ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

AKCENTA anunță numirea lui Daniel Bogiu în funcția de Country Manager al companiei în România

02 Mai 2023   |   BizLawyer

Daniel Bogiu este primul Country Manager al AKCENTA în România. Numirea reprezintă un pas strategic important, în sprijinul companiilor românești de import-export

 
 
AKCENTA, lider regional fintech în segmentul plăților și schimburilor valutare, anunță numirea lui Daniel Bogiu în funcția de Country Manager al AKCENTA în România, marcând astfel decizia strategică de a extinde prezența locală în fiecare județ și de a crește capacitatea de suport pentru clienții din România.

“Contextul economic global, marcat de o volatilitate crescută, ridică numeroase provocări antreprenorilor care operează cu plăți transfrontaliere și cursuri valutare multiple. AKCENTA este în poziția cea mai potrivită de a veni în sprijinul companiilor din România, având la nivel regional o înțelegere a dificultăților pe care le au clienții și capacitatea de a personaliza servicii de protecție față de fluctuațiile impredictibile ale pieței. Mandatul meu este acela de a construi raporturile personalizate, cât mai apropiate cu clienții din România”, spune Daniel Bogiu.


Daniel Bogiu are o vastă experiență în sectorul bancar, unde a activat între anii 2008 și 2022. Migrarea către sectorul fintech a fost o evoluție naturală către un mediu mult mai dinamic, mai puțin restrictiv și mai provocator la nivel de business, dar și un domeniu în care conexiunea cu clienții este directă. Daniel va completa echipa de management la nivel național alături de Theodor Ștefanovici, Director Comercial AKCENTA CZ pentru România.

„Piața românească are un potențial de afaceri uriaș și este foarte importantă pentru noi. Prin urmare, sunt încântat că Daniel, care are o experiență vastă în cadrul altor instituții financiare, preia conducerea întregii rețele de afaceri din România. Îl așteaptă o sarcină dificilă: să construiască o rețea de reprezentanți de vânzări care să poată răspunde personal și foarte rapid cerințelor specifice ale clienților noștri. Pe de altă parte, are în spate un brand puternic, aparținând grupului financiar internațional RBI, și se poate aștepta la un sprijin maxim, atât în marketing, cât și, de exemplu, în managementul relațiilor. Sunt convins că, împreună cu Daniel, vom continua să creștem cu succes cota de afaceri a AKCENTA pe această piață extrem de competitivă”, declară Milan Cerman, președintele Consiliului de Administrație al AKCENTA.

În 2022, AKCENTA România și-a extins portofoliul cu peste 490 de companii, având peste 3.400 de clienți și a raportat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 398 milioane de euro. În ceea ce privește volumul tranzacțiilor de hedging în 2022, acestea au însumat peste 9,6 milioane de euro, o creștere de 600% față de 2021, în vreme ce numărul tranzacțiilor de hedging a crescut în anul precedent cu 450%, comparativ cu 2021.

În următoarea perioadă, noul Country Manager va dezvolta prezența fizică a companiei în teritoriu, cu o extindere a echipei de reprezentanți în Moldova și Dobrogea și creșterea echipelor din Muntenia și București. Ținta este ca, până la finalul acestui an, AKCENTA să fie reprezentată în fiecare județ din România, scopul final fiind creșterea organică a portofoliului de clienți al companiei.

“Navigarea prin complexul mediu financiar global nu trebuie să fie în grija companiilor care furnizează produse și servicii pe piața internațională. Noi urmărim aceste interacțiuni, modul în care fluctuează diferitele monede, impactul acestora și simplificăm operațiunile pentru clienți, oferindu-le atât protecție, cât și personalizarea tranzacțiilor”, conchide Daniel Bogiu. AKCENTA se adresează IMM-urilor cu activitate de import-export, întreaga strategie fiind conturată pe înțelegerea antreprenorilor din acest sector și susținerea nevoilor lor concrete.  

Dincolo de relația digitală care este definitorie pentru orice fintech, experiența de peste 25 de ani pe care echipele AKCENTA au acumulat-o, au arătat că o conexiune personală cu clientul este în continuare esențială. Legătura directă cu clienții este argumentul principal pentru concentrarea pe o rețea teritorială completă în România.

Planurile companiei pentru perioada următoare vizează continuarea creșterii organice, îmbunătățirea și stabilizarea rețelei de reprezentanți și îmbunătățirea experienței digitale pentru clienții săi.

La nivel global, piața de plăți B2B este evaluată la 994,20 miliarde USD* în 2022 și, conform unui studiu McKinsey**, va atinge o valoare de peste 2.500 miliarde USD până în 2025. Factorul major responsabil pentru creșterea pieței globale de plăți B2B este expansiunea rapidă a tranzacțiilor pe tot globul datorită creșterii importurilor și exporturilor de bunuri și servicii. De acest momentum beneficiază și companiile din România a căror activitate se adresează unor piețe externe.

Digitalizarea și automatizarea în sistemul de plăți B2B, progresele în transparență în ceea ce privește plățile B2B sunt factorii care vor contribui la creșterea pieței în următorii ani la care AKCENTA contribuie prin serviciile oferite pentru companiile de dimensiuni medii și mici din Europa Centrală și de Est.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 3187 / 16823
     

    Ascunde Reclama
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
    LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
    După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
    Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
    CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
    Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
    RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
    Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
    Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
    Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
    Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
    Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...