ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

3house deschide două noi etaje în spațiul de co-working din centrul Bucureștiului cu o investiție de 900 mii euro

08 Iulie 2019   |   BizLawyer

Următorul spațiu 3house va avea aproape 3.400 mp și va fi inaugurat în toamna aceasta în clădirea Equilibrium by Skanska.

 
 
3house, noul concept de spații de lucru all-inclusive în regim co-work, anunță extinderea cu două noi etaje a spațiului de co-working 3house Universitate, aflat în clădirea Unimed din spatele Teatrului Național București. Astfel, începând din iulie 2019, suprafața totală operată este de 1.700 mp, iar compania planifică să adauge o nouă locație de 3.400mp în clădirea Equilibrium dezvoltată de Skanska în Floreasca, în toamnă acestui an.

Spațiul de co-working 3house Universitate deschis și operat de la finalul anului trecut aproape și-a triplat suprafața până la 1.700 mp pentru a oferi mai multe birouri de lucru, în contextul unui grad de ocupare de 90% înainte de inaugurarea celor două noi etaje. Locația 3house Universitate înseamnă acum Parter + Mezanin + Etaj 1 pe strada Tudor Arghezi nr 8-10, București. Spațiul de co-work are o capacitate de până la 200 de persoane distribuite în zone amenajate pentru a primi echipe în birouri dedicate, 2 zone de open-space, spații de ședințe și un spațiu modular pentru evenimente, cu o capacitate de până la 120 de persoane. Investiția totală în amenajarea spațiului 3house Universitate a fost de peste 900 mii euro.


“Suntem încântați de faptul că deschidem porțile unui nou spațiu de cowork în centrul orașului. Proiectul de la Universitate reprezintă un pas înainte în angajamentul nostru de a oferi servicii din ce în ce mai complexe clienților noștri. Facem acest lucru prin designul spațiilor, prin modul în care construim spiritul comunității și nu în ultimul rând prin atenția pe care o acordăm zonei de gastronomie. În curând vom deschide și prima cafenea-bistro în această locație, urmând să ducem conceptul mai departe și în proiectul de la 3house Floreasca.”,  este de părere Vlad Craioveanu – CEO și fondator 3house și Impact Hub România.

3house oferă o nouă abordare a mediului de lucru ideal pornind de la nevoile identificate la companii și echipele lor. De la design și până la calitatea și diversitatea serviciilor, 3house construiește experiențe pentru membrii săi, pe parcursul unei zile de lucru, ajutându-i să devină mai buni în tot ceea ce își propun.  Aici se regăsesc birouri pentru echipe de diferite mărimi, complet echipate și mobilate, zone de co-working și de relaxare, săli de ședințe, un spațiu de evenimente și un bistro marcă proprie. Lor li se adaugă servicii integrate pentru companii și echipele lor precum și o serie de beneficii axate pe creșterea calității vieții individuale. Spațiul de co-work de trei etaje din centrul capitalei oferă birouri all inclusive fie în zona de open- space fie în birouri dedicate  pentru startup-uri, echipe de proiecte sau echipe ale unor companii mari care decid să îți relocheze o parte din personal sau să le ofere angajaților, beneficiul de a lucra din centru. Abonamentele au o flexibiliate crescută și se adaptează la nevoile clienților atât în termen de mărime a echipei cât și de număr de ore pe lună. Birourile 3house all-inclusive au fee-uri care variază de la 25 Eur (acces ad-hoc) până la 100-250 Eur/lună în zona de co-work sau prețuri construite specific pe nevoia fiecărei companii, pentru birourile de echipă.

Următorul spațiu 3house va avea aproape 3.400 mp și va fi inaugurat în toamna aceasta în clădirea Equilibrium by Skanska. Locația este în cea mai compactă zonă de birouri – în centrul de nord al Bucureștiului, zona Floreasca-Barbu Vacarescu, dar aproape de metroul Aurel Vlaicu.

În total, anul acesta 3house va opera un spațiu total de peste 5.000 mp de spații de co-work.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8188 / 8999
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...