 
			
			
    
                
                
			
			
			
			
            
			
			CBRE România o recrutează pe Alexandra Baciu, cu experiență de 15 ani, în funcția de Head of HR pentru echipa sa de 160 de persoane
04 Octombrie 2019 BizLawyer
Înainte de a se alătura echipei CBRE, Alexandra a lucrat ca HR Manager România și Bulgaria în Whirlpool Corporation.
      CBRE, lider global și național al pieței de consultanță imobiliară, și-a extins echipa locală de management prin numirea Alexandrei Baciu în funcția de Head of HR (People), începând cu luna septembrie. Cu o experiență profesională de 15 ani în domeniul resurselor umane, Alexandra va superviza strategia HR pentru cei 160 de angajați ai echipei CBRE România. 
De-a lungul carierei sale, Alexandra a activat în domeniul HR (People) în cadrul mai multor organizații și sectoare, cum ar fi electrocasnice, consultanță și Oil & Gas, atât din punct de vedere al clientului, cât și din al consultantului. Înainte de a se alătura echipei CBRE, Alexandra a lucrat ca HR Manager România și Bulgaria în Whirlpool Corporation. Anterior, a ocupat pozițiile de Consultant Senior Learning and Development în cadrul Vodafone, Consultant Change Management pentru EY Advisory și Consultant intern în IBM și OMV Petrom. Alexandra crede cu tărie în „service designul” funcției de HR, care combină interacțiunea umană cu perspectiva business pentru a oferi angajaților experiențe pozitive și de impact.
	De-a lungul carierei sale, Alexandra a activat în domeniul HR (People) în cadrul mai multor organizații și sectoare, cum ar fi electrocasnice, consultanță și Oil & Gas, atât din punct de vedere al clientului, cât și din al consultantului. Înainte de a se alătura echipei CBRE, Alexandra a lucrat ca HR Manager România și Bulgaria în Whirlpool Corporation. Anterior, a ocupat pozițiile de Consultant Senior Learning and Development în cadrul Vodafone, Consultant Change Management pentru EY Advisory și Consultant intern în IBM și OMV Petrom. Alexandra crede cu tărie în „service designul” funcției de HR, care combină interacțiunea umană cu perspectiva business pentru a oferi angajaților experiențe pozitive și de impact.
„Esența performanței începe prin a ne dezvolta pe noi înșine ca oameni și prin a oferi servicii de calitate în primul rând pentru viața noastră. Dacă adăugăm o gândire vizionară de business, un climat de lucru inspirațional, o etică sănătoasă de coaching, cu o experiență pozitivă la locul de muncă, obținem baza pentru a construi continuu competențe care să asigure excelența serviciilor față de clienții noștri. CBRE este un brand cu un scop bine definit, care urmărește redimensionarea nu doar a serviciilor imobiliare, ci și a comunității de oameni care alcătuiesc brandul”, a declarat Alexandra Baciu, Head of HR (People), CBRE Romania.
CBRE activează pe piața din România din anul 2008, când a preluat compania românească Eurisko, fondată în 1997. În prezent, CBRE România deține peste 160 de angajați în București și în orașele regionale precum Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, Pitești și Baia Mare. Compania oferă o gamă extinsă de servicii integrate, inclusiv administrare și coordonare de tranzacții și management de proiecte, servicii de design and build, managementul proprietății, administrarea investițiilor, evaluare și consultanță strategică.
„Deseori spunem că oamenii reprezintă cea mai importantă resursă a companiei, fără efortul de a dovedi acest lucru. Prefer faptele în locul cuvintelor și de aceea mizăm pe o dinamică bună a echipei, ascultarea oamenilor și decizii îndrăznețe. Piața de real estate este în continuă transformare, iar mediul de lucru actual necesită un nou profil de experți pentru a depăși așteptările clienților”, a adăugat Răzvan Iorgu, director general la CBRE România.
| Publicitate pe BizLawyer? | 
|   | 
| Articol 7799 / 8983 | Următorul articol | 
| Publicitate pe BizLawyer? | 
|  | 
 
 
	       
        BREAKING NEWS
                    	    	ESENTIAL
                    	    Cum lucrează una dintre cele mai performante echipe de Concurență de pe piața locală și care sunt particularitățile ce o diferențiază | O discuție cu Manuela Guia (Managing Partener GNP Guia Naghi & Partners) și Otilia Vîlcu (Partener), despre munca avocaților pe toată plaja serviciilor de concurență, standarde înalte și modul în care operează astfel încat să asigure clienților siguranță, claritate, robustețe probatorie și soluții care trec testul autorităților și al instanțelor
România solicită despăgubiri de 2 miliarde de euro la Curtea Internațională de Arbitraj din Londra pentru blocarea proiectului „Casa Radio” din București, dezvoltat de Plaza Centers NV | Statul și investitorii se înfruntă pe două planuri, comercial și investițional, cu seturi de remedii și probatoriu diferite, dar și cu potențiale efecte de interferență
Țuca Zbârcea & Asociații obține o soluție favorabilă într-un important litigiu de drept fiscal și vamal | Ionuț Șerban (Partener): „Este o victorie importantă pentru clientul nostru și un precedent valoros în disputele de drept vamal”
Avocații PNSA au stat alături de M Plus Croatia d.o.o, lider european în outsourcing-ul proceselor de afaceri și tehnologie, în tranzacția prin care a achiziționat Valoris Group - jucător local care deservește proiecte multilingve pentru clienți internaționali | Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Piața de Real Estate, radiografiată de NNDKP, firmă despre care ghidurile juridice internaționale spun că este “probabil cea mai bună din România” în această practică: industrial-logistic în viteză, office cu accent pe retenție și eficiență, rezidențial cu presiune pe preț | De vorbă cu Vlad Tănase (partener) despre dinamica pieței, apetitul investitorilor, tranzacționarea proiectelor și blocajele de pe acest segment
Biroul Kinstellar din București a fost alături de Repono AB în achiziția unui sistem de stocare pe bază de baterii în județul Argeș | Karim Nils Grueber (CEO Repono): ”Echipa Kinstellar a fost un partener excepțional pe parcursul acestei tranzacții. Expertiza lor în sectorul energetic, abordarea pragmatică și capacitatea de a răspunde rapid și eficient au fost esențiale pentru a ne ghida prin reglementările complexe ale României”
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Citeste pe SeeNews Digital Network
    
    - 
        	BizBanker
- 
        	BizLeader-  in curand...
                 
 
- 
        	SeeNewsin curand...
 
			







 
			
 RSS
RSS
 
                        




 
  
  
  
  
 































