
TRUDA, primul business românesc care analizează performanța produselor magazinelor online folosind machine learning, țintește o cifră de afaceri de 500.000 euro în primul an
07 Decembrie 2022
BizLawyerCreată ca o platformă care facilitează promovarea produsele performante în baza unor algoritmi de machine learning, soluția TRUDA este dedicată magazinelor online cu minimum 2.500 de produse și 30 de comenzi pe zi.
TRUDA, primul business românesc de machine learning capabil să analizeze în timp real performanța în online pentru a promova produsele care se vând cel mai bine în industria de ecommerce, se lansează pe piață în urma unei investiții de 82.000 de euro. În primul an de activitate, compania plănuiește noi investiții în valoare de cel puțin 250.000 euro în dezvoltarea infrastructurii tehnologice și în echipa de vânzări și estimează o cifră de afaceri de 500.000 de euro.
Compania vine în ajutorul antreprenorilor, managerilor și al specialiștilor de marketing prin optimizarea campaniilor de marketing, folosind informații despre produsele comercializate într-o eră „cookieless”, în care nu mai este cunoscut comportamentul consumatorilor în lipsa unor tehnologii avansate cum este cea folosită de TRUDA.
Compania vine în ajutorul antreprenorilor, managerilor și al specialiștilor de marketing prin optimizarea campaniilor de marketing, folosind informații despre produsele comercializate într-o eră „cookieless”, în care nu mai este cunoscut comportamentul consumatorilor în lipsa unor tehnologii avansate cum este cea folosită de TRUDA.
“TRUDA a apărut din dorința de a promova cât mai eficient posibil business-urile din ecommerce. Am sesizat diferențe importante între ce produse doresc companiile să promoveze și ce cumpară de fapt consumatorii. De asemenea, am întâlnit foarte multe situații în care produsele promovate nu generau venituri pentru client și, implicit, afectau rezultatele totale ale business-ului. Un specialist de marketing nu are timpul necesar să analizeze și să identifice produsele performante și să implementeze în timp record campanii pentru acele produse, chiar dacă este angajat în companie. Acum, tehnologia TRUDA identifică cu precizie produsele care se vând cel mai bine și le promovează direct către clienții potriviți, prin tool-uri speciale, cu scopul de a crește vânzările și a optimiza cheltuielile în cel mai eficient mod”, declară Cătălin Macovei, fondator TRUDA și specialist cu 10 ani de expertiză în marketing digital.
Creată ca o platformă care facilitează promovarea produsele performante în baza unor algoritmi de machine learning, soluția TRUDA este dedicată magazinelor online cu minimum 2.500 de produse și 30 de comenzi pe zi.
În prezent, tehnologia TRUDA este implementată în 44 de magazine online de fashion, home&garden și IT&C, iar în primele două săptâmâni au fost înregistrate creșteri de până la 30% ale ratei de conversie, creșteri de peste 50% ale numărului de comenzi și scăderi de cel puțin 20% ale costurilor de promovare.
„Focusul nostru este să analizăm fiecare produs în parte și să înțelegem de ce acel produs generează venituri. Este prețul important, este promovarea? Vindem un produs pentru că avem mult trafic pe acel produs sau îl vindem că avem un preț bun? Este un produs care aduce profit sau nu? Asta identifică TRUDA, care ajută business-urile mici și medii să potrivească produsele cu oamenii”, explică fondatorul TRUDA.
Cum funcționează tehnologia TRUDA
Platforma se conectează prin API la Google Analytics, Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads sau alte platforme, conexiune care are loc în 20-30 de minute, și descarcă informații despre costurile de marketing asociate cu fiecare produs și rezultatele obținute de acestea. TRUDA apoi rulează algoritmi complecși pentru a determina importanța fiecărui produs în întregul ecosistem.
În baza machine learning, TRUDA analizează produsele și venitul generat de aceastea, le etichetează după criterii relevante pentru fiecare business în parte (venit, cantitate, prețul produsului, trenduri, viteza de vânzare, produse toxice și produse tractor - HERO) și sugerează campanii de marketing. Astfel, fiind identificate produsele care doar generează costuri, fără să aducă vânzări (și le poate elimina din campanii), magazinele online pot promova numai acele produse care aduc venituri și pot eficientiza costurile de marketing.
Implementarea sistemului TRUDA pentru magazine online este realizată de echipa TRUDA, formată din 5 specialiști în marketing digital. Costul serviciilor de implementare, analiză și consultanță specializată pornește de la 350 euro, fiind oferite și servicii customizate în funcție de nevoile fiecărui magazin online. Campaniile de marketing sunt desfășurate de antreprenor, agenția de marketing sau specialistul de marketing, care are în continuare control.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 6956 / 18993 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
EximAsig, parte a Grupului Exim Banca Românească, preia Asito Kapital. KPMG Legal a asistat cumpărătorul
Sebastian Guțiu, Managing Partner Schoenherr România, interviu în Italia Oggi: ” Mediul economic românesc prezintă lumini și umbre. 2025 va fi un an delicat; unele decizii politice și reforme structurale ar putea fi încetinite”
Women Lawyers | De vorbă cu Gabriela Neagu, Managing Associate la Băncilă, Diaconu și Asociații, avocatul care a construit de la zero practica de Banking & Finance a firmei: „Să ai șansa nu doar să faci parte dintr-o echipă, ci să o modelezi și să o dezvolți, este un proces care îți aduce atât satisfacție, cât și o responsabilitate reală”
Schoenherr a asistat Dentas Kağıt Sanayi cu privire la vânzarea fabricii sale din România către Hartmann Packaging | Mădălina Neagu (partener), coordonatoarea echipei: ”Sectorul producției din România continuă să atragă atenția investitorilor strategici”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Ordonanța de plată și arbitrajul (Powered by ZRVP)
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
CMS România își mărește echipa în România prin cooptarea strategică a unui senior counsel și lansează practica de Apărare | Horea Popescu (Managing Partner): „Cristian Băcanu se remarcă printr-o combinație unică de experiență juridică, leadership în sectorul public și viziune internațională, ceea ce îl recomandă ca un membru valoros al echipei noastre”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...