Start-up-ul românesc Footprints vrea să atragă o investiţie de 500.000 de euro pentru extinderea afacerii
06 Octombrie 2022 AGERPRES
Footprints For Retail este singura companie românească inclusă în Microsoft Pegasus, programul Microsoft desfăşurat la nivel global care include 12 companii pe care pariază că vor remodela businessul şi modul de operare al comerţului clasic.
Start-up-ul românesc Footprints, ce operează una dintre cele mai avansate platforme de Retail Media din lume, demarează prima rundă de finanţare şi ţinteşte atragerea unei investiţii de 500.000 de euro, după ce anterior a reuşit să atragă 275.000 de euro de la opt investitori.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, acţionarii se aşteaptă ca mixul investitori şi fond de venture capital să asigure cea mai bună dezvoltare singurei companii de Retail Media din România.
"Demararea acestei runde de finanţare are loc într-un moment de creştere semnificativă a pieţei de Retail Media - o nouă formă de advertising care închide bucla dintre afişările media şi tranzacţiile comerciale pentru a îmbunătăţi targetarea, a oferi noi informaţii despre public şi pentru a livra experienţe mai relevante şi mai valoroase pentru consumatori. La nivel global, această piaţă este estimată să atingă la finalul lui 2022 venituri de 50 de miliarde de dolari, în creştere cu peste 30% faţă de anul trecut. Nevoia de finanţare pentru dezvoltarea accelerată a Footprints for Retail şi deschiderea primei runde vin într-un context în care marii retaileri sunt constrânşi să identifice noi clienţi potenţiali, să îi întâmpine în cât mai multe locuri şi să le cunoască nevoile şi dorinţele de achiziţie ale acestora, concomitent cu anticiparea comportamentului de consum, în încercarea de a identifica noi surse de venit şi de a creşte marjele de profit", notează reprezentanţii start-up-ului.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, acţionarii se aşteaptă ca mixul investitori şi fond de venture capital să asigure cea mai bună dezvoltare singurei companii de Retail Media din România.
"Demararea acestei runde de finanţare are loc într-un moment de creştere semnificativă a pieţei de Retail Media - o nouă formă de advertising care închide bucla dintre afişările media şi tranzacţiile comerciale pentru a îmbunătăţi targetarea, a oferi noi informaţii despre public şi pentru a livra experienţe mai relevante şi mai valoroase pentru consumatori. La nivel global, această piaţă este estimată să atingă la finalul lui 2022 venituri de 50 de miliarde de dolari, în creştere cu peste 30% faţă de anul trecut. Nevoia de finanţare pentru dezvoltarea accelerată a Footprints for Retail şi deschiderea primei runde vin într-un context în care marii retaileri sunt constrânşi să identifice noi clienţi potenţiali, să îi întâmpine în cât mai multe locuri şi să le cunoască nevoile şi dorinţele de achiziţie ale acestora, concomitent cu anticiparea comportamentului de consum, în încercarea de a identifica noi surse de venit şi de a creşte marjele de profit", notează reprezentanţii start-up-ului.
Conform unei analize a companiei, dacă, în cazul retailerilor online, proporţia dintre investiţia de media în achiziţia unui client nou sau în generarea unei tranzacţii noi şi rezultate este de 15 - 25% (Return on Ad Spend), în cazul retailerilor fizici această pondere este de doar 3,5 - 5%.
Soluţia Footprints are la bază o tehnologie unică ce le oferă companiilor din retailul offline posibilitatea de conversie a traficului anonim în clienţi profitabili, cu un comportament de achiziţie predictibil, analizând în mod unitar datele comportamentale din offline şi online, cu ajutorul inteligenţei artificiale şi automatizării algoritmice.
"Finanţarea atrasă va permite extinderea în mai multe ţări, obiectivul companiei fiind ca, la finalul anului viitor, soluţia dezvoltată să fie folosită şi de retaileri din SUA, Canada, Marea Britanie, Franţa şi Germania. Totodată, va permite şi dezvoltarea platformei şi a algoritmilor AI în direcţia îmbunătăţirii predicţiilor comportamentului de consum în retailul fizic", se menţionează în comunicat.
La nivel global, piaţa de retail media este estimată să atingă, la finalul anului 2022, venituri de 50 de miliarde de dolari, în creştere cu peste 30% faţă de anul trecut.
Footprints For Retail este singura companie românească inclusă în Microsoft Pegasus, programul Microsoft desfăşurat la nivel global care include 12 companii pe care pariază că vor remodela businessul şi modul de operare al comerţului clasic.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 2434 / 9047 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
RTPR, desemnată „Consultantul Juridic al Anului” la Gala ROPEA Awards 2025
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Patru firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS, TZA și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2026 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
Filip & Company operează în segmentul cel mai sofisticat al pieței de Capital Markets, acolo unde se proiectează emisiuni pentru stat, bănci sistemice, companii listate și emitenți antreprenoriali, toate sub presiunea unui calendar strâns și a unor standarde de conformare ridicate | De vorbă cu Olga Niță (Partener) despre direcția pieței, proiectele-reper ale anului, modul în care funcționează ”laboratorul de soluții” și mecanismele interne care permit echipei să finalizeze, la timp și în siguranță, tranzacții extrem de sofisticate
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





