ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

HPDI: Circa 80% dintre companiile cu peste 1.000 de angajați au deja strategii funcționale de muncă la distanță

06 Aprilie 2020   |   BizLawyer

Potrivit fondatorului companiei, singurul serviciu care nu a înregistrat scăderi notabile în această perioadă a fost coaching-ul.

 
 
Human Performance Development International (HPDI) apreciază că piața serviciilor de training, teambuilding și consultanță în resurse umane a scăzut alarmant în luna martie, înregistrând cu trei sferturi mai puține proiecte. În prezent, mediul de afaceri a intrat într-o perioadă de adaptare, iar circa 80% dintre multinaționale și companiile mari, cu peste 1.000 de angajați, au reușit să pună la punct strategii funcționale pentru munca la domiciliu. Acestea sunt acum în faza de acomodare a personalului și a întregului flux operațional la noul climat și au nevoie de sprijin de specialitate. HPDI, unul dintre liderii pieței în ceea ce privește gradul de retenție a clienților, lansează în acest context un program de învățare digitală, format din webinarii online, dedicat companiilor care vor să se adapteze cât mai rapid noii paradigme de funcționare.


“Pandemia COVID-19 și restricțiile pe care le-a adus cu sine au însemnat înghețarea industriei noastre pentru o perioadă încă nedefinită, dar pe care ne-o dorim cât mai scurtă. Practic, aproape toate proiectele de training și teambuilding au fost sistate. Programele de învățare și dezvoltare au fost oprite, iar prioritățile companiilor s-au mutat aproape exclusiv în zona de supraviețuire, siguranță și continuitate în business. Acum, la aproape o lună de când marea majoritate a companiilor care și-au putut trimite angajații să muncească de acasă au făcut-o, observăm că, datorită migrării în digital, a început să crească interesul pentru webinarii. Oamenii simt nevoia de ajutor în tranziția de la munca de la birou la cea de acasă, iar acest lucru se întâmplă prin stabilirea unor proceduri de lucru, prin ajustarea mentalității și a programului, precum și printr-un sistem performant de management de la distanță. Companiile au trecut din etapa de panică provocată de pandemie și de criza medicală, în cea de teamă pentru viitorul lor. În acest moment, și-au așezat în cea mai mare parte sistemele de muncă de la distanță, iar acum vine partea de adaptare și sprijinire a angajaților, de la manageri la toți membrii echipelor. Așadar, există o nevoie accentuată pentru programe de învățare în ce privește un bun management al muncii de la distanță”, a declarat Petru Păcuraru, fondator al HPDI.

Potrivit fondatorului companiei, singurul serviciu care nu a înregistrat scăderi notabile în această perioadă a fost coaching-ul. Companiile vor avea însă nevoie să își păstreze agilitatea și să reclădească coeziunea în cadrul echipelor, iar pentru acest lucru sesiunile de training online vor fi foarte importante în următoarea perioadă. Pentru a le veni în ajutor, HPDI a creat și lansat recent Becoming the Digital Manager, un program integrat care conține ingredientele necesare actului de management la distanță. Programul are în componență cinci webinarii a câte trei ore, fiecare concentrându-se pe câte o tematică vitală pentru funcționarea echipelor în sistem de muncă de acasă: eficiență, managementul schimbării, instrumente tehnologice utile, luarea deciziilor sub presiune, rezistență și motivație. Experiența de învățare este întregită prin folosirea unei aplicații mobile care formează o comunitate virtuală pe parcursul webinariilor, precum și după finalizarea acestora, și asigură o comunicare eficientă între trainer și participanți.

“Am lansat acest nou produs din dorința firească de a ne plia pe nevoile clienților și de a continua să le fim alături. Cererea pentru traininguri, în versiune digitală desigur, reîncepe să prindă contur și la nivel de piață. Noi am testat acest program în ultimele zile, pentru a vedea care este nivelul de interes. Până în prezent, consultanții și trainerii noștri au susținut mai multe webinarii și am constatat cu bucurie că am avut peste 1.500 de participanți în total. Ușor, ușor începe stabilizarea: oamenii simt nevoia de normalitate, chiar dacă este evident că vor mai urma șocuri. Anticipez că a doua jumătate din 2020 va fi una de reconstrucție, de reașezare, dar acesta este scenariul optimist”, a mai punctat Petru Păcuraru.

Becoming the Digital Manager este funcțional de aproape două săptămâni și a fost deja solicitat de către 15 companii din domenii precum: IT, retail, industria farmaceutică, producție. Programul face parte din seria de soluții digitale pe care HPDI le oferă în acest moment clienților săi și care include: traininguri digitale, webinarii personalizate, coaching, precum și soluții de sprijin pentru companiile cu programe din sfera de resurse umane în desfășurare, care au fost nevoite să le sisteze, iar acum nu au cu cine să le continue. Mai multe informații puteți găsi pe website-ul HPDI.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 14832 / 16777
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...