
Adobe România extinde perioada de work from home și sporește pachetul de beneficii oferit angajatilor
08 Septembrie 2020
BizLawyerSuplimentarea bugetului de wellness, alaturi de zilele libere plătite acordate suplimentar încurajează alocarea de timp individual, în familie sau cu prietenii și delimitarea timpului destinat muncii, respectiv vieții personale.
Valoarea pachetului de beneficii de wellbeing primită de angajații Adobe România a fost extinsă la 600$/angajat, cu 50% mai mult decât valoarea anuală inclusă anterior pe acest segment în pachetul de beneficii al tuturor angajaților companiei. De asemenea, pentru încurajarea echilibrului muncă-viață personală, angajații Adobe România primesc și 5 zile libere plătite, câte una la fiecare 3 săptămâni până la sfârșitul anului.
Cei peste 700 angajați ai Adobe România pot folosi bugetul de wellness pentru achiziția de produse sau servicii pentru o viață sănătoasă, de la abonamente și echipamente sportive, până la cărți, cursuri, resurse online de autodezvoltare sau kituri de activități și resurse artistice pentru copii și părinți.
Cei peste 700 angajați ai Adobe România pot folosi bugetul de wellness pentru achiziția de produse sau servicii pentru o viață sănătoasă, de la abonamente și echipamente sportive, până la cărți, cursuri, resurse online de autodezvoltare sau kituri de activități și resurse artistice pentru copii și părinți.
Suplimentarea bugetului de wellness, alaturi de zilele libere plătite acordate suplimentar încurajează alocarea de timp individual, în familie sau cu prietenii și delimitarea timpului destinat muncii, respectiv vieții personale.
Potrivit sondajelor interne realizate în luna august la nivel de companie, angajații continuă să fie dedicați joburilor lor, cu rate de engagement mari și productivitate ridicată. De asemenea, majoritatea declară că se simt susținuți de colegi și management, precum și de resursele pe care Adobe le pune la dispoziție pentru a facilita munca la distanță –spune Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering în Adobe.
Echilibrul personal și activitățile de wellness sunt stimulate de companie și prin recomandări specializate în privința desfășurării întâlnirilor remote, precum susținerea pauzelor între întâlniri, limitarea numărului ședințelor online și duratei acestora la maxim 50 minute, alocarea de timp pentru pauze la fiecare oră de lucru sau sublinierea importanței mesei de prânz.
De asemenea, toți angajații Adobe beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul aceluiași program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.
Work from home, extins până la 31 iulie 2021
În contextul menținerii incertitudinii privind evoluția situației sanitare generate de CoVid-19 și pentru a evita expunerea angajaților la riscul de îmbolnăvire, echipa Adobe România continuă munca la distanță până la 31 iulie 2021.
Angajații Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, lucrează de acasă începând cu 12 martie. Pentru asigurarea condițiilor optime de lucru la distanță, compania a oferit posibilitatea ca angajații să ducă acasă orice echipament propriu de la birou –precum laptop, monitor, tastatură, mouse, precum și un buget de 500$/angajat pentru achiziția de echipamente office pentru acasă. Mai mult, în toată perioada de valabilitate a politicii de work from home, compania asigură decontarea abonamentelor lunare de Internet.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 6041 / 8659 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
EximAsig, parte a Grupului Exim Banca Românească, preia Asito Kapital. KPMG Legal a asistat cumpărătorul
Sebastian Guțiu, Managing Partner Schoenherr România, interviu în Italia Oggi: ” Mediul economic românesc prezintă lumini și umbre. 2025 va fi un an delicat; unele decizii politice și reforme structurale ar putea fi încetinite”
Women Lawyers | De vorbă cu Gabriela Neagu, Managing Associate la Băncilă, Diaconu și Asociații, avocatul care a construit de la zero practica de Banking & Finance a firmei: „Să ai șansa nu doar să faci parte dintr-o echipă, ci să o modelezi și să o dezvolți, este un proces care îți aduce atât satisfacție, cât și o responsabilitate reală”
Cum văd anul 2025 avocații considerați Leading Lawyers în M&A de către ghidurile juridice internaționale | Azi, de vorbă cu Bogdan C. Stoica, Partener PNSA, evidențiat de Legal 500 în categoria Leading Partners în practica de fuziuni și achiziții: ”Apariția unui nou val de antreprenori care se maturizează de la an al an, apariția unui numar record de fonduri de investiții ̸ private-equity și faptul că acestea cred în existența unor ținte de achiziție, sunt de natură să dea încredere”
Schoenherr a asistat Dentas Kağıt Sanayi cu privire la vânzarea fabricii sale din România către Hartmann Packaging | Mădălina Neagu (partener), coordonatoarea echipei: ”Sectorul producției din România continuă să atragă atenția investitorilor strategici”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Ordonanța de plată și arbitrajul (Powered by ZRVP)
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...