
Andersen își consolidează prezența în Europa
13 Iulie 2020
BizLawyerAdoptarea mărcii Andersen în Europa constituie cea mai bună dovadă a amplorii serviciilor, inclusiv juridice, pe care organizația le oferă clienților săi, la nivel global, în 86 de țări, din care 23 de țări europene.
![]() |
După ce au operat sub numele Andersen Tax, Andersen Legal și Andersen Tax & Legal, firmele membre ale Andersen Global în Europa vor funcționa acum sub un singur brand, „Andersen”, reflectând abordarea unitară a firmei ce oferă servicii de consultanță fiscală și juridică la nivel global. Anul acesta vor urma rebranding-uri similare în alte regiuni ale lumii.
Acest anunț a fost făcut după ce, anul trecut, firma din SUA a trecut de la brandul „Andersen Tax” la „Andersen”. Firme membre din 12 țări europene – Cipru, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Luxemburg, Polonia, Portugalia, Spania, Elveția și Regatul Unit – vor funcționa sub numele Andersen. Adoptarea acestui brand de către firmele OrienTax și Szabo Keleman & Partners marchează debutul Andersen în Ungaria. De asemenea, B.A. Tax Accountants din Luxemburg se va alătura echipei Andersen.
Acest anunț a fost făcut după ce, anul trecut, firma din SUA a trecut de la brandul „Andersen Tax” la „Andersen”. Firme membre din 12 țări europene – Cipru, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Luxemburg, Polonia, Portugalia, Spania, Elveția și Regatul Unit – vor funcționa sub numele Andersen. Adoptarea acestui brand de către firmele OrienTax și Szabo Keleman & Partners marchează debutul Andersen în Ungaria. De asemenea, B.A. Tax Accountants din Luxemburg se va alătura echipei Andersen.
În Europa, Andersen Global este, de asemenea, prezentă în Austria, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Kazahstan, Moldova, Țările de Jos, Macedonia de Nord, Republica Kosovo, România, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ucraina prin firmele colaboratoare și intenționează să își extindă în viitor prezența la nivel regional în Europa Centrală și de Est, precum și în Scandinavia.
Adoptarea mărcii Andersen în Europa constituie cea mai bună dovadă a amplorii serviciilor, inclusiv juridice, pe care organizația le oferă clienților săi, la nivel global, în 86 de țări, din care 23 de țări europene.
„Brandul nostru comun, Andersen, reflectă unitatea culturii corporative și cuprinde tot ceea ce facem noi, ca organizație globală. Arată că avem capacitatea de a oferi cele mai bune servicii, precum și angajamentul de a investi în oamenii noștri”, a declarat Mark Vorsatz, Președinte al Andersen Global și CEO al Andersen. „Fiecare dintre firmele membre și colaboratoare care fac parte din organizația noastră promovează principiile responsabilității sociale și transparenței. Motorul expansiunii noastre globale continuă să fie nevoile clienților și recunoașterea faptului că cel mai bun mod de a servi clienții este de a le oferi servicii integrate și libere de orice constrângeri de independență”.
Tranziția către brandul Andersen în Europa constituie o etapă importantă pentru organizația globală, care a debutat în anul 2002, când 23 de foști parteneri din cadrul firmei Arthur Andersen au constituit WTAS, firmă activă la acel moment exclusiv în domeniul consultanței fiscale. În 2014, grupul a adoptat marca Andersen Tax, deoarece aceasta reprezenta cel mai bine valorile firmei, cum ar fi principiul priorității nevoilor clientului, responsabilitatea socială și transparența. Organizația a crescut exponențial în Europa începând din 2013, când firma membră fondatoare din SUA, Andersen Tax LLC a constituit Andersen Global (fosta WTAS Global). Prezența în Europa a început cu doar două locații în 2013 și s-a extins ulterior la peste 50 de locații, numărând în prezent aproape 2.000 de profesioniști din domeniul fiscal și juridic, precum și peste 300 de parteneri.
„Multe țări și regiuni, cum ar fi Regatul Unit, insistă ca firmele profesionale să își separe diviziile de audit de cele de consultanță fiscală, pentru a asigura integritatea și independența”, a declarat Paolo Mondia, Director Co-Regional pentru Europa. „Avem un avantaj din punct de vedere concurențial pe piața europeană, unde oferirea unor servicii combinate - fiscale și juridice -, libere de orice constrângeri de independență constituie excepția, iar clienții noștri au fost extrem de receptivi la acest model”.
Andrea De Vecchi, Director Co-Regional pentru Europa, a adăugat: „Oferind atât servicii juridice, cât și fiscale, am putut să ne extindem la nivel regional și global, să ne îmbunătățim ofertele de servicii și să le asigurăm clienților noștri, în mod unitar, beneficiile și resursele unei firme globale.”
Pe parcursul anului 2020, firmele membre din întreaga lume vor adopta brandul Andersen, în timp ce organizația globală va continua să pătrundă mai adânc pe piețele esențiale, inclusiv în Africa și Orientul Mijlociu. Viziunea Andersen este aceea de a dezvolta un model unitar de servicii profesionale, care să ofere cele mai bune servicii în întreaga lume.
Andersen Global este o asociație internațională de firme membre distincte din punct de vedere legal, independente, alcătuite din profesioniști în domeniul fiscal și juridic din întreaga lume. Constituită în 2013 de firma membră din SUA, Andersen Tax LLC, Andersen Global numără în prezent peste 5.000 de profesioniști la nivel global și este prezentă în peste 177 de locații prin firmele membre și colaboratoare.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 246 / 303 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Țuca Zbârcea & Asociații, la finalizarea proiectului în care a asistat Vodafone România la achiziția Telekom România Mobile Communications: O tranzacție de durată, sofisticată, care a necesitat multă dedicare, pricepere și inspirație
Filip & Company asistă DIGI Romania la achiziția unei părți din Telekom România Mobile Communications | Echipa implicată în proiect a fost coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
Lexology Competition Rankings 2025 | Cine sunt avocații români care modelează practica de concurență pe piața locală: Cătălin Suliman (Filip & Company) și Georgiana Bădescu (Schoenherr), printre avocații considerați Thought Leaders. Manuela Guia (GNP Guia Naghi & Partners), Georgeta Dinu (NNDKP), Andreea Oprișan și Raluca Vasilache (Țuca Zbârcea & Asociații), în nucleul de forță al practicii pe piața locală
KPMG Legal - Toncescu și Asociații îl recrutează pe Alexandru Slujitoru de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener. Ramona Jurubiță, reconfirmată pentru al treilea mandat în funcția de Country Managing Partner al KPMG în România și Moldova
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocati stagiari promoția septembrie 2025 | Litigii
Decizie ÎCCJ: O victorie fiscală de referință în materia cheltuielilor intra-grup internațional și a reciclării deșeurilor de ambalaje, obținută de avocații Mușat & Asociații | Echipă interdisciplinară, coordonată de partenerii Angela Porumb și Răzvan Graure
Avocații PNSA au stat alături de compania locală Bit Soft în tranzacția prin care grupul canadian Volaris a intrat pe piața românească a tehnologiei pentru ospitalitate. Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Instanța de judecată a constatat deductibilitatea serviciilor intra-grup de marketing și negociere, respectiv a serviciilor de cercetare și dezvoltare fără posibilitatea organelor fiscale de a evalua oportunitatea acestor servicii | Echipa Băncilă, Diaconu și Asociații, condusă de Emanuel Băncilă, a obținut victoria
Practica de M&A de la Volciuc-Ionescu accelerează într-o piață mai activă, unde conformarea multiplă și mecanismele sofisticate de preț ̸ structurare ridică miza juridică. “O tranzacție este cu adevărat de succes dacă, după closing, integrarea noii afaceri decurge fluent, sinergiile preconizate se realizează efectiv și nu apar probleme majore care să-i erodeze valoarea”, spun avocații | În spatele fiecărui mandat finalizat se află o combinație atent dozată de expertiză, colaborare și reziliență
Radiografia unui an intens în practica de Employment la KPMG Legal – Toncescu și Asociații | Arhitectura normelor de dreptul muncii arată ca un șantier în lucru: reglementări noi, intenții bune, dar și intersecții nerezolvate între acte normative, zone fără busolă și practici care alunecă în interpretări divergente. De vorbă cu membrii echipei despre provocările perioadei, proiectele cheie și prioritățile clienților, în linie cu valul normativ
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA: “Noțiuni introductive de arbitraj comercial – un ghid practic pentru începători”, desfășurat în cinci ateliere | Înscrierile se fac până pe 7 octombrie
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...