ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Autoritatea de Supraveghere Financiară a început un proces de modificare în structura organizatorică

28 Decembrie 2020   |   Agerpres

La nivelul celor trei sectoare de supraveghere financiară se va implementa un management unitar care va permite eliminarea unor procese birocratice şi îmbunătăţirea comunicării atât între structurile specializate din sectoare, cât şi la nivel intersectorial, în special între structurile cu atribuţii de reglementare, autorizare şi cele cu atribuţii de supraveghere şi control.

 
 
Autoritatea de Supraveghere Financiară a demarat un program de evaluare şi îmbunătăţire a activităţii şi de aliniere la cele mai bune practici, pentru asigurarea îndeplinirii obiectivelor principale, în contextul tendinţei globale de creştere a digitalizării şi a progreselor rapide care au loc la nivelul pieţelor, conform unui comunicat al instituţiei.
 
Programul vizează aspecte precum îmbunătăţirea infrastructurii IT în vederea diminuării riscurilor, îmbunătăţirea administrării resurselor umane, precum şi alte propuneri cu caracter general privind eficientizarea funcţionării. Totodată, Autoritatea de Supraveghere Financiară vizează integrarea tuturor activităţilor la nivel de sectoare prin explorarea opţiunilor de unificare sau centralizare a unor activităţi de bază din cadrul sectoarelor sau o integrare a acestora pe verticală.
 
La nivelul celor trei sectoare de supraveghere financiară se va implementa un management unitar care va permite eliminarea unor procese birocratice şi îmbunătăţirea comunicării atât între structurile specializate din sectoare, cât şi la nivel intersectorial, în special între structurile cu atribuţii de reglementare, autorizare şi cele cu atribuţii de supraveghere şi control.
 
În acest sens, Consiliul ASF menţionează că a demarat procesul de efectuare a unor modificări în structura organizatorică care vizează schimbarea denumirii unor structuri, desfiinţarea unor direcţii, transformarea unor posturi şi/sau transferarea acestora. În acelaşi timp, Autoritatea urmăreşte creşterea calităţii formării profesionale a personalului ASF, precum şi realizarea unor parteneriate academice pentru atragerea absolvenţilor cu rezultate foarte bune în stagii de internship plătite şi apoi internalizarea lor în funcţie de rezultatele activităţii. În urma derulării programului de reorganizare şi modernizare a structurii sale, Autoritatea de Supraveghere Financiară precizează că doreşte să obţină o structură mai flexibilă, mai suplă, mai eficientă.
 
Autoritatea de Supraveghere Financiară este autoritatea naţională, înfiinţată în anul 2013 prin OUG 93/2012 aprobată prin Legea 113/2013, pentru reglementarea şi supravegherea pieţelor asigurărilor, a pensiilor private, precum şi a pieţei de capital. A.S.F. contribuie la consolidarea cadrului integrat de funcţionare a celor trei sectoare, care însumează peste 10 milioane de participanţi. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 16074 / 19886
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Banking & Finance | Echipa Popovici Nițu Stoica & Asociații, coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica, a acordat consultanță Grupului La Fântâna pentru accesarea unei finanțări sindicalizate de 70 milioane euro, menită să susțină activitatea curentă și dezvoltarea businessului
Voicu & Asociații is looking for Junior level Business Lawyers
BSMP - Bohâlțeanu și Asociații a asistat UNIGEA România în contractarea unei finanțări de 30,25 milioane EUR pentru dezvoltarea unui proiect solar de referință de 85 MW în Arad. Echipă pluridisciplinară, coordonată de partenerii Daniela Milculescu și Ionuț Bohâlțeanu, într-un efort multijurisdicțional ce a reunit investitori și consultanți cheie din patru țări
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei noi runde de finanțare rețelei de clinici veterinare PartnerVet. Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Clifford Chance își consolidează practica de Litigii prin recrutarea lui Remus Codreanu ca partener în echipa din București
Kinstellar are un nou Office Managing Partner în București | Iustinian Captariu a preluat managementul biroului de la Victor Constantinescu, cel care a condus echipa locală timp de șase ani, cu rezultate remarcabile. Kristóf Ferenczi, Firm Managing Partner: ”Numirea lui Iustinian face parte din programul nostru de planificare a succesiunii, un element esențial pentru a asigura creșterea și succesul continuu al Kinstellar”
ANALIZĂ | Gabriel Resources a deschis o procedură de anulare a hotărârii ICSID prin care Tribunalul arbitral a respins cererea de peste 3 mld. USD privind controversatul proiect minier de la Roșia Montană, iar România a răspuns cu un Contramemoriu care demontează acuzațiile și atacă frontal strategia reclamanților. Dacă statul ar pierde, impactul ar fi devastator pentru finanțele publice și ar compromite rezultatele măsurilor pe care guvernul Bolojan încearcă să le implementeze
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Ana-Maria Baciu, avocatul din România cu cele mai multe nominalizări la gala Legal 500 CEE Awards 2025: Intellectual Property Lawyer of the Year, Romania Lawyer of the Year și CEE Partner of the Year. Astfel de validări contribuie nu doar la consolidarea brandului său personal, ci și la repoziționarea avocaturii de business din România ca un partener credibil, capabil să ofere consultanță sofisticată clienților internaționali
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...