Kastel Group a înregistrat o creştere cu 43% a numărului de proprietăţi aflate în administrare, în 2021
14 Septembrie 2021 Agerpres
Valoarea chiriilor gestionate depăşeşte 500.000 euro/an, iar a proiectelor vândute se estimează a depăşi 7 milioane euro în 2021.
Segmentul de property management a crescut cu 43% de la începutul anului şi până în prezent, în timp ce proiectele imobiliare gestionate în exclusivitate de agenţia imobiliară Kastel Group s-au vândut în proporţie de 90%, potrivit unui comunicat al companiei.
Valoarea chiriilor gestionate depăşeşte 500.000 euro/an, iar a proiectelor vândute se estimează a depăşi 7 milioane euro în 2021.
"Kastel Group, agenţie imobiliară care oferă servicii premium de real estate, îşi consolidează poziţia pe segmentul de property management, portofoliul companiei urmând să se dubleze până la finalul anului comparativ cu 2020. Kastel Group a înregistrat, de la începutul anului şi până în prezent, o creştere cu 43% a numărului de proprietăţi aflate în administrare şi un rulaj de 700.000 lei, în urcare cu 130% faţă de perioada similară a anului trecut. Pentru 2021, compania estimează o cifră de afaceri de 1 milion de lei", se menţionează în comunicat.
Ţinând cont că ultimele 18 luni au adus schimbări importante în toate domeniile, inclusiv pe piaţa imobiliară, segmentul de property management a fost nişa pe care agenţia a mizat, nişă pe care a dezvoltat-o, creând şi o divizie separată în cadrul Kastel Group.
"Am pornit cu acest serviciu dintr-o solicitare fermă a câtorva clienţi care aveau nevoie de administrare, urmând ca apoi să devină unul dintre punctele forte ale Kastel Group, transformând agenţia dintr-una de intermediere, într-una nişată şi axată pe contracte de exclusivitate. Pe măsură ce piaţa se dezvoltă şi consumatorul de servicii imobiliare devine din ce în ce mai atent cu cine lucrează, România va prelua trendul şi experienţa pieţelor dezvoltate. Relaţia proprietar-chiriaş va fi una instituţionalizată, în care chiriaşul este un client care se aşteaptă să primească servicii profesionale prompte şi de calitate, nu doar o proprietate pe care o închiriază aleator în funcţie de zona de interes", spune Christian Tudorache, fondator Kastel Group.
La nivelul Bucureştiului, oferta a fost mai mare decât cererea, proprietăţile eliberate de cei care s-au mutat în provincie sau folosite anterior în regim hotelier fiind reorientate către închirierea pe termen lung. Totodată, s-a manifestat un interes ridicat al proprietarilor care au cumpărat locuinţe, în vederea închirierii, de a lucra cu agenţii care oferă servicii de property management.
"Gestionăm chirii care depăşesc valoarea de 500.000 de euro pe an, iar anul acesta vizăm, pentru al doilea an la rând, dublarea portofoliului de property management. Cei care au investit în locuinţe, strict ca un business, nu doresc să gestioneze direct relaţia cu chiriaşii. Profilul acestui client este diferit de cel al proprietarului clasic: are studii superioare, deţine mai mult de 2-3 proprietăţi, locuieşte în străinătate sau lucrează în marile corporaţii. Pe scurt, administrarea acestor proprietăţi, aşa cum se întâmplă frecvent în străinătate, de către o terţă persoană este o soluţie uşoară, la îndemână", a adăugat Tudorache.
Taxele pentru serviciile de property management pornesc de la 30 de euro/lună/proprietate, locuinţele fiind preponderent up market şi premium.
"Longevitatea acestor contracte este cu 80% mai mare decât cele administrate direct de proprietar şi sunt şi mai profitabile pentru clienţii pe care Kastel Group îi gestionează. De exemplu, în 2021, rata medie de profit per proprietate administrată este 7,5% în comparaţie cu 5,5 - 6% media pieţei", a explicat el.
Un alt avantaj al serviciilor de tip property management îl reprezintă procentul scăzut de chiriaşi care rămân cu datorii active, spre exemplu, media ultimilor 3 ani este sub 2%. Totodată, costuri de administrare fiscală şi tehnică sunt cu până la 35% mai mici decât media pieţei. În 2021, până în acest moment, rata de incidenţă este de zero.
O creştere semnificativă a tranzacţiilor de vânzări s-a înregistrat şi în perioada pandemiei, direcţia cea mai importantă de business a Kastel Group fiind dată de preluarea de la dezvoltatori, în exclusivitate, a proiectelor acestora, în vederea vânzării. De altfel, portofoliul Kastel Group este în proporţie de peste 90% format din proiecte în exclusivitate.
"Strategia noastră este să fim dedicaţi total clientului. Nu alergăm după proprietăţi care sunt în portofoliul mai multor agenţii, iar proiectele pe care le luăm au echipe dedicate exclusiv lor, de aceea şi reuşim să le vindem mai rapid şi în avantajul clientului. Datorită acestui contract de exclusivitate, dezvoltatorul poate obţine un preţ cu 3 până la 5% mai bun pentru fiecare unitate locativă vândută. Anul trecut, am avut contracte încheiate în valoare de 1 milion de euro din proiecte de genul, iar pentru anul în curs vorbim despre suma de 4,5 milioane de euro", a mai spus Christian Tudorache.
Agenţia imobiliară Kastel Group este prezentă în Bucureşti, Ilfov şi din aprilie 2021 în Cluj, având o ofertă unică de servicii de real estate premium, care se adresează atât clienţilor individuali, cât şi dezvoltatorilor imobiliari. Cele trei mari direcţii de business vizează serviciile de property management, servicii de exclusivitate încheiate cu dezvoltatorii proiectelor imobiliare şi consultanţă imobiliară.
Kastel Estate este o companie de consultanţă imobiliară cu o experienţă de peste 8 ani, care oferă servicii de real estate complete: consultanţă imobiliară, tranzacţii imobiliare, property & facility management, serviciul de tip concierge care vine perfect în completarea celorlalte. Portofoliul Kastel Group este preponderent axat pe piaţa de tip premium şi luxury, cu peste 400 de proprietăţi în portofoliu şi 1.400 de tranzacţii realizate cu succes.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 13826 / 20334 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Wolf Theiss a asistat Rheinmetall în legătură cu semnarea unui acord de înființare a unui joint venture cu Pirochim Victoria
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
Clifford Chance Badea a asistat Cris-Tim Family Holding în legătură cu IPO-ul istoric în valoare de 454,35 milioane RON | Daniel Badea (Managing Partner): ”Sperăm ca succesul Cris-Tim să încurajeze și alte branduri românești să vină pe bursă”
Filip & Company a asistat DIGI Romania S.A. în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 mil. €. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Real Estate | Consultanță
Țuca Zbârcea & Asociații obține o soluție favorabilă într-un important litigiu de drept fiscal și vamal | Ionuț Șerban (Partener): „Este o victorie importantă pentru clientul nostru și un precedent valoros în disputele de drept vamal”
Avocații PNSA au stat alături de M Plus Croatia d.o.o, lider european în outsourcing-ul proceselor de afaceri și tehnologie, în tranzacția prin care a achiziționat Valoris Group - jucător local care deservește proiecte multilingve pentru clienți internaționali | Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





