloul litigiilor” arată promițător ca volum, complexitate și tonus al echipei. Firma a obținut rezultate remarcabile, anul acesta, în spețe sofisticate
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA | “Probleme practice în legătură cu existența și efectele convenției arbitrale”
RTPR a asistat BERD în finanțarea de 25 mil. EUR acordată Băncii Transilvania
Țuca Zbârcea & Asociații acoperă toată paleta de servicii pe care le presupune soluționarea diferendelor, de la litigii civile sau comerciale, arbitraje, dosare de insolvență, până la dosare penale. De vorbă cu partenerul Robert Roșu despre munca avocaților, mandatele complexe și tendința de creștere pentru anul în curs. Câteva cifre cheie, care dau dimensinea activității: Departamentul are aproape 60 de avocați, gestionează peste 4.500 de dosare aflate în derulare și a contribuit cu cca 45% la cifra de afaceri a firmei în 2021
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Secretarul Arbitral (Powered by ZRVP)
LegiTeam: Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL is recruiting senior associates - Legal consultancy practice | M&A | Competition
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...