ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

NielsenIQ: Aproape 60% dintre români au cumpărat online prin reţelele de socializare

05 Martie 2021   |   Agerpres

Conform cercetării de specialitate, 20% dintre români sunt nou-veniţi în online, în perioada pandemiei, iar 87% din totalul acestora provin din rândul categoriei afectate de COVID-19.

 
 
Trei din cinci români (59%) au făcut cumpărături online prin social media, cea mai populară reţea de acest fel fiind Facebook, arată un studiu realizat la nivel global de NielsenIQ.
 
Pe plan naţional, majoritatea cumpărătorilor online a fost afectată de pandemie, fie din punct de vedere al sănătăţii (personal sau cineva drag) într-o pondere de 30%, fie din punct de vedere financiar (62%), relevă datele centralizate de NielsenIQ, una dintre unităţile de business din cadrul Nielsen Holdings plc.
 
Conform cercetării de specialitate, 20% dintre români sunt nou-veniţi în online, în perioada pandemiei, iar 87% din totalul acestora provin din rândul categoriei afectate de COVID-19.
 
În ceea ce priveşte obiceiurile de cumpărare, trei din cinci cumpărători online din Romania au efectuat achiziţii prin intermediul reţelelor de socializare, Facebook fiind cea mai populară platformă de socializare folosită pentru shopping online (59%).
 
În acelaşi timp, Instagram este folosită de o treime dintre e-cumpărători şi câştigă mai multă importanţă în rândul tinerilor cu vârste între 18 şi 24 de ani (39%).
 
De asemenea, TikTok a apărut printre menţiunile românilor, iar 10% au declarat că au cumpărat online folosind această platformă.
 
Conform datelor Nielsen, cumpărătorii români din online au afirmat că pot face "shopping" în orice zi, fără să aibă o oră preferată, însă majoritatea s-a declarat ca fiind mai activi sâmbăta (18%) şi spre seară, în intervalul orar 18:00 - 22:00.
 
Cât priveşte dispozitivele folosite pentru a face cumpărături, opt din zece persoane (80%) au indicat smartphone-ul.
 
Studiul Nielsen dedicat segmentului de e-commerce, realizat la nivel global, a inclus 1.157 de respondenţi din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 55 ani, care au făcut cumpărături online în ultimele trei luni. În România, cercetarea a fost efectuată în luna octombrie 2020.
 
Nielsen Holdings plc este o companie globală de măsurare şi analiză de date care livrează cea mai completă imagine asupra consumatorilor şi pieţelor din întreaga lume. Compania este formată din două unităţi de business: Nielsen Global Media şi NielsenIQ (denumita anterior Nielsen Global Connect).
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 15253 / 19721
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România. Echipa, coordonată de Ana Radnev (Head of Banking and Finance) și Varinia Radu (Head of Energy and Projects) | Prin adoptarea în premieră a schemei de sprijin Contracte pentru Diferență, proiectul stabilește un precedent pentru viitoarele dezvoltări în domeniul energiei verzi din România
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Women Lawyers | Pentru Irina Văleanu, Counsel în cadrul firmei BACIU PARTNERS, nucleul comun de valori fundamentale a fost esențial în alegerea echipei în care se dezvoltă profesional acum: ”Reputația firmei în piața avocaturii de business din România a fost un factor decisiv, iar întâlnirea cu Ana-Maria Baciu a consolidat această alegere; am rezonat imediat, iar decizia de a colabora a venit în mod firesc”
Popovici Nițu Stoica & Asociații asistă PPC în procesul de consolidare a afacerilor din domeniul energiei regenerabile
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...