ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Benefit: 4 din 10 utilizatori ai platformei au utilizat, în ultimul semestru,bugetele de beneficii de la angajatori pentru achiziţia de vouchere de vacanţă

03 August 2021   |   Agerpres

Voucherele de vacanţă reprezintă un beneficiu inclusiv pentru turismul intern, generând venituri suplimentare industriei, în condiţiile în care acestea pot fi folosite exclusiv în unităţile turistice din România.

 
 
Angajaţii care primesc beneficii flexibile în platforma Benefit au reluat achiziţia de vacanţe în România, în ultimele 6 luni, 4 din 10 utilizatori ai platformei utilizând bugetele de beneficii primite de la angajatori pentru achiziţia de vouchere de vacanţă, conform unui comunicat remis, marţi, AGERPRES.

"Anul acesta, se observă un apetit crescut pentru călătoriile interne în rândul angajaţilor din România, mai uşor accesibile în condiţii de siguranţă. După o perioadă de provocări pentru turismul intern, turiştii au reluat achiziţia de vacanţe în ţară. În ultimele 6 luni, tranzacţiile efectuate în categoria Turism intern din platforma Benefit s-au dublat şi trendul este promiţător. Voucherele de vacanţă sunt al doilea cel mai dorit beneficiu extrasalarial din platforma Benefit, după tichetele de masă. Utilizând o facilitate unică oferită de platforma de beneficii flexibile, angajaţii şi-au putut cumula bugetele pe parcursul mai multor luni, iar acum pot folosi sume mai mari pentru achiziţia vacanţelor interne, prin intermediul voucherelor de vacanţă", a declarat Codruţ Nicolau, general manager Edenred România şi Benefit.


Comportamentul utilizatorilor Benefit indică faptul că mulţi dintre angajaţii care călătoresc în România aleg, pentru această vară, destinaţii în mediul rural, în special atunci când călătoresc cu familia. Dacă, în 2019, principalele destinaţii vizate erau litoralul şi marile oraşe (pentru city-break), în 2021 a crescut interesul pentru locuri mai puţin cunoscute, cu atât mai mult cu cât acestea promit reducerea expunerii la COVID-19.

"Voucherele de vacanţă acordate angajaţilor din mediul privat beneficiază de facilităţi fiscale importante, contribuind la bunăstarea angajaţilor şi sprijinind, în acelaşi timp, industria locală de turism. Angajatorii din mediul privat pot acorda vouchere de vacanţă salariaţilor lor în limita a 6 salarii minime brute/ angajat/ în decursul unui an fiscal pentru a beneficia de facilităţile fiscale aferente acestora. Astfel, pentru voucherele de vacanţă oferite în această limită, angajatorului nu îi revin obligaţii de plată, iar angajatul plăteşte doar impozitul pe venit de 10%", se menţionează în comunicat.

Voucherele de vacanţă reprezintă un beneficiu inclusiv pentru turismul intern, generând venituri suplimentare industriei, în condiţiile în care acestea pot fi folosite exclusiv în unităţile turistice din România. Angajaţii pot utiliza voucherele de vacanţă la hoteluri, pensiuni şi agenţii de turism din România aflate în reţeaua de parteneri a emitenţilor.

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi conectează peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi, în 46 de ţări.

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale).

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good şi MSCI Europe.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 10655 / 16779
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...