ZRP Schoenherr
Tuca Zbarcea & Asociatii

Avocatura de business în Timișoara | Adriana Gabriela Saucă, fondatoarea SAUCĂ & PARTNERS, după 2 ani de la înființare: Suntem acolo unde ne-am propus să fim în acest moment din activitatea noastră profesională, dezvoltându-ne în fiecare lună, prin intermediul proiectelor noi si clienților

30 August 2021   |   BizLawyer

SAUCĂ & PARTNERS oferă consultanță juridică de business investitorilor vorbitori de limba italiană și engleză care au în planul lor de afaceri un interes de investiții în zona de Vest a României.

Adriana Gabriela Saucă, fondatoarea SAUCĂ & PARTNERS

 
 
Firma de avocatură SAUCĂ & PARTNERS  este în continuă creștere în anul 2021, urmând să aibă 4 avocați in echipa sa, începand cu luna septembrie 2021. Casa de avocați fondată de Adriana Gabriela Saucă este specializata în dreptul muncii, drept fiscal și administrativ, dreptul afacerilor, tranzacții imobiliare și insolvență.

SAUCĂ & PARTNERS oferă consultanță juridică de business investitorilor vorbitori de limba italiană și engleză care au în planul lor de afaceri un interes de investiții în zona de Vest a României.

”În anul 2021, au început să reapară investitori din Italia, precum și investitori din Polonia și Germania, care sunt interesați să își dezvolte business-ul sau să inițieze un nou business fie în domeniul comerțului, fie în domeniul IT”, a declarat Adriana Gabriela Saucă, fondatoarea SAUCĂ & PARTNERS.


Cel mai mare volum din activitatea biroului cuprinde acordarea de consultanță juridică în sfera de business, avocații asistând clienții (cetățeni străini sau companii din afara granițelor) care doresc să investească în județele Timis sau Arad sau care doresc să încheie diferite parteneriate cu societăți deja înființate în România.

Potențialii clienți, companii străine sau companii locale care si-au stabilit afacerile in zona de vest a României, apelează la firme locale de avocatură, acestea fiind mai aproape de clienți, cu care stabilesc o legătură strânsă de colaborare.

În ultimul an de activitate, societățile (cu asociați romani sau asociați străini) ce au ca obiect de activitate crearea softului la comandă sau consultanță în tehnologia informației, au apelat la servicii juridice fie sub forma de abonament, fie punctual, în domeniul relațiilor de muncă, precum și pentru negocierea și redactarea contractelor comerciale.

Și în anul 2021, SAUCĂ & PARTNERS a acordat asistență juridică clienților ce reprezintă  societăți  de transport internațional, societăților care detașează salariați în străinătate pentru a-și îndeplini sarcinile de serviciu si societăților care au ca obiect de activitate plasarea forței de munca în străinătate.

Consultanța juridică a constat în redactarea actelor necesare pentru delegarea / detașarea transnațională a salariaților în străinătate, în reprezentarea clienților în fața organului de inspecție fiscală pe perioada inspecției fiscale, redactarea contestațiilor fiscale împotriva deciziilor de impunere, reprezentarea clienților în procesele având ca obiect contestarea măsurilor asiguratorii sau reprezentarea clienților în procesele având ca obiect suspendarea/ anularea actelor administrativ fiscale.

Acest tip de activități juridice presupune existența atât a cunoștințelor de dreptul muncii, cat și a cunoștințelor de drept fiscal, cumulat cu experiența în litigiile de contencios administrativ- fiscal.
Cheia succesului în astfel de litigii fiscale este dată de existența documentelor necesare care să justifice acordarea diurnei / indemnizației de detașare și care să justifice caracterul temporar al deplasărilor în străinătate.

În astfel de activități juridice, cea mai mare parte a clienților provin din județul Timiș, dar firma acordă consultanță juridică în astfel de proiecte și pentru clienți din județelel Cluj, Arad, Galați, Olt sau Bihor.

”Mai multe tipuri de servicii legale, mai multe modele de business aduc mai multă complexitate juridică, ceea ce ne ține antrenați și mereu pregătiți pentru orice provocare”, a punctat Adriana Gabriela Saucă.

Potrivit fondatoarei SAUCĂ & PARTNERS, creșterea echipei de avocați presupune creșterea numărului de proiecte. ”Urmărim in continuare să excelăm in dezvoltarea unor soluții practice pentru clienți, in ceea ce privește problemele actuale de dreptul muncii si drept fiscal”, a conchis Adriana Gabriela Saucă.


 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 33 / 5749
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: RTPR is looking for junior lawyers
Mihai Mareș - profesor invitat în programul de master în drept penal al Facultății de Drept a Universității de Stat din Moldova
GDPR, după primii 3 ani | Clienții KPMG Legal – Toncescu și Asociații și-au recalibrat proiectele din acest domeniu, în ultimii doi ani, trecând de la consultanță în conformarea inițială cu GDPR, la proiecte sofisticate, punctuale. Digitalizare proceselor de contractare, printre cele mai provocatoare mandate ale echipei coordonate de partenerul Cristiana Fernbach
LegiTeam: Mușat & Asociații recrutează avocați stagiari
Radu Noşlăcan, Senior Associate la ZRVP, după 3 ani de la intrarea în firmă: Pentru cei care caută să atingă performanța în domeniul litigiilor și arbitrajelor, ZRVP este locul cel mai potrivit. Viața profesională în cadrul firmei este departe de a fi monotonă, fiecare avocat fiind nevoit să învețe și să se adapteze constant la cele mai noi trenduri
Studiu Refinitiv | Cum arată harta fuziunilor și achizițiilor întocmită de Refinitiv la început de toamnă. CMS continuă să conducă plutonul consultanților juridici din regiunea EMEA. Cinci firme cu prezență locală, în Top 10 consultanți în Estul Europei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Ad-Hoc Arbitration (Powered by ZRVP)
LegiTeam: ZRVP recrutează 2 avocați stagiari pentru departamentul Litigii
Bondoc și Asociații a asistat cumpărătorul în tranzacția prin care A&M Capital Europe a preluat Pet Network International. Ce firme de avocați au avut mandate în acest proiect
Ce trebuie să știe absolvenții care vor să prindă un loc în echipa Popescu & Asociații, firmă prețuită de clienți și premiată de directoarele internaționale | Mulți dintre stagiarii din trecut sunt avocații de bază de astăzi, au mini-echipe pe care le coordonează și lucrează în mandate de rezonanță. Octavian Popescu, Partener: Suntem bucuroși să putem împărtăși cu viitorii profesioniști principiile și mai ales realitățile care stau la baza succesului în avocatură, că avem oportunitatea de a deveni mentori și de a-i inspira să fie cei mai buni
Avocații NNDKP spun că tranzacțiile locale sindicalizate vor crește atât ca număr, cât și ca dimensiune, marcând în mod lent, dar sigur, apariția unei veritabile piețe locale de împrumuturi de acest tip. Valentin Voinescu, Partner: Suntem doar la începutul acestui trend al finanțărilor sindicalizate pentru proiecte ESG, pe care îl vedem urcând substanțial în următorii 5 ani. Vorbim de o reală separare a clienților băncilor în clienți cu rating ridicat în ESG și restul, aspect care ne așteptăm să aibă consecințe formidabile
GDPR, după primii 3 ani | Ce au constat, ‘în teren’, avocații D&B David și Baias: Tot ce ține de tehnologie, dar și prelucrarea de date prin intermediul unor platforme, au avut aspecte cu un grad de complexitate mai ridicat. Pe viitor este de așteptat ca ANSPDCP să urmeze modelul de lucru al autorităților de supraveghere care au aplicat amenzi mai multe, dar mai ales mai mari
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...