ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Magazinele online au înregistrat un trafic în scădere de până la 25%, în perioada 24 februarie - 7 martie (analiză)

25 Martie 2022   |   Agerpres

Conform datelor centralizate de Gun Media, declanşarea evenimentelor din Ucraina a generat scăderi pe toate nişele, iar procentele diferă pe diferite segmente, fluctuează şi în funcţie de maturitatea brandului, însă trendul de scădere a fost clar.

 
 
Traficul magazinelor online a scăzut între 15% şi 25%, în intervalul 24 februarie - 7 martie, faţă de o perioadă normală, semn că românii sunt mult mai rezervaţi în achiziţii şi că au renunţat la cumpărăturile de impuls, reiese dintr-o analiză realizată de o agenţie de marketing digital.
 
Conform datelor centralizate de Gun Media, declanşarea evenimentelor din Ucraina a generat scăderi pe toate nişele, iar procentele diferă pe diferite segmente, fluctuează şi în funcţie de maturitatea brandului, însă trendul de scădere a fost clar.
 
"La izbucnirea războiului chiar aveam campanii mari de vânzare online în plină desfăşurare. Am menţinut campaniile, dar mult mai rezervaţi în mesaje, atenţi la reacţia comunităţii şi cu ochii aţintiţi pe felul în care performau bugetele. A părut că se repetă istoria pentru cumpărăturile online. Acum, la o lună de la izbucnirea războiului în Ucraina, suntem în proces de revenire la normalitate", a explicat Robert Trandafir, co-fondator Gun Media.
 
Analiza de specialitate arată, totodată, că, în perioadă de referinţă, au fost înregistrate creşteri ale interacţiunii şi fluxului de subiecte din social media pe subiecte de război, au scăzut volumele de căutare în Google, website-urile au înregistrat trafic mai puţin, iar achiziţiile online au scăzut cu până la 15% faţă de o perioadă normală. Totodată, atât rata de conversie, cât şi veniturile au scăzut.
 
"Scăderea achiziţiilor online de la finalul lunii februarie ne-a făcut să realizăm încă o dată că piaţa reacţionează la orice fel de evenimente externe şi că este foarte important să ne adaptăm campaniile la context. Până atunci, începutul de an fusese unul promiţător pentru majoritatea magazinelor online din portofoliul Gun Media, agenţie de performance în marketingul online. Vedeam o creştere medie a numărului de achiziţii de aproximativ 25% vs. 2021, unele magazine ajungând şi până la 55% creştere a tranzacţiilor online. Această evoluţie a depins de nişă, de maturitatea brandului, de consecvenţa în comunicare şi bugetele investite", susţine specialistul în eCommerce.
 
Totuşi, premisele sunt optimiste şi arată o creştere, pe ansamblu, a pieţei de comerţ electronic din România, în acest an.
 
"La final de martie putem vedea o creştere medie a achiziţiilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut de aproximativ 20%. La final de trimestru I, premisele acestui an sunt sunt optimiste. În mod normal piaţa de e-commerce va continua creşterea în 2022", a menţionat Trandafir.
 
Gun Media este agenţie de performance în digital marketing, parteneră Google din anul 2013. În 2022, compania s-a clasat în Top 3 parteneri Google în România, iar din 2020 a devenit Facebook Marketing Partner. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7830 / 16626
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...