ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cargus lansează o nouă ofertă care reduce costurile de livrare cu până la 72% pentru întreprinderile mici

26 Octombrie 2021   |   Agerpres

Potrivit sursei citate, indiferent de dimensiunea afacerii, expedierea produselor se face într-un mod eficient, rentabil şi profesionist, ceea ce poate duce şi la creşterea concurenţei pe segmentul de e-commerce.

 
 
Cargus lansează o nouă ofertă pe piaţa de curierat din România, dedicată antreprenorilor şi întreprinderilor mici, oferta fiind similară modelului abonamentelor de telefonie mobilă, astfel că poate reduce costurile de expediere şi chiar preţurile pentru produsele livrate, a anunţat vineri compania.
 
Potrivit sursei citate, indiferent de dimensiunea afacerii, expedierea produselor se face într-un mod eficient, rentabil şi profesionist, ceea ce poate duce şi la creşterea concurenţei pe segmentul de e-commerce.
 
Reprezentanţii companiei precizează că această ofertă Cargus este o premieră pentru piaţa de curierat. Practic, în schimbul unei sume fixe, sub forma unui abonament lunar, se pot expedia 20, 50, 100 sau 200 de colete. Aceasta înseamnă că nu este necesar să se declare numărul livrărilor lunare (minimele logistice) şi nici nu se depinde de fluctuaţiile sezoniere de volume. Toate expediţiile neutilizate într-o lună pot fi utilizate atunci când este necesar.
 
"Această ofertă inovatoare ne aduce cu un pas mai aproape de promisiunea noastră de a avea cele mai bune tarife de livrare de pe piaţă, concentrându-ne totodată pe dezvoltarea digitală. Promisiunea noastră se îndreaptă, acum, către întreprinderile mici care, în această perioadă atât de complicată, caută cele mai bune tarife pentru servicii de curierat. În plus, am lansat această ofertă într-un moment al anului în care volumul livrărilor creşte considerabil, iar angajamentul nostru poate fi un sprijin real pentru micii antreprenori care au posibilitatea, astfel, să vândă şi să livreze mai mult, dar cu mai puţine costuri. Black Friday şi sărbătorile de iarnă ar putea relansa şi afacerile mici din România, care au suferit mult în ultimii doi ani de pandemie, în special cele care activează pe modelul tradiţional al magazinului de retail. Din estimările noastre, antreprenorii care au ales abonamentul Cargus au redus costurile cu peste 68%", a spus Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.
 
Potrivit unei analize efectuate în luna septembrie de Ciel România, un important producător de software pentru companii, aproape două treimi din antreprenorii români (62%) nu percep o creştere economică, iar situaţia este amplificată şi de majorarea costurilor cu furnizorii, cu utilităţile sau de majorarea preţurilor din magazine.
 
Astfel, oferta Cargus face ca, acum, cel mai bun preţ de expediere pentru un colet de până la 20 kg, în cazul unui abonament cu 200 de livrări, să fie 12,50 lei.
 
În aceste condiţii şi costuri, abonamentele Cargus reprezintă un sprijin real pentru antreprenorii români, deoarece oferă flexibilitate, predictibilitate şi reduce costurile de livrare pentru activităţile lor logistice până la nivelul care era disponibil, până acum, doar celor mai mari jucători de pe piaţa de e-commerce. Din acest moment, micii antreprenori pot fi mai competitivi pentru că nu mai sunt nevoiţi să estimeze un număr fix de expedieri lunare şi, cel mai important, costurile rămân neschimbate pe toată durata contractului.
 
Conform sursei citate, oferta include şi alte servicii care nu presupun costuri suplimentare: zonă extinsă de livrare; tarif redus pentru expedieri ramburs (cash la livrare); notificări trimise prin e-mail şi SMS către destinatari; acces 24/7 la aplicaţia online WebExpress, pentru generare şi urmărire uşoară a notei de transport şi integrare cu cele mai populare platforme eCommerce.
 
Oferta este lansată în contextul în care antreprenorii români au decis să acorde o mai mare importanţă digitizării afacerilor lor. 45% dintre cei care au participat la studiul menţionat anterior au făcut deja investiţii în digitalizarea afacerii în timpul pandemiei, iar 37% planifică noi investiţii în următoarele luni. Asta înseamnă mai multe colete şi livrări de produse în viitorul apropiat, pentru antreprenorii români.
 
Totodată, oferta are caracter temporar, fiind valabilă doar pentru cei care vor semna un contract cu Cargus până la finalul anului - 31 decembrie 2021.
 
Cargus este cea mai experimentată companie de pe piaţa de curierat rapid din România. Compania s-a extins de-a lungul celor 30 de ani de activitate, având în prezent peste 5.000 de angajaţi şi colaboratori care oferă servicii de curierat printr-o reţea naţională de 200 Ship & Go, unde clienţii pot ridica sau trimite pachete pentru livrare, 5 centre naţionale de sortare, 51 de centre operaţionale şi o echipă de peste 2.500 de curieri care efectuează peste 50 de milioane de livrări pe an.
 
La începutul anului 2019, Cargus a fost preluat de Mid Europa Partners Investment Fund, unul dintre cei mai activi investitori din România. Cargus a înregistrat o creştere cu 20% a volumului vânzărilor în 2020
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2826 / 7915
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...