
DocProcess continuă expansiunea globală prin deschiderea unui birou comercial în SUA
27 Aprilie 2021
BizLawyerCompania livrează soluții de automatizare unor companii globale precum Carrefour, Cora, Mondelez, Strauss, eMAG și unor companii antreprenoriale românești precum E-Boda, Altex și Flanco.
DocProcess, lider în automatizarea proceselor de business în România, anunță deschiderea unui birou comercial în Statele Unite ale Americii. Biroul din Austin, Texas, va fi condus de Salim Sunderji, recent numitul CEO la nivelul Grupului.
„Odată cu intrarea Morphosis Capital în acționariatul DocProcess, am dezvoltat împreună o strategie de expansiune a companiei pentru a deveni un jucător global. Ne dorim să fim prezenți pe piețe importante din întreaga lume nu doar prin serviciile pe care le oferim, dar și prin puncte de lucru locale. Deschiderea unui birou comercial în SUA reprezintă un pas natural în dezvoltarea noastră, piața americană fiind recunoscută pentru deschiderea către tehnologie, în special pentru produse și soluții de automatizare a afacerilor,” a declarat Liviu Apolozan, Președinte și VP Strategie, DocProcess.
„Odată cu intrarea Morphosis Capital în acționariatul DocProcess, am dezvoltat împreună o strategie de expansiune a companiei pentru a deveni un jucător global. Ne dorim să fim prezenți pe piețe importante din întreaga lume nu doar prin serviciile pe care le oferim, dar și prin puncte de lucru locale. Deschiderea unui birou comercial în SUA reprezintă un pas natural în dezvoltarea noastră, piața americană fiind recunoscută pentru deschiderea către tehnologie, în special pentru produse și soluții de automatizare a afacerilor,” a declarat Liviu Apolozan, Președinte și VP Strategie, DocProcess.
Salim Sunderji va conduce biroul din Austin și se va concentra pe construirea unei echipe locale și atragerea de clienți noi pe piața americană. Pe lângă dezvoltarea operațiunilor din SUA, Salim Sunderji este responsabil și pentru stabilirea de parteneriate globale și extinderea serviciilor DocProcess în Marea Britanie, Orientul Mijlociu și India.
„Avem în vedere realizarea unor parteneriate cu diverși integratori pentru a accelera împreună utilizarea suitei de soluții DocProcess de către companiile de pe piața americană. Beneficiul major oferit de platforma de Business Ecosystem Automation a DocProcess este că se adresează tuturor tipurilor de companii, indiferent de industria în care activează. Fără să își modifice infrastructura de lucru sau procesele interne, prin intermediul soluțiilor noastre personalizate, companiile își pot îmbunătăți și eficientiza activitatea. Mă aștept ca soluțiile DocProcess să fie la mare căutare pe piața SUA, unde pandemia globală a schimbat modul în care companiile funcționează și colaborează între ele și cu instituțiile publice,” a menționat Salim Sunderji, CEO și coordonatorul biroului din SUA al DocProcess.
Biroul din Austin este cea de-a treia locație deschisă de DocProcess în afara României. În 2018, compania a inaugurat un centru de cercetare și dezvoltare în Grenoble, Franța, iar în aprilie 2020 compania a deschis un birou comercial în Paris. Din numărul total de 63 angajați DocProcess, 17 lucrează în birourile din afara României.
Având în vedere rapiditatea cu care transformarea digitală ajunge să fie din ce în ce mai importantă pentru companiile din întreaga lume, DocProcess se așteaptă ca solicitările pentru automatizare și eficientizare a fluxurilor de lucru să crească exponențial pe piața americană, europeană, în Orientul Mijlociu și Asia. Conform unui sondaj PwC, 48% din directorii financiari (CFO) au în agendă accelerarea inițiativelor de automatizare și implementarea lucrului de la distanță, iar 49% din directorii executivi (CEO) vor mări semnificativ bugetele de investiții pentru transformare digitală.
Principalele beneficii ale implementării platformei de Business Ecosystem Automation a DocProcess sunt accelerarea proceselor operaționale prin reducerea considerabilă a numărului de ore lunare pentru procesarea facturilor și plăților, economiile de numerar, precum și o mai bună luare a deciziilor datorită accesului la date de calitate și în timp real.
Implementarea transformării digitale conduce către o mai mare agilitate, flexibilitate și scalabilitate prin extinderea rapidă a numărului de clienți, parteneri sau furnizori fără a fi nevoie de angajarea de personal suplimentar. În contextul modelului de muncă de la distanță devenit din ce în ce mai popular din anul 2020, platforma de Business Ecosystem Automation oferă conectivitate oricând și de oriunde atâta timp cât există o conexiune la internet.
Compania livrează soluții de automatizare unor companii globale precum Carrefour, Cora, Mondelez, Strauss, eMAG și unor companii antreprenoriale românești precum E-Boda, Altex și Flanco.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4674 / 8751 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | Patru case locale independente de avocați și două birouri ale unor firme internaționale, pe lista scurtă pentru titlul de “Firma anului în România”. NNDKP, CMS și Schoenherr, printre premianți, Popescu & Asociații, listată în trei categorii. Ce avocați români sunt în prim plan, anul acesta
Filip & Company asistă OH Holding în intrarea în acționariatul Lensa. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partner)
RTPR a asistat acționarii Lensa la atragerea unei investiții de la OH Holding Limited. Echipa de proiect a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
O gamă variată de mandate pentru avocații de Employment de la Mitel & Asociații | Schimbările din zona legislației muncii și noile tendințe în politica de personal, analizate de Mădălina Mitel (Partener) și Cristina Dan (Counsel)
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Real Estate)
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Drept Societar și Comercial)
Cariere în Drept | De vorbă cu Andra Mălina Stroe, șefă de promoție a generației care și-a finalizat studiile în 2022, urmărind mai apoi o carieră în magistratură: ”Dacă te-ai ridicat la înălțimea sarcinilor în timpul facultății, este imposibil să nu reușești în a avea o carieră de succes. Înveți de la cei mai buni și ești coleg cu cei mai buni”
LegiTeam | Mitel & Asociații caută avocat stagiar pentru practica de Drept Societar și Comercial
Women Lawyers | Să fii femeie în lumea avocaturii de business de astăzi înseamnă atât provocări, cât și oportunități semnificative. Dana Bivol (Partener): ”Alături de ceilalți colegi parteneri am reușit să creăm o firmă cu un brand puternic, recunoscut pentru expertiza sa, atât pe plan local, cât și internațional. Popescu & Asociații oferă un mix ideal de oportunități profesionale, mediu de lucru pozitiv și resurse pentru dezvoltare personală și profesională”
Proiectul eșuat de lobby, prin care liderii Alianței pentru Unirea Românilor ar fi beneficiat de o întâlnire și o ședință foto cu Donald Trump la reședința din Mar-a-Lago (Florida) se lasă cu un proces în SUA. Pretenții de 4,6 mil. USD pentru că șefii partidului AUR nu s-au întâlnit cu înalți oficiali americani, peste Ocean
Rising Stars | Raluca Biță, unul dintre cei mai buni studenți ai generației sale, a ales să profeseze în sfera Dreptului financiar-bancar în echipa Filip & Company: ” Una dintre principalele mele așteptări a fost să găsesc un mediu care să mă stimuleze intelectual și să-mi ofere ocazia de a rezolva probleme complexe și am întâlnit exact asta. Fiecare caz aduce provocări unice, care necesită o combinație de cunoștințe juridice, gândire critică și creativitate în găsirea celor mai bune soluții pentru clienți”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...