ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Un angajat din doi crede că birourile post-pandemice trebuie regândite (sondaj)

26 Noiembrie 2021   |   Agerpres

În acelaşi timp, 60% cred că e nevoie de tehnologii avansate care să îmbunătăţească igienizarea în spaţiile de lucru şi, implicit, să limiteze riscurile pentru sănătate, arată un sondaj iniţiat de Genesis Property în rândul a 1.100 de angajaţi din toată ţara, în perioada septembrie-octombrie a acestui an.

 
 
Un angajat din doi crede că birourile post-pandemice trebuie regândite, pentru a include spaţii de lucru diferite, în funcţie de tipul de activitate şi de nevoile de colaborare, iar şase angajaţi din zece vor tehnologii pentru limitarea riscurilor pentru sănătate, arată rezultatele unui sondaj publicat, vineri, de un dezvoltator imobiliar pe segmentul de birouri de clasa A.
 
"Pe măsură ce angajaţii se vor întoarce tot mai mult la birou din 2022, se conturează nevoia de transformare a birourilor pentru a răspunde modului de lucru post-pandemic. Jumătate dintre angajaţii din România consideră că biroul trebuie regândit pentru a crea spaţii diferite care să le ofere mai multă flexibilitate şi posibilităţi multiple de lucru, în funcţie de tipul de activitate şi de nevoile de colaborare, pe modelul Activity-Based Workspace (ABW)", arată sondajul iniţiat de Genesis Property privind percepţia angajaţilor despre sănătatea clădirilor.
 
În acelaşi timp, 60% cred că e nevoie de tehnologii avansate care să îmbunătăţească igienizarea în spaţiile de lucru şi, implicit, să limiteze riscurile pentru sănătate, arată un sondaj iniţiat de Genesis Property în rândul a 1.100 de angajaţi din toată ţara, în perioada septembrie-octombrie a acestui an.
 
Astfel, angajaţii consideră că biroul lor trebuie să ţină tot mai mult cont de modelul de lucru hibrid al viitorului şi de flexibilitatea de care aceştia au nevoie în activitatea lor, atât din perspectiva prezenţei la birou, cât şi a interacţiunii cu alţi membri ai echipei.
 
Totodată, peste 45% consideră că birourile trebuie să ofere spaţii largi, cu birouri de tip open-space, iar 43% se aşteaptă să includă şi zone flexibile de lucru, de tip cafenea sau inspirate din spaţii de co-working.
 
Aproximativ 72% dintre respondenţi consideră că e nevoie şi de spaţii închise, cu capacitate adaptată nevoilor de colaborare - de dimensiuni mai mari pentru colaborare în echipe extinse de peste 20 de oameni, de dimensiuni medii pentru şedinţe cu 15-20 de oameni, de dimensiuni mici pentru activităţi care presupun colaborarea în echipe mai mici de 15 oameni, dar şi foarte mici pentru activităţi care necesită linişte şi concentrare şi în care pot lucra cel mult 5 oameni.
 
Astfel, cafeneaua-birou, zonele liniştite dotate cu fotolii sau canapele confortabile, spaţiile izolate de tip cabină telefonică, dar şi spaţiile verzi şi terasele în aer liber s-ar putea regăsi în tot mai multe birouri în viitor.
 
"Angajaţii care au revenit la birou în ultimele luni vor să se simtă mai în siguranţă în contextul pandemic şi consideră că spaţiile de lucru ar trebui dotate cu tehnologii noi care să îmbunătăţească igienizarea spaţiilor de lucru şi să limiteze riscurile pentru sănătate la birou", mai susţin autorii sondajului.
 
Aproximativ 95% dintre angajaţii care au răspuns sondajului Genesis Property confirmă nevoia pentru mai multe tehnologii inovatoare în clădirea lor de birouri. Alţi 80% cred că ar fi util să existe şi ecrane digitale care să afişeze indicatori de stimulare a imunităţii, iar 70% cred că în clădirile de birouri este nevoie de o zonă special concepută, complet echipată şi gata de utilizare în cazul nevoii imediate de izolare.
 
Potrivit sursei citate, sondajul a fost desfăşurat, la nivel naţional, în septembrie - octombrie 2021 prin platforma iVox, pe un eşantion total de 1.100 de utilizatori de internet din România. Genesis Property este unul dintre cei mai importanţi dezvoltatori de birouri de clasa A din România, având o experienţă de peste 20 de ani în industria imobiliară. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 12292 / 19721
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România. Echipa, coordonată de Ana Radnev (Head of Banking and Finance) și Varinia Radu (Head of Energy and Projects) | Prin adoptarea în premieră a schemei de sprijin Contracte pentru Diferență, proiectul stabilește un precedent pentru viitoarele dezvoltări în domeniul energiei verzi din România
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Women Lawyers | Pentru Irina Văleanu, Counsel în cadrul firmei BACIU PARTNERS, nucleul comun de valori fundamentale a fost esențial în alegerea echipei în care se dezvoltă profesional acum: ”Reputația firmei în piața avocaturii de business din România a fost un factor decisiv, iar întâlnirea cu Ana-Maria Baciu a consolidat această alegere; am rezonat imediat, iar decizia de a colabora a venit în mod firesc”
Popovici Nițu Stoica & Asociații asistă PPC în procesul de consolidare a afacerilor din domeniul energiei regenerabile
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...