
Arctic şi Borsec, cele mai puternice branduri româneşti în 2023
03 Octombrie 2023
AgerpresPe locul doi în clasamentul actualei ediţii a topului "Cele mai puternice branduri româneşti" se află eMAG, în timp ce poziţia a treia este ocupată de Napolact.
Arctic şi Borsec ocupă primul loc în topul celor mai puternice branduri româneşti în 2023, în timp ce Tazz, Lăptăria cu Caimac şi 5toGo conduc în topul dedicat brandurilor mai tinere de zece ani, conform unui studiu realizat de o companie de cercetare şi o revistă de business.
Pe locul doi în clasamentul actualei ediţii a topului "Cele mai puternice branduri româneşti" se află eMAG, în timp ce poziţia a treia este ocupată de Napolact. Alte companii care se regăsesc În top se mai află Aqua Carpatica, Bucovina, Pate Bucegi, FAN Courier, Dorna, Dacia şi Gerovital.
Anul acesta topul celor mai puternice branduri româneşti a fost completat de unul nou dedicat brandurilor mai tinere de zece ani, în care se mai regăsesc Fresful, LaDoiPaşi, Untold, Spartan, Neversea, Artesana şi Mototol.
Pe locul doi în clasamentul actualei ediţii a topului "Cele mai puternice branduri româneşti" se află eMAG, în timp ce poziţia a treia este ocupată de Napolact. Alte companii care se regăsesc În top se mai află Aqua Carpatica, Bucovina, Pate Bucegi, FAN Courier, Dorna, Dacia şi Gerovital.
Anul acesta topul celor mai puternice branduri româneşti a fost completat de unul nou dedicat brandurilor mai tinere de zece ani, în care se mai regăsesc Fresful, LaDoiPaşi, Untold, Spartan, Neversea, Artesana şi Mototol.
"Oamenii au declarat că în 2023 au cumpărat la fel de multe mărci/produse româneşti ca anul trecut (46%) si chiar mai multe în ultimul an (28%). Asistăm aşadar la o cerere mai mare pentru branduri româneşti decât în trecut, 39% estimând că anul viitor vor cumpăra mai multe mărci româneşti", menţionează realizatorii studiului.
Studiul BrandRO măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori fără a lua calcul indici financiari şi comerciali.
Studiul are la bază 600 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani.
Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanţa mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea ei.
Topul brandurilor româneşti este realizat de 14 ani de revista Biz şi Unlock Market Research.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4869 / 19762 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a asistat statul român prin Ministerul Finanțelor în contractarea unor plasamente private sub forma de împrumuturi în valoare de peste 2 miliarde de euro | Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener)
Clifford Chance a asistat UniCredit Bank și Garanti BBVA la semnarea acordului de până la 60 mil. € cu DRI, pentru finanțarea parcului fotovoltaic de 126 MW de la Văcărești | Echipa multijurisdicțională de avocați a fost coordonată de la București, cu Nadia Badea (Partener) și Andreea Șișman (Partener) în prim plan
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Drumul spre performanță: experiențe și lecții din anii de Drept | O discuție cu Stelian Vârvea, student care trece în al doilea an la Facultatea de Drept din Iași, despre provocările primului an de studiu și învățămintele ce pot fi transmise viitorilor ”boboci”: ” Dacă ești curios, motivat și vrei să înțelegi cum funcționează lumea, e un drum care te provoacă constant”
Filip & Company a asistat ING Bank și Raiffeisen Bank în acordarea unei finanțări de 70 milioane euro către grupul La Fântâna. Echipa a fost coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) | Tranzacția a fost complexă, multijurisdicțională și finalizată într-un termen scurt
Ce case de avocatură se bat pentru titlul de Law Firm of the Year în România la gala Benchmark Litigation Europe Awards 2025 | Sorina Olaru, Octavian Popescu, Dan Cristea și Cosmin Vasile, printre avocații aflați pe lista scurtă pentru titlul de titlul de Litigator of the Year. Emil Bivolaru (partener NNDKP), nominalizat și la categoria Central & Eastern Europe Litigator of the Year
Clifford Chance Badea a asistat UniCredit la finalizarea fuziunii cu Alpha Bank, care creează al treilea grup bancar după active pe piața locală | Daniel Badea (Managing Partner): „Expertiza vastă pe care o are Clifford Chance la nivel global, dublată de experiența echipei locale, stau la baza unui palmares reprezentativ de tranzacții cu impact în industria financiar-bancară din România”
Finanțele caută avocați pentru litigii arbitrale investiționale internaționale judecate potrivit regulilor de arbitraj UNCITRAL și ICSID | Acorduri-cadru de reprezentare juridică a României semnate, pentru 4 ani, cu cel mult 4 firme pentru fiecare lot
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...