ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Ce instrumente te ajută pentru a lucra de acasă

12 Martie 2020   |   George Bărcun, CEO SoftVenture

Tehnologia ne oferă multe posibilități de a ne eficientiza munca, chiar și de acasă.

 
 
Uneori, munca de acasă îți poate ajuta firma să reziste unei perioade dificile. Să lucrezi și să fii parte dintr-o echipă poate deveni o mare provocare, pentru care există însă soluții. Pentru a obține cele mai bune rezultate pentru business-ul tău în această perioadă complicată, iată câteva aplicații online care îți vor ajuta echipa să continue să lucreze.

Comunicare și project management

Orice organizație care decide că trebuie să abordeze ”work-from-home” va avea nevoie de câteva instrumente pentru comunicare și managementul proiectelor. De multe ori, comunicarea între membrii echipei poate deveni un ”călcâi al lui Ahile”, însă instrumentele tech pot veni în ajutor pentru a reuși membrii echipei să interacționeze și să înțeleagă corect task-urile pe care le au de finalizat. Dacă de obicei folosiți telefonul pentru a comunica, acum instrumente precum Skype sau Google Meet pot deveni ajutoare de nădejde – ambele permit share de ecran și chat, astfel încât comunicare să se facă cât mai ușor. În plus, dacă ai nevoie de instrumente mai complexe, poți alege Slack, care permite creare de grupuri și liste de subiecte. Pentru project management, Asana sau Jira sunt cele mai cunoscute tool-uri internaționale. 


Management și share de documente

Fiecare echipă lucrează cu documente în diverse moduri – de la creare de contracte, la pregătire de oferte și prezentări, iar munca remote poate afecta fluxul de lucru cu documente în companie. Există însă multe instrumente online care pot veni în ajutor – platforme precum Google (Drive / Docs / Sheets) sau Microsoft (OneDrive/Sharepoint sau Office 365) oferă o paletă largă de posibilități de a crea, edita și share-ui documente, care pot fi utilizate de întreaga echipă. Pentru a-ți transforma documentele din companie în template-uri pe care le pot folosi toți membrii echipei, poți folosi Koala Docs, un add-in de Microsoft Word, pe care îl poți adăuga rapid online. Daca ai nevoie de mai multe functionalităti, gen versionare sau fluxuri de documente, poți folosi cu succes soluții dedicate de document management, de genul M-Files, Sharepoint, OpenText etc.

Ședințe și întâlniri remote

În contextul limitării deplasărilor, instrumentele online de organizare de întâlniri sunt ideale pentru orice profesionist. Mulți dintre noi utilizăm deja Skype sau WhatsApp, însă pentru întâlnirile complexe, unde e nevoie de mai multe persoane și de funcționalități precum accesul la ecranul celui care prezintă, instrumente precum Google Meet și Skype sunt ușor de folosit și foarte la îndemână.

Managementul timpului și urmărirea taskurilor

Lucrul remote necesită și un plus de atenție la managementul timpului și a taskurilor. Pentru aceasta multe dintre instrumentele online de project management au și funcționalități de time-tracking. Pentru avocați, soluția ideală pentru a urmări timpii petrecuți pe fiecare proiect și client este KeyVision PRO, care oferă și un timer, care ajută la înregistrarea timpilor în timp ce taskul este executat.

Alte instrumente utile pentru lucrul de acasă

Tehnologia ne oferă multe posibilități de a ne eficientiza munca, chiar și de acasă.

Există o întreagă pleiadă de aplicații de mobil care vă pot ajuta. Vă recommend, de exemplu TinyScanner, care ruleaza pe iOS și Android, și care vă transforma telefonul într-un scanner capabil, cu rezultate excelente.

De asemenea, puteți să redirectați apelurile de pe fix pe mobil, inclusiv faxurile pot ajunge în inbox-ul email-ului, astfel încat sunteți total deconectați fizic de birou.

La final, dar cea mai importantă cerință dintre toate, aveți nevoie de un laptop și o conexiune bună de internet.

Ai și alte intrumente pe care le folosești? Împărtășește-le cu noi!

După mai bine de 10 ani în care s-a implicat în dezvoltarea unor aplicații de tip enterprise și raportări financiare destinate instituțiilor financiare din Germania, Italia sau Grecia, George Bărcun (foto), fondatorul SoftVenture, a identificat o nișă pe piața software-ului pentru firme de avocatură. A lansat KeyVision, un instrument de business intelligence folosit astăzi de peste 2500 de utilizatori, și a investit sume mari în cercetare/dezvoltare, scopul final fiind acela de a îngloba cât mai mult know-how într-un singur produs și de a dezvolta proactiv noi functionalități, care să răspundă nevoilor firmelor de avocatură.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6971 / 8869
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România. Echipa, coordonată de Ana Radnev (Head of Banking and Finance) și Varinia Radu (Head of Energy and Projects) | Prin adoptarea în premieră a schemei de sprijin Contracte pentru Diferență, proiectul stabilește un precedent pentru viitoarele dezvoltări în domeniul energiei verzi din România
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
Kinstellar își consolidează practica de Energie din București prin recrutarea Ralucăi Gabor (Counsel) | Iustinian Captariu, coordonatorul practicii regionale de Energie a Kinstellar: ”Alăturarea Ralucăi ne întărește angajamentul de a excela într-unul dintre cele mai dinamice și strategice sectoare din România”
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
Women Lawyers | Pentru Irina Văleanu, Counsel în cadrul firmei BACIU PARTNERS, nucleul comun de valori fundamentale a fost esențial în alegerea echipei în care se dezvoltă profesional acum: ”Reputația firmei în piața avocaturii de business din România a fost un factor decisiv, iar întâlnirea cu Ana-Maria Baciu a consolidat această alegere; am rezonat imediat, iar decizia de a colabora a venit în mod firesc”
Popovici Nițu Stoica & Asociații asistă PPC în procesul de consolidare a afacerilor din domeniul energiei regenerabile
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...