ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Afaceri de 1,076 miliarde de euro pentru Orange România, anul trecut

18 Februarie 2021   |   AGERPRES

La 31 decembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.727.000 de clienţi, în creştere cu 1%, comparativ cu finalul T4 din 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 403.000 de clienţi, mai mulţi cu 13% de la an la an.

 
 
Cifra de afaceri raportată de Orange România în trimestrul IV din 2020 a ajuns la 304 milioane de euro, în creştere cu 1,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, iar numărul de clienţi ai serviciilor mobile, fixe şi TV s-a majorat cu 1%, până la 10,727 milioane, conform unui comunicat al companiei.

În cursul anului trecut, Orange a continuat dezvoltarea reţelei, iar la 31 decembrie 2020 asigura acoperire 4G pentru 99,2% din populaţie şi 4G+ pentru mai mult de de 65% dintre români, faţă de 53%, la final de 2019. În acest sens, în 2020, un număr de 230.000 de locuitori din 503 de localităţi nou acoperite au primit acces la conectivitate 4G.

"Dacă în 2019 reţeaua Orange 5G era prezentă în 4 oraşe, 2020 a adus conectivitatea 5G în 15 oraşe din România, iar Capitala este 100% acoperită. Dincolo de viteze comparabile cu cele de fibră optică, cu maxime de 1,2 Gbps - de până la 10 ori mai mari decât 4G, reţeaua Orange 5G permite inovaţii tehnologice ce aduc îmbunătăţiri semnificative viitoarelor proiecte de oraşe inteligente, mobilitate, media etc. Dezvoltările la nivel de infrastructură au fost făcute în condiţiile îmbunătăţirii eficienţei energetice, prin ajustarea consumului echipamentelor în funcţie de trafic şi prin folosirea unor soluţii ce reduc cantitatea de curent electric necesar în centrele de date şi în incintele de telecomunicaţii. Aceste acţiuni reprezintă o parte dintre eforturile Orange pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător", se arată în comunicatul operatorului de telecomunicaţii.


Potrivit sursei citate, în intervalul octombrie - decembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 304 milioane de euro, în creştere cu 1,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, evoluţia fiind determinată de majorarea vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul în care multe dintre activităţile economice s-au mutat în mediul digital.

Cifra de afaceri totală pentru 2020 s-a ridicat la 1,076 miliarde de euro.

La 31 decembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.727.000 de clienţi, în creştere cu 1%, comparativ cu finalul T4 din 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 403.000 de clienţi, mai mulţi cu 13% de la an la an.

În ceea ce priveşte serviciile pentru companii şi sectorul public, în 2020, Orange a fost partener de digitalizare pentru clienţii din sectorul public şi privat, iar pentru adaptarea activităţii la noile condiţii cele mai cerute soluţii tehnologice au fost de lucru colaborativ, call center şi securitate cibernetică. În acelaşi timp, Orange a răspuns rapid, într-o situaţie de criză, la nevoile spitalelor ori ale şcolilor.

Astfel, compania a livrat peste 180.000 de tablete, pe parcursul anului, în timp ce Fundaţia Orange a investit peste 550.000 euro în educaţie digitală şi a adaptat platforma de învăţare Digitaliada la noile condiţii de învăţare pentru mai mult de 35.000 de elevi, profesori şi părinţi.

Anul trecut, veniturile din servicii IT&C, destinate companiilor, au cunoscut o evoluţie constantă, cu o creştere de 20% faţă de 2019, anunţă compania.

Un alt segment care a înregistrat creşteri a fost cel al serviciilor financiare Orange Money, utilizate în prezent de peste 260.000 de clienţi. Acestea au consemnat un salt de 50%, iar baza de carduri emise s-a dublat în 2020.

Totodată, în perioada octombrie - decembrie 2020, comenzile e-commerce pentru servicii şi achiziţii online sau triplat în comparaţie cu acelaşi interval din 2019. Pe acest segment, Orange România a lansat Yoxo, primul abonament 100% digital, ce a cunoscut o creştere constantă pe parcursul ultimelor luni.

Numărul utilizatorilor activi My Orange a crescut cu 35% în 2020 faţă de finalul anului trecut, în timp ce numărul de conversaţii cu chatbot-ul Djingo a crescut cu 80% în intervalul de referinţă, notează operatorul de telecomunicaţii.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4 / 87
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mihai Popa, Deputy Managing Partner și Coordonator al Departamentului de Restructurare și Insolvență din cadrul Mușat & Asociații, lector în cadrul Conferinței Naționale de Insolvență
Încă un ‘chinese wall’: Stratulat Albulescu a asistat dezvoltatorul de solutii software Cyscale si fondul de investitii GapMinder cu privire la runda de finantare de tip Seed in valoare de 3 mil. E
Cum să-ți împlinești visul de a practica avocatura în propria firmă, înființată în afara granițelor | Rețeta succesului, în varianta Florentinei Marin, fondatoarea Marin & Pasalodos, din Barcelona. ‘Planul nostru este să ne dezvoltăm și să deschidem cabinete în alte orașe din Spania, România și în alte țări’, spune avocata
LMG Life Sciences Awards EMEA 2022: Mușat & Asociații, desemnată la Londra „Firma de avocatură a anului în Europa de Est”
Tendințele ultimelelor luni pe piața muncii, analizate de avocații firmei Băncilă, Diaconu și Asociații. De vorbă cu Anca Atanasiu (Managing Associate), depre marile provocări ale anului și mandatele primite de echipa de Dreptul muncii, pe care o coordonează. Volumul, diversitatea și complexitatea proiectelor au crescut continuu
Avocații ZRVP analizează proiectul de lege, aflat pe agenda Parlamentului, care transpune în legislația națională Directiva (UE) 2019 ̸ 1023 privind restructurarea și insolvența. De vorbă cu Andreea Macașoi (Managing Associate) și Stan Tîrnoveanu (Senior Partner), numit de Legal 500 ”un guru al insolvenței”, despre legislație și proiecte, conduita juridică inovativă a echipei și riscul crescut de insolvență în această perioadă
Șansa de a lucra într-o firmă ce oferă oportunități profesionale și instruire ”fără limite” | Cristina Tudoran, numită recent Counsel la Filip & Company: Acesta este, fără doar și poate, locul potrivit pentru dezvoltare profesională la nivel înalt. Tinerii au acces la educație continuă, iar cei care și-au început deja cariera își pot dezvolta rapid și armonios atuurile profesionale. Ce ne distinge însă cu adevărat este mediul de lucru relaxat, buna dispoziție din cadrul echipei și calitatea relațiilor interumane
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Cosmin-Teodor Cotos a finalizat acum trei ani studiile de licență cu media 9,79 și are azi propriul cabinet de avocatură. ”Esența și particularitățile dreptului m-au fascinat, iar profesorii și persoanele pe care le-am întâlnit în mediul universitar mi-au schimbat complet cursul vieții”, spune azi avocatul
POPESCU & ASOCIAȚII obține în instanță o soluție fără precedent, relevantă pentru economia circulară. Echipa de avocați a fost coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner) și Dana BIVOL (Partner)
MPR Partners câștigă, pentru clienții săi, două dispute cu pretenții de cca. 26 mil. €. Cum au lucrat avocații și ce soluții au obținut în dosarele Municipiul Bacău vs. CET și Getica vs. grupul Auchan
Tendințe noi și multiple provocări în piața muncii | Avocații RTPR au mandate multe, variate și complexe în practica de Employment, de la „stock option” plan-uri cu scheme simplificate ori cu adevărate tranzacții în care angajații devin co-investitori împreună cu acționarii majoritari, până la integrarea în activitate a refugiaților din Ucraina. Despre modul de lucru și factorii care diferențiază RTPR de ceilalți consultanți, într-o discuție cu partenerul Alina Stăvaru
LegiTeam | Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv (Litigii)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...