ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

UniCredit Leasing încurajează digitalizarea prin promovarea semnăturii electronice calificate, o premieră pentru piața de leasing din România

13 Mai 2021   |   BizLawyer

Soluția a fost dezvoltată în parteneriat cu Trans Sped România, prestator calificat de servicii de încredere în sensul Regulamentului UE nr. 910/2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă – eIDAS.

 
 
UniCredit Leasing oferă tuturor clienților persoane juridice posibilitatea de a obține semnătura electronică calificată, devenind astfel prima societate de leasing din România care sprijină clienții în acest sens. Înrolarea pentru certificate electronice calificate cu valabilitate de 3 luni este facilitată de UniCredit Leasing fără costuri suplimentare pentru client. Deținerea acestor certificate calificate permite semnarea rapidă a documentației contractuale folosind o semnatură electronică calificată emisă de un furnizor autorizat din România. Facilitatea a fost disponibilă ca proiect pilot la finalul anului 2020 și va fi extinsă către  toate categoriile de clienți persoane juridice începând cu această săptămână. Procesul de semnare electronică calificată în relația cu UniCredit Leasing este 100% online, putând fi utilizat de către oricare client UniCredit Leasing de oriunde s-ar afla.


Semnătura electronică calificată este recunoscută pe deplin pe teritoriul României și al Uniunii Europene, având valoare juridică identică semnăturii olografe, și va putea fi folosită de deținător inclusiv în relația cu alte părți ce utilizează acest tip de semnătură (parteneri de afaceri, autorități).  

Daniela Bodîrcă, CEO UniCredit Leasing:„Prioritatea strategică a UniCredit în România rămâne digitalizarea serviciilor pe care le oferă pentru companii - segment în care suntem lideri de piață, de-a lungul timpului oferind constant soluții inovatoare. În acest context, UniCredit Leasing facilitează în premieră pentru clienții care accesează soluții de leasing posibilitatea de înrolare fără costuri pentru semnătura electronică și semnarea electronică a documentației contractuale. Astfel, clienții noștri pot beneficia de avantaje certe de timp și costuri și de o modalitate de a interacționa modernă și adecvată contextului.”

Soluția a fost dezvoltată în parteneriat cu Trans Sped România,  prestator calificat de servicii de încredere în sensul Regulamentului UE nr. 910/2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă – eIDAS. În prezent, Trans Sped oferă certificate electronice calificate în cloud, acestea putând fi folosite de pe orice dispozitiv fix sau mobil aflat la dispoziția utilizatorului.

Camelia Ivan, CEO Trans Sped: ”Ne bucură faptul că putem oferi pe piaţa din România serviciile de încredere care permit accelerarea transformării digitale pentru companii şi instituţii. Parteneriatul cu UniCredit Leasing aduce beneficii concrete persoanelor juridice şi impune un etalon pentru toţi jucătorii din piaţa de leasing. Semnătura cu certificat digital calificat oferită de Trans Sped are aceeaşi valoare juridică pe care o are şi semnătura olografă, fiind însă mult mai simplu de gestionat în mediul digital”.

UniCredit Leasing  acceptă de asemenea certificate electronice calificate deținute deja de clienții săi. Pentru clienții eligibili care nu dețin astfel de certificate, UniCredit Leasing facilitează emiterea lor de către Trans Sped. Certificatele electronice calificate oferite prin parteneriatul UniCredit Leasing – Trans Sped au valabilitate de 3 luni, însă clientul poate să solicite prestatorului de servicii de încredere certificate valabile pe o perioadă de până la 3 ani. Acestea pot fi utilizate nelimitat pentru aplicarea semnăturii electronice calificate în relația cu orice persoană sau entitate.
Utilizarea semnăturii electronice permite simplificarea proceselor și reducerea termenului în care clientul obține finanțarea și echipamentul ori autovehiculul dorit, având de asemenea un impact benefic asupra mediului prin înlocuirea documentației pe hârtie cu documentația electronică, ușor de stocat și de accesat de către clienți.


 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 14959 / 20237
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Practica de Banking & Finance de la Bondoc & Asociații rămâne calibrată pe proiecte de mare anvergură, execuție la standarde internaționale și expunere transfrontalieră constantă | De vorbă cu partenerele Simona Petrișor și Diana Ispas despre tendințe, tipuri de finanțări, structuri inovatoare și provocările anului din acest sector. Portofoliul de proiecte îmbină ”verdele”, infrastructura și consolidarea bancară, repere clare ale unui an încărcat
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei investiții de capital grupului Dental Elite Clinics. Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) au coordonat echipa
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
CMS, implicată în proiectul câștigător al premiului „Investiția Anului” în cadrul SEE Property Forum Awards 2025 pentru al doilea an consecutiv
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...