ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu: 7 din 10 români folosesc anvelope de sezon pentru maşina personală; 28,5% utilizează variantele

15 Noiembrie 2022   |   Agerpres

În acest context, mai mult de jumătate dintre români (58%) schimbă anvelopele maşinii personale o dată la doi sau trei ani, iar 53% cheltuie între 800 şi 1.200 de lei pentru un set de patru anvelope.

 
 
Aproape trei sferturi dintre români (71,5%) folosesc anvelopele de iarnă şi de vară pentru autoturismul personal, în timp ce mai puţin de o treime (28,5%) utilizează anvelopele de tip all season, relevă un studiu de piaţă, dat publicităţii marţi.
 
În acest context, mai mult de jumătate dintre români (58%) schimbă anvelopele maşinii personale o dată la doi sau trei ani, iar 53% cheltuie între 800 şi 1.200 de lei pentru un set de patru anvelope.
 
La întrebarea "Cât de des înlocuiţi anvelopele uzate cu unele noi?", 10,3% din totalul celor chestionaţi au răspuns că înlocuiesc anvelopele maşinii personale cu unele noi o dată pe an, în timp ce 29% au spus că fac această achiziţie o dată la patru sau cinci ani, iar 3,2% înlocuiesc anvelopele vechi cu unele noi o dată la şase sau mai mulţi ani.
 
Conform cercetării Mediabook Company, la solicitarea Arcoplast Anvelope, 28,8% dintre respondenţi au spus că alocă peste 1.200 de lei pentru cumpărarea unui set de patru anvelope, în timp ce 18,2% au răspuns că alocă între 600 şi 800 de lei pentru acelaşi tip de produs.
 
Când vine vorba despre sursele de achiziţionare a anvelopelor pentru autoturismul personal, două treimi dintre români (66,1%) au declarat că îşi cumpără anvelopele pentru maşina personală din magazinele de specialitate, service-uri auto sau de la dealeri locali. Totodată, aproape un sfert (24,4%) au subliniat că magazinele online sunt sursa din care cumpără anvelope, 7% au ales ca răspuns varianta "hypermarket", în timp ce 2,5% folosesc surse multiple de achiziţionare a anvelopelor.
 
În ceea ce priveşte importanţa preţului în momentul achiziţiei de anvelope, 87,8% au răspuns că acest criteriu este important sau foarte important. De asemenea, 10,2% au afirmat că acordă o importanţă de nivel mediu preţului anvelopelor, în timp ce 2% au spus că acest criteriu este puţin sau deloc important. Alte criterii importante în procesul de achiziţionare a anvelopelor pentru maşina personală sunt: marca, eficienţa, rezistenţa, zgomotul produs la rulare, precum şi frânarea şi manevrabilitatea pe diverse tipuri de carosabil.
 
Potrivit sursei citate, participanţii la sondaj au mai răspuns că, pentru a se decide în legătură cu achiziţionarea de anvelope pentru autovehiculul personal, folosesc ca sursă principală de informare site-urile de specialitate (64%), urmată de service-urile auto, dealerii locali şi mecanicii auto (29%), materiale promoţionale (4%), sfaturile prietenilor (2,6%), alte surse de informare (0,4%).
 
Sondajul "În siguranţă la volan" a fost realizat în perioada 13 iunie - 13 iulie 2022 pe un eşantion de 645 de respondenţi din mediul online. Cercetarea a fost realizată la solicitarea Arcoplast Anvelope, de către Mediabook Company. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8649 / 20396
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
ANALIZĂ | Eurohold Bulgaria AD & Euroins Insurance Group AD vs România: 1-1 după prima încleștare la ICSID. Arbitrii au decis bifurcarea procedurii și vor analiza mai întâi efectele Acordului de denunțare a tratatelor bilaterale intra-UE. Urmează o fază preliminară decisivă - dacă România are dreptate, Tribunalul nu va avea jurisdicție, iar dosarul se oprește
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...