 
			
			
    
                
                
			
			
			
			
            
			
			Lidl a facilitat anul trecut exportul de produse româneşti în valoare de peste 28 mil. €. Peste 80% din furnizorii de bunuri şi servicii au fost din România
20 Noiembrie 2019 AGERPRES
Numărul furnizorilor din România pentru tot sortimentul a crescut în anul 2018 cu 9,69%, de la 320 în 2017, la 351 în 2018.
| -4.jpg)  | 
      Lidl a facilitat în 2018 exportul produselor furnizorilor români către magazinele Lidl din Europa în valoare de peste 28 milioane de euro, cu 40% mai mult decât în anul 2017. 
Conform unui comunicat remis spre difuzare, produse precum lactate, ulei, sucuri sau snacks-uri au ajuns pe rafturile magazinelor Lidl din Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Grecia, Irlanda, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Spania, Slovacia şi Ungaria.
Datele au fost incluse în cel de-al doilea raport de sustenabilitate Lidl, lansat marţi, pentru perioada 1 martie 2017 - 28 februarie 2019.
Raportul cuprinde măsuri, obiective şi rezultate pentru patru arii de responsabilitate: Resurse & Agricultură, Lanţul de aprovizionare & Procesare, Operaţiuni & Procese, Clienţi & Societate. Pornind de la punctele în care materiile prime sunt cultivate, prelucrate şi transportate către magazine, până în punctul în care produsele ajung la clienţi, aceste patru arii reprezintă Modelul Lidl de responsabilitate pe întregul lanţ de aprovizionare.
	Conform unui comunicat remis spre difuzare, produse precum lactate, ulei, sucuri sau snacks-uri au ajuns pe rafturile magazinelor Lidl din Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Grecia, Irlanda, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Spania, Slovacia şi Ungaria.
Datele au fost incluse în cel de-al doilea raport de sustenabilitate Lidl, lansat marţi, pentru perioada 1 martie 2017 - 28 februarie 2019.
Raportul cuprinde măsuri, obiective şi rezultate pentru patru arii de responsabilitate: Resurse & Agricultură, Lanţul de aprovizionare & Procesare, Operaţiuni & Procese, Clienţi & Societate. Pornind de la punctele în care materiile prime sunt cultivate, prelucrate şi transportate către magazine, până în punctul în care produsele ajung la clienţi, aceste patru arii reprezintă Modelul Lidl de responsabilitate pe întregul lanţ de aprovizionare.
"Copiii noştri merită un viitor pe care noi suntem obligaţi să-l facem mai bun pentru ei. De aceea, noi, Lidl ne-am asumat să fim în continuare un actor responsabil care tratează cu seriozitate managementul sustenabilităţii şi impactul pe care îl are asupra mediului, economiei şi societăţii. Pentru a ilustra cum facem acest lucru, am continuat demersul nostru de transparenţă prin publicarea celui de-al doilea raport de sustenabilitate al Lidl România", a spus Frank Wagner, CEO Lidl România.
Pe partea de resurse şi agricultură, Lidl a eliminat din sortimentul său şi din reţetele articolelor achiziţionate de la furnizorii români ouăle care provin de la găini crescute în baterii.
Pe lanţul de aprovizionare şi procesare, peste 80% din furnizorii de bunuri şi servicii au fost din România. Cantitatea de legume şi fructe româneşti achiziţionate a crescut, în 2018, cu 19,42%, comparativ cu anul 2017. În total, peste 90.000 de tone de fructe şi legume au fost achiziţionate de la peste 200 de producători locali, certificaţi Global Gap. Numărul furnizorilor din România pentru tot sortimentul a crescut în anul 2018 cu 9,69%, de la 320 în 2017, la 351 în 2018.
De asemenea, 568 copaci au fost salvaţi, gradul de poluare a fost redus cu 717.064 kg eCO2, iar cantitatea de deşeuri a fost redusă cu 66.162 kg, prin parteneriatul cu CHEP, de reutilizare a paleţilor.
În aria de operaţiuni şi procese, peste 50.000 de tone de deşeuri au fost colectate selectiv în magazinele şi depozitele Lidl şi trimise către centrele de reciclare în perioada de raportare. Lidl a obţinut certificare ISO 50001 pentru eficienţă energetică, cel mai înalt standard internaţional de management al energiei şi a devenit partener fondator pentru Banca pentru Alimente Bucureşti şi Banca pentru Alimente Cluj. Peste 300 de tone de produse alimentare şi nealimentare au fost donate de companie.
În ceea ce priveşte aria de clienţi şi societate, peste 32.000.000 lei au fost investiţi în proiecte cu impact asupra mediului, educaţiei şi sănătăţii implementate de peste 60 de organizaţii non-guvernamentale. Numărul de produse din gama Cămara Noastră a crescut cu 75% - de la 98 de produse în 2016, la 175 de produse în 2018.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează în jur de 10.500 de magazine şi mai mult de 150 de centre în 28 de ţări la nivel mondial.
| Publicitate pe BizLawyer? | 
|   | 
| Articol 18914 / 20289 | Următorul articol | 
| Publicitate pe BizLawyer? | 
|  | 
 
 
	       
        BREAKING NEWS
                    	    	ESENTIAL
                    	    Filip & Company, consultant juridic în noua emisiune de obligațiuni prin care Agroserv Măriuța atrage 3 mil. €
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Real Estate | Consultanță
Cum lucrează una dintre cele mai performante echipe de Concurență de pe piața locală și care sunt particularitățile ce o diferențiază | O discuție cu Manuela Guia (Managing Partener GNP Guia Naghi & Partners) și Otilia Vîlcu (Partener), despre munca avocaților pe toată plaja serviciilor de concurență, standarde înalte și modul în care operează astfel încat să asigure clienților siguranță, claritate, robustețe probatorie și soluții care trec testul autorităților și al instanțelor
România solicită despăgubiri de 2 miliarde de euro la Curtea Internațională de Arbitraj din Londra pentru blocarea proiectului „Casa Radio” din București, dezvoltat de Plaza Centers NV | Statul și investitorii se înfruntă pe două planuri, comercial și investițional, cu seturi de remedii și probatoriu diferite, dar și cu potențiale efecte de interferență
Țuca Zbârcea & Asociații obține o soluție favorabilă într-un important litigiu de drept fiscal și vamal | Ionuț Șerban (Partener): „Este o victorie importantă pentru clientul nostru și un precedent valoros în disputele de drept vamal”
Avocații PNSA au stat alături de M Plus Croatia d.o.o, lider european în outsourcing-ul proceselor de afaceri și tehnologie, în tranzacția prin care a achiziționat Valoris Group - jucător local care deservește proiecte multilingve pentru clienți internaționali | Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Piața de Real Estate, radiografiată de NNDKP, firmă despre care ghidurile juridice internaționale spun că este “probabil cea mai bună din România” în această practică: industrial-logistic în viteză, office cu accent pe retenție și eficiență, rezidențial cu presiune pe preț | De vorbă cu Vlad Tănase (partener) despre dinamica pieței, apetitul investitorilor, tranzacționarea proiectelor și blocajele de pe acest segment
Biroul Kinstellar din București a fost alături de Repono AB în achiziția unui sistem de stocare pe bază de baterii în județul Argeș | Karim Nils Grueber (CEO Repono): ”Echipa Kinstellar a fost un partener excepțional pe parcursul acestei tranzacții. Expertiza lor în sectorul energetic, abordarea pragmatică și capacitatea de a răspunde rapid și eficient au fost esențiale pentru a ne ghida prin reglementările complexe ale României”
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Citeste pe SeeNews Digital Network
    
    - 
        	BizBanker
- 
        	BizLeader-  in curand...
                 
 
- 
        	SeeNewsin curand...
 
			







 
			
 RSS
RSS
 
                        




 
  
  
  
  
 

































