ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Un angajat din doi crede că birourile post-pandemice trebuie regândite (sondaj)

26 Noiembrie 2021   |   Agerpres

În acelaşi timp, 60% cred că e nevoie de tehnologii avansate care să îmbunătăţească igienizarea în spaţiile de lucru şi, implicit, să limiteze riscurile pentru sănătate, arată un sondaj iniţiat de Genesis Property în rândul a 1.100 de angajaţi din toată ţara, în perioada septembrie-octombrie a acestui an.

 
 
Un angajat din doi crede că birourile post-pandemice trebuie regândite, pentru a include spaţii de lucru diferite, în funcţie de tipul de activitate şi de nevoile de colaborare, iar şase angajaţi din zece vor tehnologii pentru limitarea riscurilor pentru sănătate, arată rezultatele unui sondaj publicat, vineri, de un dezvoltator imobiliar pe segmentul de birouri de clasa A.
 
"Pe măsură ce angajaţii se vor întoarce tot mai mult la birou din 2022, se conturează nevoia de transformare a birourilor pentru a răspunde modului de lucru post-pandemic. Jumătate dintre angajaţii din România consideră că biroul trebuie regândit pentru a crea spaţii diferite care să le ofere mai multă flexibilitate şi posibilităţi multiple de lucru, în funcţie de tipul de activitate şi de nevoile de colaborare, pe modelul Activity-Based Workspace (ABW)", arată sondajul iniţiat de Genesis Property privind percepţia angajaţilor despre sănătatea clădirilor.
 
În acelaşi timp, 60% cred că e nevoie de tehnologii avansate care să îmbunătăţească igienizarea în spaţiile de lucru şi, implicit, să limiteze riscurile pentru sănătate, arată un sondaj iniţiat de Genesis Property în rândul a 1.100 de angajaţi din toată ţara, în perioada septembrie-octombrie a acestui an.
 
Astfel, angajaţii consideră că biroul lor trebuie să ţină tot mai mult cont de modelul de lucru hibrid al viitorului şi de flexibilitatea de care aceştia au nevoie în activitatea lor, atât din perspectiva prezenţei la birou, cât şi a interacţiunii cu alţi membri ai echipei.
 
Totodată, peste 45% consideră că birourile trebuie să ofere spaţii largi, cu birouri de tip open-space, iar 43% se aşteaptă să includă şi zone flexibile de lucru, de tip cafenea sau inspirate din spaţii de co-working.
 
Aproximativ 72% dintre respondenţi consideră că e nevoie şi de spaţii închise, cu capacitate adaptată nevoilor de colaborare - de dimensiuni mai mari pentru colaborare în echipe extinse de peste 20 de oameni, de dimensiuni medii pentru şedinţe cu 15-20 de oameni, de dimensiuni mici pentru activităţi care presupun colaborarea în echipe mai mici de 15 oameni, dar şi foarte mici pentru activităţi care necesită linişte şi concentrare şi în care pot lucra cel mult 5 oameni.
 
Astfel, cafeneaua-birou, zonele liniştite dotate cu fotolii sau canapele confortabile, spaţiile izolate de tip cabină telefonică, dar şi spaţiile verzi şi terasele în aer liber s-ar putea regăsi în tot mai multe birouri în viitor.
 
"Angajaţii care au revenit la birou în ultimele luni vor să se simtă mai în siguranţă în contextul pandemic şi consideră că spaţiile de lucru ar trebui dotate cu tehnologii noi care să îmbunătăţească igienizarea spaţiilor de lucru şi să limiteze riscurile pentru sănătate la birou", mai susţin autorii sondajului.
 
Aproximativ 95% dintre angajaţii care au răspuns sondajului Genesis Property confirmă nevoia pentru mai multe tehnologii inovatoare în clădirea lor de birouri. Alţi 80% cred că ar fi util să existe şi ecrane digitale care să afişeze indicatori de stimulare a imunităţii, iar 70% cred că în clădirile de birouri este nevoie de o zonă special concepută, complet echipată şi gata de utilizare în cazul nevoii imediate de izolare.
 
Potrivit sursei citate, sondajul a fost desfăşurat, la nivel naţional, în septembrie - octombrie 2021 prin platforma iVox, pe un eşantion total de 1.100 de utilizatori de internet din România. Genesis Property este unul dintre cei mai importanţi dezvoltatori de birouri de clasa A din România, având o experienţă de peste 20 de ani în industria imobiliară. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 9201 / 16630
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...