
Poşta Română caută să închirieze la clienţi de stat clădirea din Bucureşti unde avea sediul central
07 Aprilie 2025
AgerpresAparatul administrativ al companiei a fost mutat în centrul operaţional din Calea Giuleşti, unde se procesează coletele.
Compania Naţională "Poşta Română" (CNPR) caută clienţi din zona bugetară să închirieze, integral sau etaj cu etaj, clădirea unde avea sediul central, situată pe Bulevardul Dacia din Capitală, a declarat, pentru AGERPRES, directorul general al Companiei Naţionale Poşta Română, Valentin Ştefan.
"Avem două variante: fie o închiriere pe bucăţi, adică câte un etaj, câte două etaje la mai mulţi clienţi sau o închiriere completă. Ne dorim o închiriere completă ca să nu avem bătăi de cap. E mai simplu când lucrezi cu un singur client. Nu am găsit acest client. Deja avem câteva firme interesate să închirieze bucăţi din clădire. Noi sperăm că o să identificăm un client de stat. Este mult mai stabil. Am bătut la toate uşile în speranţa că cineva va fi interesat. Sunt multe ministere, agenţii sau companii de stat care plătesc chirii exorbitante. Mi se pare de bun simţ şi normal să vină la o companie de stat, să vină la Poşta Română. Le dăm şi-un preţ foarte bun", a explicat managerul Poştei Române.
"Avem două variante: fie o închiriere pe bucăţi, adică câte un etaj, câte două etaje la mai mulţi clienţi sau o închiriere completă. Ne dorim o închiriere completă ca să nu avem bătăi de cap. E mai simplu când lucrezi cu un singur client. Nu am găsit acest client. Deja avem câteva firme interesate să închirieze bucăţi din clădire. Noi sperăm că o să identificăm un client de stat. Este mult mai stabil. Am bătut la toate uşile în speranţa că cineva va fi interesat. Sunt multe ministere, agenţii sau companii de stat care plătesc chirii exorbitante. Mi se pare de bun simţ şi normal să vină la o companie de stat, să vină la Poşta Română. Le dăm şi-un preţ foarte bun", a explicat managerul Poştei Române.
Acesta a precizat că aparatul administrativ al companiei a fost mutat în centrul operaţional din Calea Giuleşti, unde se procesează coletele.
"Unul dintre obiective este de a aduce personalul TESA, personal administrativ, mai aproape de activitate ca să înţeleagă ce înseamnă munca în poştă, iar pe de altă parte e vorba de o reducere de costuri. Ne costau doar utilităţile undeva la 20.000 euro pe lună. Dacă nu mai folosim clădirea aceea, noi economisim câte 20.000 euro în fiecare lună, ceea ce înseamnă undeva la un sfert de milion de euro pe an", a spus Valentin Ştefan.
Potrivit acestuia, clădirea din Bulevardul Dacia este în curs de pregătire pentru închiriere. "Avem o arhivă care trebuie procesată, trebuie dusă în depozitare sau casată. Sunt tot felul de echipamente pe care trebuie să le verificăm, să le scoatem. Deci, pregătim clădirea astfel încât să o putem închiria", a arătat directorul general al companiei.
Poşta Română anunţa, în luna februarie, că va închiria clădirea unde avea sediul central, situată pe Bulevardul Dacia din Capitală.
"Această clădire impresionantă, finalizată în februarie 2007, are un regim de înălţime S+P+M+11 şi o suprafaţă totală de 6.294,37 mp. Construită pentru a combina eleganţa cu funcţionalitatea, fiecare detaliu al clădirii este gândit pentru a oferi un mediu de lucru inspiraţional şi eficient. Fiecare etaj dispune de o suprafaţă vitrată de 1.000 mp, permiţând luminii naturale să pătrundă şi să umple spaţiile de muncă cu energie pozitivă. Interioarele sunt amenajate pentru a îmbina confortul cu profesionalismul, fiecare etaj având chicinetă şi grupuri sanitare proprii. La parter, o unitate de alimentaţie publică adaugă un plus de confort pentru momentele de relaxare", preciza operatorul poştal.
Potrivit sursei citate, clădirea este dotată şi cu spaţii de depozitare tehnică şi un adăpost ALA (Adăpost pentru apărare locală antiaeriană).
Poşta Română este operatorul naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (93,52% din pachetul de acţiuni) şi Fondul Proprietatea (6,48% din pachetul de acţiuni).
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 126 / 8740 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Real Estate)
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Drept Societar și Comercial)
Filip & Company asistă NextUp Solutions în procesul de vânzare către Symfonia. Andreea Bănică (counsel): ”Tranzacția confirmă încă o dată că ecosistemul tech românesc este suficient de matur pentru a atrage interesul unor jucători internaționali serioși”
LegiTeam | Mitel & Asociații caută avocat stagiar pentru practica de Drept Societar și Comercial
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ a oferit consultanță companiei germane de tehnologie cbs în achiziția diviziei SAP a SkyConsult | Cristina Daianu (Partener): ”A fost o tranzacție deosebit de dificilă. Proiectul a combinat elemente brownfield și greenfield”
Women Lawyers | Să fii femeie în lumea avocaturii de business de astăzi înseamnă atât provocări, cât și oportunități semnificative. Dana Bivol (Partener): ”Alături de ceilalți colegi parteneri am reușit să creăm o firmă cu un brand puternic, recunoscut pentru expertiza sa, atât pe plan local, cât și internațional. Popescu & Asociații oferă un mix ideal de oportunități profesionale, mediu de lucru pozitiv și resurse pentru dezvoltare personală și profesională”
Proiectul eșuat de lobby, prin care liderii Alianței pentru Unirea Românilor ar fi beneficiat de o întâlnire și o ședință foto cu Donald Trump la reședința din Mar-a-Lago (Florida) se lasă cu un proces în SUA. Pretenții de 4,6 mil. USD pentru că șefii partidului AUR nu s-au întâlnit cu înalți oficiali americani, peste Ocean
Activitate intensă în practica de Employment de la NNDKP, firmă cu una dintre cele mai mari și performante echipe de avocați specializați în oferirea de asistență juridică pe întregul spectru de aspecte de Dreptul Muncii, într-o perioadă în care solicitările clienților s-au diversificat | Roxana Abrașu (Partener): ”Avem situații care presupun complexitate prin anvergura și impactul global adus, dar și situații unde se ridică subiecte diverse sau sensibile ce trebuie gestionate cu prudență pentru a asigura că sunt abordate ținând cont de numeroasele reglementări aplicabile și se finalizează cu luarea măsurilor corespunzătoare”
Rising Stars | Raluca Biță, unul dintre cei mai buni studenți ai generației sale, a ales să profeseze în sfera Dreptului financiar-bancar în echipa Filip & Company: ” Una dintre principalele mele așteptări a fost să găsesc un mediu care să mă stimuleze intelectual și să-mi ofere ocazia de a rezolva probleme complexe și am întâlnit exact asta. Fiecare caz aduce provocări unice, care necesită o combinație de cunoștințe juridice, gândire critică și creativitate în găsirea celor mai bune soluții pentru clienți”
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
Filip & Company asistă Conversion Marketing, parte a grupului eMAG, la transferul activității Profitshare către 2Performant
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Andrei Cosma (BACIU PARTNERS), revenit în avocatura locală după ce a activat ca general counsel pentru o firmă de tehnologie din Malta: ”Cred că succesul în avocatură apare atunci când un avocat înțelege cu adevărat distincția - și îmbinarea - dintre profesia de avocat și avocatura ca business. Ambele concepte au o importanță de sine stătătoare și trebuie creată o simbioză pentru a tinde spre succes”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...