
Andreea Voinea (BCR): Aproximativ 45% dintre angajaţii BCR şi-ar dori să continue să lucreze de acasă
15 Iulie 2021
AgerpresEa a discutat despre cum se va schimba modul de lucru la BCR, care în timpul pandemiei s-a făcut remote, în mare parte.
Aproximativ 45% dintre angajaţii BCR şi-ar dori să continue să lucreze de acasă, cu preferinţe diferite, în funcţie de unde sunt în bancă, a declarat joi Andreea Voinea, director executiv Resurse Umane la BCR, menţionând că zona de IT îşi doreşte mai mult teleworking.
Ea a discutat despre cum se va schimba modul de lucru la BCR, care în timpul pandemiei s-a făcut remote, în mare parte.
"Din martie anul trecut lucrăm deja într-o mare proporţie în teleworking, cu două mici tentative de întoarcere, dar am demonstrat că putem să funcţionăm la fel de bine şi în teleworking ca şi la birou. Ţinând cont de faptul că flexibilitatea joacă un rol important în viaţa noastră, împreună cu colegii din bancă, am desenat un program pe care îl numim 'Smart Work la BCR' prin care o să încorporăm aceste elemente de flexibilitate în viaţa noastră, a tuturor. (...) 90% dintre colegi ne-au spus că în viitor vor să vadă elemente de flexibilitate în viaţa lor. În proporţie medie de 45% şi-ar dori să continue să lucreze de acasă, cu preferinţe diferite în funcţie de unde sunt în bancă. Bineînţeles, aşa cum ştim şi auzim, zona de IT îşi doreşte mai mult teleworking decât celelalte zone, deci undeva peste 60%", a declarat Andreea Voinea, la evenimentul "SmartWork" - BCR Expert Hub.
Ea a subliniat că flexibilitatea va fi prezentă nu numai în zona de funcţii de centrală, ci şi în zona de de funcţii de reţea.
"Am avut discuţii intense pe acest subiect şi am considerat că echitatea internă este extrem de importantă. Şi colegii noştri care vor sta în faţa clienţilor - şi ei vor avea flexibilitate în activitatea lor. Pentru centrală, soluţia pe care noi ne-o propunem, cu implementare din luna septembrie, soluţia hibridă, soluţia de termen lung, va presupune minimum o zi, maximum trei zile de teleworking în funcţie de fiecare zonă în bancă. Fiecare arie de activitate a avut posibilitatea să decidă care este soluţia hibridă care i se potriveşte. Vorbim de zona de centrală. Pentru zona de reţea, atât pentru reţelele de retail, cât şi pentru reţelele de corporate o să avem flexibilitate şi pentru ei. O zi pe săptămână sau o zi la două săptămâni, în funcţie de segmentul de business în care funcţionează", a spus reprezentantul BCR, subliniind că pentru reţea s-a intrat în acest model hibrid deja din mijlocul lunii iunie.
Directorul executiv Resurse Umane la BCR a menţionat că în această perioadă se lucrează în echipele multidisciplinare la finalizarea şi pregătirea tuturor elementelor pentru a putea reveni cu bine în septembrie, dacă nu vine valul IV al pandemiei.
"Sunt foarte multe lucruri care ţin dincolo de lucrul hibrid. Regândim spaţiile colaborative, ne pregătim managerii. Va fi o mare provocare pentru managerii noştri să-şi conducă echipele în acest model hibrid în care jumătate din oameni vor fi acasă şi jumătate vor fi la birou. (...) Cred că doar încercând şi făcând lucrurile diferit o să putem să vedem ce funcţionează şi ce nu şi ajustându-ne din mers. Este foarte important în contextul acesta să fim mai agili şi să fim mai deschişi. Este un potenţial imens în oamenii noştri să se adapteze, trebuie doar să le permitem", a mai spus Andreea Voinea.
La rândul său, Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG a menţionat că peste 3.000 de colegi au trecut de pe o zi pe alta în 'work from home'.
"Volumul nostru de muncă a crescut foarte, foarte mult. În toată această perioadă a trebuit să angajăm. Ţin minte că în aprilie trebuia să aducem 500 de colegi în depozit în condiţiile în care noi eram full pandemie. A fost cu multă adrenalină. Peste 3.000 de colegi am trecut de pe o zi pe alta în 'work from home'. Eu simt foarte mult entuziasm. Consider că este o oportunitate pentru mine ca om de resurse umane să trec printr-o schimbare atât de majoră a modului în care se lucrează. Sincer, cred că trebuie să o privim cu entuziasm şi să vedem ce putem face diferit. La început am trecut full în 'work from home', am stat foarte, foarte aproape de oameni. Am deschis canale noi de comunicare. Încetul cu încetul am început să ne dăm seama că asta o să dureze pe termen lung. Tot întrebându-ne ce vom face în viitor, ne-am dat seama că răspunsul este la oamenii noştri", a menţionat Delia Rotaru.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 6274 / 9603 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Andrei Cosma (BACIU PARTNERS), revenit în avocatura locală după ce a activat ca general counsel pentru o firmă de tehnologie din Malta: ”Cred că succesul în avocatură apare atunci când un avocat înțelege cu adevărat distincția - și îmbinarea - dintre profesia de avocat și avocatura ca business. Ambele concepte au o importanță de sine stătătoare și trebuie creată o simbioză pentru a tinde spre succes”
Women Lawyers | Pentru Mateea Codreanu, apartenența la echipa Mușat & Asociații, în care a evoluat până la poziția de Partener, a fost decisivă în formarea sa: ”Este o provocare să începi parcursul avocațial ca avocat stagiar într-o firmă de avocatură lider, dar totodată și o premisă pentru o dezvoltare profesională rapidă”
Liviu Togan părăsește Dentons, unde coordona practica de drept penal și investigații și se alătură din nou firmei Mușat & Asociații, pe poziția de Partner: “Revin în cadrul unei echipe pe care o cunosc și în care am încredere”
LMG Life Sciences Awards EMEA 2025 | Kinstellar, Muşat & Asociaţii, NNDKP și Popescu & Asociații, pe lista scurtă din care va fi aleasă peste câteva zile ”South East Europe Firm of the Year”. Popescu & Asociații concurează cu patru firme internaționale de top pentru titlul de ”White Collar Crime Firm of the Year”, iar unul dintre partenerii săi, Mirel Rădescu, este printre cei patru finaliști la categoria ”White Collar Crime Lawyer of the Year”
Avocații Kinstellar spun că semnalul cel mai pregnant din ultima perioadă e dat de proiectele de reorganizare și apreciază că anul acesta va crește numărul companiilor care fac disponibilizări masive. Clienții sunt interesați de consolidarea politicilor privind prevenirea și combaterea hărțuirii la locul de muncă, precum și de regândirea modului de organizare a muncii, pe fondul unei tendințe de creștere a volumului de cauze privind litigiile de muncă | Activitate intensă în practica de Employment, evidențiată de ghidurile juridice internaționale, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
GNP obține o soluție favorabilă pentru un operator de platformă, ce ar putea să contureze o practică constantă și predictibilă, în baza căreia autoritățile de reglementare naționale vor analiza întinderea răspunderii furnizorilor de servicii intermediare. Problemele juridice ridicate în acest litigiu vizează în principal modul de interpretare și aplicare a reglementărilor din Regimul eCommerce și DSA | Avocații Octavian Adam (Partener), Cristina Badea (Senior Associate) și Alice Moisac (Associate), în prim plan
Rising Stars | Eduard Morariu, unul dintre cei mai buni absolvenți ai generației 2022, a ales să profeseze ca avocat la Filip & Company, unde urmărește să se dezvolte în câteva dintre ramurile mai „nișate” ale Dreptului: „Parcursul meu a presupus implicarea în multe dosare de instanță și arbitraj, unele chiar de importanță națională, cu probleme de drept sensibile, dar și cu echipe de avocați excepționali, care le-au făcut față cu o măiestrie la care nu pot decât să aspir”
Cum lucrează echipele Băncilă, Diaconu și Asociații (EY Law) și Grants & Incentives Avisory (EY), în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, în care au o rată de succes mai mare de 90% | Ramificarea multidisciplinară a expertizei permite echipei să ofere clienților o viziune completă asupra pașilor de parcurs și modului în care pot implementa soluțiile propuse, astfel încât să obțină cele mai mari beneficii. Ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de obținere a fondurilor
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
PNSA susține juridic Turneul Internațional Stradivarius
Premieră juridică în România | Popescu & Asociații obține prima despăgubire integrală pentru expropriere: peste 60 mil. lei pentru Viorelo International. Succesul este rezultatul unei strategii juridice riguroase, elaborate și implementate de o echipă interdisciplinară de specialiști
Premieră pe piața avocaturii din România: NNDKP, desemnată pentru a șaptea oară „Firma de avocatură a anului în România” la gala premiilor Chambers Europe 2025. | Ion Nestor, Co-Managing Partner: ” Această recunoaștere, care vine în anul în care sărbătorim 35 de ani de activitate, reprezintă încă o confirmare a poziției de top pe care NNDKP o ocupă pe piața avocaturii din România și validează munca, performanța și rezultatele excelente obținute de întreaga echipă”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...