ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Asociația Investitorilor în Real Estate: Suntem pregătiți pentru reîntoarcerea angajaților la birou

04 Iunie 2020   |   BizLawyer

Clădirile de birouri au fost adaptate noii realități, în conformitate cu toate măsurile obligatorii de prevenție în sănătate publică, anunță AREI.

 
 
Clădirile noastre de birouri au fost pregătite pentru reîntoarcerea angajaților la locul de muncă, în urma eforturilor considerabile de a implementa măsurile obligatorii în vigoare, de prevenție în sănătatea publică. Urmărim în permanență și cu mare atenție toate informările oficiale ale autorităților. Suntem și rămânem într-o continuă adaptare având ca scop principal sănătatea și siguranța oamenilor, se arată într-un comunicat de presă al Asociației Investitorilor în Real Estate din România (AREI - Association of Real Estate Investors).

Asociația Investitorilor în Real Estate este cea mai importantă organizație de acest fel din domeniul imobiliar din România. Având ca membri companii de calibru ce dezvoltă proiecte inovatoare și de impact, AREI aduce laolaltă cei mai semnificativi investitori, activi atât pe segmentul de birouri, cât și pe cele de clădiri rezidențiale, spații comerciale și logistice. Printre membrii AREI se găsesc cei mai mari și mai relevanți proprietari de clădiri de birouri, activi în țara noastră.


„Încă de la începutul lunii aprilie, revenirea în siguranță la birou a fost preocuparea principală a asociației și fiecare membru în parte a lucrat la câte un plan de măsuri specifice. În acest context, am avut un dialog constructiv cu autoritățile competente, care ne-au acordat tot suportul lor pentru a contura un demers de pregătire în vederea reîntoarcerii la locul de muncă. Siguranța și sănătatea publică este și va rămâne prioritatea zero pentru noi,” explică Antoanela Comșa, președintele Asociației Investitorilor în Real Estate.

Despre măsurile luate în clădirile noastre de birouri amintim următoarele: instalarea de panouri separatoare la recepția clădirilor, igienizarea și curățarea conform protocoalelor impuse de autoritățile publice, utilizarea de stickere pe culoare, scări și la intrări, marcarea orientativă în lifturi și zonele de așteptare, instalarea de dispensere cu substanțe de dezinfectare a mâinilor în toate zonele de acces în clădiri, în spațiile comune, lângă ușile cu deschidere manuală și în apropierea lifturilor, crearea de culoare și zone speciale dedicate furnizorilor și curierilor.

„Totodată, în contextul în care, după data de 15 mai, angajații s-au întors, treptat – treptat la birou, înțelegem că unele preocupări ale celor care doresc să revină la locul de muncă sunt legate de transportul în comun. În acest sens, am pus la dispoziția chiriașilor noștri multiple opțiuni de parcare pentru mijloace alternative de transport, precum biciclete și trotinete”, mai spun reprezentanții asociației.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 14327 / 16622
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...