Globalworth: 250.000 de metri pătrați de spațiu de birouri amenajați în România
13 Februarie 2023 BizLawyer
Procesele de fit-out au fost realizate fie concomitent cu execuția clădirii, chiriașii ocupând spațiul odată cu finalizarea construcției clădirii, fie amenajări pentru chiriași în clădiri existente, dezvoltate de companie sau achiziționate de grup, și au vizat clienți din zona de IT&C, servicii bancare, firme de avocatură, publicitate, curierat, spații pentru co-working, studio TV etc.
| |
Globalworth, cel mai mare investitor din CEE și liderul pieții de birouri din România, anunță peste 250.000 de metri pătrați de spațiu de birouri amenajați de la existența companiei până în prezent. În total, 50 de chiriași din portofoliu au beneficiat de amenajări în 12 dintre cele 16 clădiri din România.
Procesele de fit-out au fost realizate fie concomitent cu execuția clădirii, chiriașii ocupând spațiul odată cu finalizarea construcției clădirii, fie amenajări pentru chiriași în clădiri existente, dezvoltate de companie sau achiziționate de grup, și au vizat clienți din zona de IT&C, servicii bancare, firme de avocatură, publicitate, curierat, spații pentru co-working, studio TV etc.
“Echipa Globalworth Workplaces se bucură să fie alături de comunitatea de business în procesul de devenire a spațiilor de birouri. Am trecut prin numeroase etapizări, iar în prezent ne concentrăm tot mai tare pe conceptele de smart building (soluții PropTech, sisteme de control și monitorizare pentru parametrii funcționali care susțin obiectivele de sustenabilitate), birouri flexibile care să acomodeze co-working-ul și să încurajeze starea de bine a angajaților. Post pandemie, cerințele au suferit numeroase modificări. Acum dezvoltăm tot mai multe zone informale de lucru, spații de colaborare în echipă, amfiteatre, cafenele, zone de relaxare. Încurajăm culorile vii, jocurile, texturile calde, lumina. Altfel spus, spațiul de birouri începe să se asemene tot mai tare cu spațiul de acasă și este gândit ca o aducere împreună a oamenilor, după o pauză în care ne-a lipsit extrem de tare prezența fizică”, a spus Raluca Ghica, Head of Globalworth Workplaces Romania.
Procesele de fit-out au fost realizate fie concomitent cu execuția clădirii, chiriașii ocupând spațiul odată cu finalizarea construcției clădirii, fie amenajări pentru chiriași în clădiri existente, dezvoltate de companie sau achiziționate de grup, și au vizat clienți din zona de IT&C, servicii bancare, firme de avocatură, publicitate, curierat, spații pentru co-working, studio TV etc.
“Echipa Globalworth Workplaces se bucură să fie alături de comunitatea de business în procesul de devenire a spațiilor de birouri. Am trecut prin numeroase etapizări, iar în prezent ne concentrăm tot mai tare pe conceptele de smart building (soluții PropTech, sisteme de control și monitorizare pentru parametrii funcționali care susțin obiectivele de sustenabilitate), birouri flexibile care să acomodeze co-working-ul și să încurajeze starea de bine a angajaților. Post pandemie, cerințele au suferit numeroase modificări. Acum dezvoltăm tot mai multe zone informale de lucru, spații de colaborare în echipă, amfiteatre, cafenele, zone de relaxare. Încurajăm culorile vii, jocurile, texturile calde, lumina. Altfel spus, spațiul de birouri începe să se asemene tot mai tare cu spațiul de acasă și este gândit ca o aducere împreună a oamenilor, după o pauză în care ne-a lipsit extrem de tare prezența fizică”, a spus Raluca Ghica, Head of Globalworth Workplaces Romania.
Strategia de a oferi și servicii de amenajare clienților office asigură jucătorului de real estate un avantaj în piață, remarcându-se faptul că fiecare spațiu livrat este personalizat activității și tipicului, respectând cerințele funcționale și organizaționale. În procesul de amenajare sunt respectate direcțiile de branding, imaginea, politica internă și tot ce presupune dinamica acesteia. De-a lungul anilor, amenajările au trecut prin diverse prioritizări, sustenabilitatea câștigând tot mai tare teren. Indiferent de tranziții, pentru echipa Workplaces a rămas constant țelul de a nu crea doar spații armonioase vizual, ci a aduce experiențe în viața de zi cu zi a comunității Globalworth.
Integrarea naturii în spațiul de lucru ocupă un loc prioritar în amenajările birourilor, ceea ce, alături de diversele soluții PropTech instalate, au contribuit la obținerea unui număr de 47 de certificări ESG pentru portofoliul din România în anul 2022.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 7490 / 20237 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Practica de Banking & Finance de la Bondoc & Asociații rămâne calibrată pe proiecte de mare anvergură, execuție la standarde internaționale și expunere transfrontalieră constantă | De vorbă cu partenerele Simona Petrișor și Diana Ispas despre tendințe, tipuri de finanțări, structuri inovatoare și provocările anului din acest sector. Portofoliul de proiecte îmbină ”verdele”, infrastructura și consolidarea bancară, repere clare ale unui an încărcat
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei investiții de capital grupului Dental Elite Clinics. Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) au coordonat echipa
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
CMS, implicată în proiectul câștigător al premiului „Investiția Anului” în cadrul SEE Property Forum Awards 2025 pentru al doilea an consecutiv
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





