
ARF a încheiat contractul pentru e-ticketing;călătorii vor putea recurge la transportatori diferiţi, în baza unui bilet
14 Iunie 2021
AgerpresDe asemenea, vineri, a fost semnat contractul de prestare servicii pentru proiectul respectiv, de către reprezentanţii ARF, în calitate de achizitor, şi ai societăţii Informatica Feroviară, în calitate de prestator.
Pasagerii vor putea, în doi ani, să schimbe în baza unui bilet mai multe trenuri până la destinaţia finală, chiar dacă aparţin unor operatori feroviari diferiţi, potrivit proiectului "Sistem integrat, bază de date unică şi furnizare de informaţii privind sistemul de ticketing al operatorilor de transport feroviar de călători" lansat de Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF).
Potrivit unui comunicat al ARF, dat luni publicităţii, la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a fost semnat, joi, contractul de finanţare pentru realizarea proiectului "Sistem integrat, bază de date unică şi furnizare de informaţii privind sistemul de ticketing al operatorilor de transport feroviar de călători". Contractul a fost încheiat între ARF, în calitate de beneficiar, şi MTI, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport.
De asemenea, vineri, a fost semnat contractul de prestare servicii pentru proiectul respectiv, de către reprezentanţii ARF, în calitate de achizitor, şi ai societăţii Informatica Feroviară, în calitate de prestator.
Obiectivul principal al proiectului îl reprezintă asigurarea interoperabilităţii sistemelor de ticketing pe care operatorii de transport feroviar public de călători le deţin. Totodată, proiectul va contribui la îmbunătăţirea capacităţii ARF de monitorizare a indicatorilor utilizaţi în contractele de servicii publice şi va înlesni transparentizarea şi eficientizarea compensaţiei de serviciu public acordată de la bugetul de stat operatorilor de transport feroviar de călători din România.
Rezultatele aşteptate, conform contractului de servicii încheiat cu Informatica Feroviară, sunt: dezvoltarea şi implementarea soluţiei software, Sistem de Colectare, Asamblare şi Verificare Date Indicatori Serviciu Public şi Calculul automat al subvenţiilor acordate operatorilor de transport feroviar de călători, pentru îndeplinirea funcţiilor de raportare şi verificare a indicatorilor stabiliţi pentru acordarea subvenţiilor de serviciu public în transportul feroviar de călători; dezvoltarea şi implementarea soluţiei software, Platformă emitere electronică de bilete la trenurile de călători în trafic intern, care va fi pusă la dispoziţie de Autoritatea pentru Reformă Feroviară operatorilor de transport feroviar de călători
Valoarea totală a proiectului este de 6,166 milioane de lei, finanţarea fiind distribuită astfel: 4,132 milioane de lei (85%) contribuţia Uniunii Europene, 729.216,45 lei (15%) contribuţia Guvernului, iar 1,304 milioane de lei cheltuieli neeligibile, inclusiv TVA.
"Semnarea acestui contract - alături de cel prin care se stabileşte Obligaţia de Serviciu Public - reprezintă un pas înainte în transparentizarea şi eficientizarea activităţilor legate de alocarea compensaţiei de serviciu public, acordată de la bugetul de stat operatorilor de transport feroviar de călători şi, totodată, consolidează, activitatea principală şi permanentă a ARF, aceea prin care sunt încheiate şi gestionate Contractele de Servicii Publice. Astfel, se realizează o obligaţie anterioară, asumată de minister, prin HG 74/2012 şi HG 231/2016, în care se prevedea existenţa sistemului de ticketing integrat pentru transportul feroviar de călători", a declarat, luni, pentru AGERPRES, preşedintele ARF, Gigi Gavrilă.
Perioada de implementare a proiectului este 1 iunie 2021 - 31 mai 2023.
Proiectul este finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Infrastructură Mare, iar cofinanţarea este asigurată de la bugetul de stat.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4494 / 8856 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA a asistat una dintre cele mai mari finanțări acordate în ultimii ani | Grupul Ameropa, client tradițional al casei de avocatură, semnează o facilitate de refinanțare de 1,35 miliarde USD cu un sindicat format din trei bănci. Partenerul Bogdan C. Stoica a coordonat echipa, cu contribuția Ioanei Lazăr (Senior Associate) și a Crinei Stan (Associate)
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
Tranzacție majoră în energia verde: RTPR asistă OX2 la vânzarea unui parc eolian de 96 MW. Echipă cu avocații A&O Shearman pe parte juridică, EY - consultant financiar pentru vânzător
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
Kinstellar își consolidează practica de Energie din București prin recrutarea Ralucăi Gabor (Counsel) | Iustinian Captariu, coordonatorul practicii regionale de Energie a Kinstellar: ”Alăturarea Ralucăi ne întărește angajamentul de a excela într-unul dintre cele mai dinamice și strategice sectoare din România”
Țuca Zbârcea & Asociații stabilește un precedent important în domeniul serviciilor digitale și comerțului electronic | Reprezentarea, asigurată de o echipă coordonată de Alina Ungureanu (partner) și Cătălina Ionescu (senior associate)
Schoenherr i-a asistat pe fondatorii Purcari Wineries în legătură cu oferta publică de preluare voluntară de acțiuni ale companiei de către Maspex. Narcisa Oprea (partener) a coordonat echipa
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ și Andronic and Partners au gestionat juridic, în plan local, achiziția startup-ului Planable, fondat în Moldova și România, de către SE Ranking. Firme de avocatură din SUA și Moldova, în tranzacție
Kinstellar a asistat cumpărătorul East Grain într-una dintre cele mai mari tranzacții din agrobusiness din ultimii ani. Vânzătorii au fost asistatați de avocați italieni, care au coordonat și echipa din București a unei firme internaționale
Filip & Company a asistat OLX în vânzarea Kiwi Finance | Alina Stancu Bîrsan, partener: ”Această tranzacție reflectă dinamica accelerată a pieței locale de servicii financiare și interesul în creștere pentru tranzacții în segmente-cheie”
Bondoc si Asociații asistă un consorțiu de bănci și instituții financiare în finanțarea de 331 milioane EUR pentru faza a doua a parcului eolian Vifor din Buzău. Echipa, coordonată de partenerii Simona Petrișor, Diana Ispas și Monica Iancu, cu suportul partenerului Cosmin Stăvaru
Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...