
Globalworth: 250.000 de metri pătrați de spațiu de birouri amenajați în România
13 Februarie 2023
BizLawyerProcesele de fit-out au fost realizate fie concomitent cu execuția clădirii, chiriașii ocupând spațiul odată cu finalizarea construcției clădirii, fie amenajări pentru chiriași în clădiri existente, dezvoltate de companie sau achiziționate de grup, și au vizat clienți din zona de IT&C, servicii bancare, firme de avocatură, publicitate, curierat, spații pentru co-working, studio TV etc.
![]() |
Globalworth, cel mai mare investitor din CEE și liderul pieții de birouri din România, anunță peste 250.000 de metri pătrați de spațiu de birouri amenajați de la existența companiei până în prezent. În total, 50 de chiriași din portofoliu au beneficiat de amenajări în 12 dintre cele 16 clădiri din România.
Procesele de fit-out au fost realizate fie concomitent cu execuția clădirii, chiriașii ocupând spațiul odată cu finalizarea construcției clădirii, fie amenajări pentru chiriași în clădiri existente, dezvoltate de companie sau achiziționate de grup, și au vizat clienți din zona de IT&C, servicii bancare, firme de avocatură, publicitate, curierat, spații pentru co-working, studio TV etc.
“Echipa Globalworth Workplaces se bucură să fie alături de comunitatea de business în procesul de devenire a spațiilor de birouri. Am trecut prin numeroase etapizări, iar în prezent ne concentrăm tot mai tare pe conceptele de smart building (soluții PropTech, sisteme de control și monitorizare pentru parametrii funcționali care susțin obiectivele de sustenabilitate), birouri flexibile care să acomodeze co-working-ul și să încurajeze starea de bine a angajaților. Post pandemie, cerințele au suferit numeroase modificări. Acum dezvoltăm tot mai multe zone informale de lucru, spații de colaborare în echipă, amfiteatre, cafenele, zone de relaxare. Încurajăm culorile vii, jocurile, texturile calde, lumina. Altfel spus, spațiul de birouri începe să se asemene tot mai tare cu spațiul de acasă și este gândit ca o aducere împreună a oamenilor, după o pauză în care ne-a lipsit extrem de tare prezența fizică”, a spus Raluca Ghica, Head of Globalworth Workplaces Romania.
Procesele de fit-out au fost realizate fie concomitent cu execuția clădirii, chiriașii ocupând spațiul odată cu finalizarea construcției clădirii, fie amenajări pentru chiriași în clădiri existente, dezvoltate de companie sau achiziționate de grup, și au vizat clienți din zona de IT&C, servicii bancare, firme de avocatură, publicitate, curierat, spații pentru co-working, studio TV etc.
“Echipa Globalworth Workplaces se bucură să fie alături de comunitatea de business în procesul de devenire a spațiilor de birouri. Am trecut prin numeroase etapizări, iar în prezent ne concentrăm tot mai tare pe conceptele de smart building (soluții PropTech, sisteme de control și monitorizare pentru parametrii funcționali care susțin obiectivele de sustenabilitate), birouri flexibile care să acomodeze co-working-ul și să încurajeze starea de bine a angajaților. Post pandemie, cerințele au suferit numeroase modificări. Acum dezvoltăm tot mai multe zone informale de lucru, spații de colaborare în echipă, amfiteatre, cafenele, zone de relaxare. Încurajăm culorile vii, jocurile, texturile calde, lumina. Altfel spus, spațiul de birouri începe să se asemene tot mai tare cu spațiul de acasă și este gândit ca o aducere împreună a oamenilor, după o pauză în care ne-a lipsit extrem de tare prezența fizică”, a spus Raluca Ghica, Head of Globalworth Workplaces Romania.
Strategia de a oferi și servicii de amenajare clienților office asigură jucătorului de real estate un avantaj în piață, remarcându-se faptul că fiecare spațiu livrat este personalizat activității și tipicului, respectând cerințele funcționale și organizaționale. În procesul de amenajare sunt respectate direcțiile de branding, imaginea, politica internă și tot ce presupune dinamica acesteia. De-a lungul anilor, amenajările au trecut prin diverse prioritizări, sustenabilitatea câștigând tot mai tare teren. Indiferent de tranziții, pentru echipa Workplaces a rămas constant țelul de a nu crea doar spații armonioase vizual, ci a aduce experiențe în viața de zi cu zi a comunității Globalworth.
Integrarea naturii în spațiul de lucru ocupă un loc prioritar în amenajările birourilor, ceea ce, alături de diversele soluții PropTech instalate, au contribuit la obținerea unui număr de 47 de certificări ESG pentru portofoliul din România în anul 2022.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 6974 / 19721 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România. Echipa, coordonată de Ana Radnev (Head of Banking and Finance) și Varinia Radu (Head of Energy and Projects) | Prin adoptarea în premieră a schemei de sprijin Contracte pentru Diferență, proiectul stabilește un precedent pentru viitoarele dezvoltări în domeniul energiei verzi din România
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Women Lawyers | Pentru Irina Văleanu, Counsel în cadrul firmei BACIU PARTNERS, nucleul comun de valori fundamentale a fost esențial în alegerea echipei în care se dezvoltă profesional acum: ”Reputația firmei în piața avocaturii de business din România a fost un factor decisiv, iar întâlnirea cu Ana-Maria Baciu a consolidat această alegere; am rezonat imediat, iar decizia de a colabora a venit în mod firesc”
Popovici Nițu Stoica & Asociații asistă PPC în procesul de consolidare a afacerilor din domeniul energiei regenerabile
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...