ZRP Schoenherr
Tuca Zbarcea & Asociatii

PENNY Market devine PENNY. Daniel Gross, Director General: Ne propunem să ajungem la un număr de 600 de unități până în 2029

02 Iulie 2020   |   BizLawyer

Discounterul optimizează constant formatul magazinelor și se adaptează noilor comportamente de consum pentru a oferi o experiență de cumpărături cât mai plăcută pentru clienți.

 
 
PENNY anunță îmbunătățirea experienței de cumpărare odată cu schimbarea identității vizuale și a conceptului de comunicare. Astfel, PENNY Market devine PENNY., iar noul slogan al brand-ului este „Economisim bani, nu dragoste.” Noul concept de comunicare aduce cu sine o promisiune atractivă pentru clienți: la PENNY poți economisi bani fără să faci rabat la calitatea și prospețimea produselor pe care le achiziționezi și, cu atât mai puțin, la experiențele plăcute alături de cei dragi.

PENNY oferă, în continuare, prețuri corecte și produse proaspete de calitate, iar la toate acestea adaugă un plus de modernitate. Accentul în magazin este pus pe design-ul nou și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY. oferă  soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.


O altă componentă importantă a noii identități este grija pentru mediu și comunitățile unde compania este prezentă. Multe dintre noile magazine PENNY. dispun de funcționalități care le fac prietenoase cu mediul, precum frigiderele cu uși pentru reducerea consumului de energie sau sistemele de iluminare pe bază de LED în interior și panourile fotovoltaice sau acoperișurile verzi in exterior.

Discounterul optimizează constant formatul magazinelor și se adaptează noilor comportamente de consum pentru a oferi o experiență de cumpărături cât mai plăcută pentru clienți.

„Economisim bani, nu dragoste” înseamnă pentru clienții PENNY posibilitatea de a face cumpărături inteligente fără a renunța la bucuriile vieții - la generozitate, la produsele de calitate și la prospețimea acestora sau la momentele plăcute petrecute cu cei dragi.

Daniel Gross, Director General PENNY. | REWE România: “Rebranding-ul în PENNY. participă la consolidarea strategiei de dezvoltare și reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 și, de atunci, am învățat să ne adaptăm, dar și să ne păstrăm amprenta locală. În continuare, ne vom concentra pe satisfacția angajaților și a clienților noștri și vom investi în calitatea produselor cu focus pe mărci proprii produse local, dar și în soluții de digitalizare și automatizare. De asemenea, ne propunem să extindem în mod sustenabil rețeaua de magazine PENNY. și să ajungem la un număr de 600 de unități până în 2029.”

Prezentă în România de peste 15 ani, rețeaua PENNY a început procesul de modernizare încă de anul trecut, iar până în prezent există 26 de magazine în format PENNY. Acest design modern va fi aplicat fiecărui nou magazin deschis începând de anul acesta, astfel că, până în 2022, toate magazinele PENNY din țară vor fi adaptate noului concept. Pentru anul 2020 sunt planificate 75 de remodelări PENNY., dar și între 20 și 25 de magazine noi.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2073 / 35593
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a Lawyer | Privacy & Data Protection, Technology and Intellectual Property
Wolf Theiss a asistat Glovo în achiziţia de 170 mil. € a 6 companii deţinute de Delivery Hero în Europa Centrală şi de Est. Echipa din București, sub îndrumarea partenerului Ileana Glodeanu, a acționat în calitate de coordonator pentru consultanța multijurisdicțională oferită în toate fazele tranzacției
Un nou standard de guvernanță corporativă intră în vigoare la 17 decembrie 2021 | NNDKP a formalizat un parteneriat cu WhistleB, unul dintre furnizorii importanți de software de gestionare a avertizărilor de integritate
Cum lucrează și ce proiecte i-au ținut ocupați pe avocații DLA Piper Dinu din practica de Concurență, care acoperă 15-20% din activitatea firmei. Echipa locală a participat la efortul rețelei internaționale de a dezvolta Aiscension, un instrument care permite evaluarea expunerii la risc, bazat pe algoritmi de procesare a volumelor mari de informații și dezvoltat pentru a învața în mod continuu, care ajută clienții să detecteze eventuale probleme de concurență în mod preventiv
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Arina – Maria Cătălinoiu, 88 de puncte la examen: Mă îndrept către profesia de avocat, după ce am luat în considerare și carierele de procuror și notar. Am descoperit recent un program de Drept medical care mi-a atras atenția, deoarece implică două domenii care mă interesează și reprezintă o ramură relativ nouă, ce devine din ce în ce mai relevantă
CMS a reprezentat cu succes o companie internațională de petrol și gaze din România într-un litigiu fiscal cu o valoare de mai multe milioane de euro
LegiTeam: Wolf Theiss is looking for a lawyer (3 years of experience) | Corporate M&A or Employment practice
Avocații de concurență de la RTPR au avut agenda plină în ultimul an: valul de tranzacții asistate au adus volume mari de lucru, iar litigiile din această arie au consemnat o premieră și multe victorii. Valentin Berea, partenerul coordonator al practicii: Punctul forte al echipei constă în expertiza complementară a membrilor săi, dublată de o practică îndelungată
Studiu Refinitiv | Cum și-au împărțit firmele de avocatură harta fuziunilor și achizițiilor din zona EMEA în primele luni din 2021. O firmă cu 200 de avocați, pe primul loc în Europa Estică
LegiTeam: MPR | Partners is looking for real estate and employment associates
LegiTeam: ZRVP recrutează 2 avocați definitivi | Departament Litigii
Victorie a echipei de arbitraj formată din avocații RTPR și Allen & Overy, într-un arbitraj LCIA. Tribunalul Arbitral a acordat toate daunele solicitate de clientul Premier Energy
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...