ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

UniCredit Leasing încurajează digitalizarea prin promovarea semnăturii electronice calificate, o premieră pentru piața de leasing din România

13 Mai 2021   |   BizLawyer

Soluția a fost dezvoltată în parteneriat cu Trans Sped România, prestator calificat de servicii de încredere în sensul Regulamentului UE nr. 910/2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă – eIDAS.

 
 
UniCredit Leasing oferă tuturor clienților persoane juridice posibilitatea de a obține semnătura electronică calificată, devenind astfel prima societate de leasing din România care sprijină clienții în acest sens. Înrolarea pentru certificate electronice calificate cu valabilitate de 3 luni este facilitată de UniCredit Leasing fără costuri suplimentare pentru client. Deținerea acestor certificate calificate permite semnarea rapidă a documentației contractuale folosind o semnatură electronică calificată emisă de un furnizor autorizat din România. Facilitatea a fost disponibilă ca proiect pilot la finalul anului 2020 și va fi extinsă către  toate categoriile de clienți persoane juridice începând cu această săptămână. Procesul de semnare electronică calificată în relația cu UniCredit Leasing este 100% online, putând fi utilizat de către oricare client UniCredit Leasing de oriunde s-ar afla.


Semnătura electronică calificată este recunoscută pe deplin pe teritoriul României și al Uniunii Europene, având valoare juridică identică semnăturii olografe, și va putea fi folosită de deținător inclusiv în relația cu alte părți ce utilizează acest tip de semnătură (parteneri de afaceri, autorități).  

Daniela Bodîrcă, CEO UniCredit Leasing:„Prioritatea strategică a UniCredit în România rămâne digitalizarea serviciilor pe care le oferă pentru companii - segment în care suntem lideri de piață, de-a lungul timpului oferind constant soluții inovatoare. În acest context, UniCredit Leasing facilitează în premieră pentru clienții care accesează soluții de leasing posibilitatea de înrolare fără costuri pentru semnătura electronică și semnarea electronică a documentației contractuale. Astfel, clienții noștri pot beneficia de avantaje certe de timp și costuri și de o modalitate de a interacționa modernă și adecvată contextului.”

Soluția a fost dezvoltată în parteneriat cu Trans Sped România,  prestator calificat de servicii de încredere în sensul Regulamentului UE nr. 910/2014 privind identificarea electronică și serviciile de încredere pentru tranzacțiile electronice pe piața internă – eIDAS. În prezent, Trans Sped oferă certificate electronice calificate în cloud, acestea putând fi folosite de pe orice dispozitiv fix sau mobil aflat la dispoziția utilizatorului.

Camelia Ivan, CEO Trans Sped: ”Ne bucură faptul că putem oferi pe piaţa din România serviciile de încredere care permit accelerarea transformării digitale pentru companii şi instituţii. Parteneriatul cu UniCredit Leasing aduce beneficii concrete persoanelor juridice şi impune un etalon pentru toţi jucătorii din piaţa de leasing. Semnătura cu certificat digital calificat oferită de Trans Sped are aceeaşi valoare juridică pe care o are şi semnătura olografă, fiind însă mult mai simplu de gestionat în mediul digital”.

UniCredit Leasing  acceptă de asemenea certificate electronice calificate deținute deja de clienții săi. Pentru clienții eligibili care nu dețin astfel de certificate, UniCredit Leasing facilitează emiterea lor de către Trans Sped. Certificatele electronice calificate oferite prin parteneriatul UniCredit Leasing – Trans Sped au valabilitate de 3 luni, însă clientul poate să solicite prestatorului de servicii de încredere certificate valabile pe o perioadă de până la 3 ani. Acestea pot fi utilizate nelimitat pentru aplicarea semnăturii electronice calificate în relația cu orice persoană sau entitate.
Utilizarea semnăturii electronice permite simplificarea proceselor și reducerea termenului în care clientul obține finanțarea și echipamentul ori autovehiculul dorit, având de asemenea un impact benefic asupra mediului prin înlocuirea documentației pe hârtie cu documentația electronică, ușor de stocat și de accesat de către clienți.


 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 12318 / 17596
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR a asistat PragmaGO la intrarea pe piața din România prin achiziția Omnicredit. Echipa a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Ianita Țui (Counsel)
Andreea Zvâc face un pas înainte în carieră și devine Partener în cadrul biroului Wolf Theiss din București | Bryan W. Jardine (Managing Partner): Promovarea sa reflectă nu numai contribuțiile profesionale remarcabile la dezvoltarea departamentului său, ci și rolul semnificativ în consolidarea poziției generale a firmei pe piața din România
Bondoc & Asociații a asistat TDI Renewables, unul dintre principalii actori în domeniul dezvoltării regenerabile, într-o restructurare internațională
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of legal - Farmexim: „Când ești managerul unei echipe de legal, rolul nu se rezumă doar în a asigura îndeplinirea sarcinilor, ci este de fapt mai mult orientat spre partea umană. Cresc echipe, cresc oameni de niște ani buni și nu există satisfacție mai mare ca atunci când vezi transformarea acestora, acolo unde există ‘sămânța dorinței de a evolua ’ ”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Avansul cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
„The Lawyer European Awards 2024”| Patru firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe” | Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. ZRVP, pentru a treia oară în ultimii cinci ani, printre finaliștii secțiunii ”European litigation team of the year”
Rising Stars | Tudor Bonifate, primul admis la Facultatea de Drept și mai apoi șef de promoție în 2022, cu media 10, a ales să profeseze ca avocat la Țuca Zbârcea & Asociații: ”Învăț permanent – de la avocații care mă coordonează, de la colegii mei avocați, de la profesorii cu care am șansa de a colabora la facultate, de la studenții mei. Cred că avocatura mă face un profesor mai bun, după cum profesoratul mă face un avocat mai bun”
Încă un spin-off în piața avocaturii | Luminița Popa și Miruna Suciu, fondatoarele Suciu Popa, o iau pe drumuri diferite. Popa Legal se va focusa pe practica de arbitraj, iar Suciu Partners anunță consolidarea echipei
Țuca Zbârcea & Asociații apără interesele statului român în litigiul inițiat de Damen Holding la Curtea de Arbitraj de la Viena | Legea 187 ̸ 2023 referitoare la guvernanța corporativă a întreprinderilor publice a pus pe butuci modelul de cooperare cu investitorul olandez la Damen Shipyards Mangalia SA, o companie în care statul deține 51%, prin Șantierul Naval 2 Mai SA. Pierderea litigiului antrenează plata unor ”despăgubiri semnificative”
Mușat & Asociații intră în arbitrajul ICSID inițiat de bulgarii de la Eurohold și va lupta, de partea statului român, cu Pinsent Masons și DGKV. Reclamanții și-au ales un arbitru din Anglia
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocați stagiari
LegiTeam | Mitel & Asociatii caută avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...