
Peste 100.000 de români şi-au plătit taxele şi impozitele prin staţiile de plată SelfPay în primele 2 luni
24 Martie 2021
AgerpresNumărul plăţilor de taxe şi impozite realizate în primele două luni ale anului 2021 prin staţiile de plată SelfPay a crescut cu 78% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, ponderea cea mai mare fiind deţinută de impozitele pe clădiri, mijloace de transport şi terenuri (47,6%), urmate de taxa pentru parcarea de reşedinţă (38%).
Mai mult de 100.000 de români au ales în lunile ianuarie şi februarie 2021 staţiile de plată SelfPay pentru plata taxelor şi impozitelor, precum impozitele pe clădiri, impozitele pe terenuri sau pe alte bunuri, taxele de salubrizare, plata parcării de reşedinţă, amenzi, dar şi taxele pentru starea civilă, a anunţat miercuri compania.
Numărul plăţilor de taxe şi impozite realizate în primele două luni ale anului 2021 prin staţiile de plată SelfPay a crescut cu 78% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, ponderea cea mai mare fiind deţinută de impozitele pe clădiri, mijloace de transport şi terenuri (47,6%), urmate de taxa pentru parcarea de reşedinţă (38%).
Plata acestor taxe se poate realiza în cea mai mare reţea naţională de Staţii de Plata self-service, pentru instituţiile care au ales să-şi extindă metodele de colectare către soluţia digitală de plată oferită de SelfPay, astfel încât cetăţenii să nu se mai deplaseze la ghişeele primăriilor: Bucureşti - Sectoarele 4, 5 şi 6, Arad, Sibiu sau Ciugud.
Această facilitate permite efectuarea de plăţi în deplină siguranţă pentru cetăţeni, permiţându-le să evite aglomeraţia şi contactul cu alte persoane. Tot ce trebuie să facă o persoană cu domiciliul în zonele teritorial administrative menţionate mai sus, care doreşte să achite taxele şi impozitele, este să meargă la cea mai apropiată Staţie de Plată SelfPay să-şi introducă datele necesare, plata fiind imediat înregistrată.
"În ultimii doi ani, prin reţeaua sa de peste 5.500 de Staţii de Plată de tip self-service, SelfPay a devenit un actor tot mai vizibil şi important în procesele de digitalizare a organizaţiilor şi a autorităţilor publice centrale sau locale din România, precum şi în comunităţile în care activează. Soluţia digitală de plată dezvoltată de SelfPay ajută administraţiile locale să devină un partener confortabil în dialogul şi interacţiunea cu cetăţenii prin soluţii digitale de plată performante, sigure şi uşor de accesat, fără să fie nevoie de activităţi de instruire a personalului care activează în cadrul departamentelor de specialitate. Prin reţeaua de Staţii de Plată SelfPay asigurăm accesul facil tuturor cetăţenilor, indiferent de statutul social si de metodele de plată preferate, la un sistem modern de plată a taxelor şi impozitelor, simplu, rapid şi în siguranţă", a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.
Cele peste 5.500 de Staţii de Plată SelfPay, la care este disponibilă această facilitate, sunt amplasate în peste 1.000 de localităţi din ţară şi pot fi găsite în reţele de retail modern precum Profi, Carrefour, Kaufland, Mega Image, în centre comerciale, benzinării, bănci sau în magazine de proximitate, în intervale orare de pâna la 24/7. Dintre acestea, Staţiile de Plată SelfPay amplasate în magazinele de retail modern se numără în topul preferinţelor pentru efectuarea plăţilor de taxe şi impozite în primele luni ale anului (23,5%). Acestea sunt urmate de Staţiile de Plată SelfPay, amplasate în sediile primăriilor sau ale direcţiilor de taxe şi impozite (23%), iar pe locul trei se poziţionează Staţiile de Plată SelfPay amplasate stradal (12%), care sunt urmate de cele din unităţile bancare sau IFN-uri (9%), parcări, centre comerciale, magazine de proximitate, pieţe şi benzinării.
SelfPay deţine cea mai mare reţea de Staţii de Plată de tip self-service din România. În prezent, reţeaua SelfPay numără mai mult de 5.500 de Staţii de Plată, cu peste 170 de servicii disponibile. Din 2020, SelfPay este membru al Asociaţiei Române de Fintech, organism care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 14276 / 18969 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr a asistat Dentas Kağıt Sanayi cu privire la vânzarea fabricii sale din România către Hartmann Packaging | Mădălina Neagu (partener), coordonatoarea echipei: ”Sectorul producției din România continuă să atragă atenția investitorilor strategici”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Ordonanța de plată și arbitrajul (Powered by ZRVP)
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
CMS România își mărește echipa în România prin cooptarea strategică a unui senior counsel și lansează practica de Apărare | Horea Popescu (Managing Partner): „Cristian Băcanu se remarcă printr-o combinație unică de experiență juridică, leadership în sectorul public și viziune internațională, ceea ce îl recomandă ca un membru valoros al echipei noastre”
Cei mai buni litigatori din România, văzuți de Chambers Europe 2025 | Cine sunt practicienii apreciați de clienți în practica de Dispute Resolution și ce spun clienții despre aceștia. Nouă avocați români sunt evidențiați în practica de arbitraj
Trei avocați români de la Bondoc & Asociații, Filip & Company și DLA Piper sunt considerați ‘Eminent Practitioners’ în practica de fuziuni și achiziții. Clasamentul Chambers Europe 2025, cu cei mai buni avocați de Corporate ̸ M&A din România
“ICC Arbitration Breakfast in Romania” – eveniment privind arbitrajul ICC, 14 mai 2025, București
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...