ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Deloitte și FintechOS, partenere în transformarea digitală a CEC Bank

30 Martie 2020   |   BizLawyer

Pachetul „Bun Venit!”, lansat de curând de CEC Bank, poate fi accesat 100% online cu ajutorul unei soluții dezvoltate în cadrul unui parteneriat strategic Deloitte-FintechOS

 
 
 Deloitte România și FintechOS au creat și implementat soluția tehnică a pachetului „Bun Venit!", pe care CEC Bank a integrat-o cu sistemele proprii lansând astfel, în luna martie, un proiect amplu de digitalizare a produselor și serviciilor oferite clienților din România și de peste hotare. „Bun Venit!" poate fi accesat 100% online și include cont curent, card de debit și acces la serviciul Mobile Banking. Acest proiect este printre primele finalizate în cadrul parteneriatul strategic dintre Deloitte România și FintechOS, prin care cele două entități oferă instituțiilor financiare soluții de transformare digitală și de automatizare a proceselor de business.

„Accesul la servicii bancare este esențial pentru public și pentru economie. Deschiderea conturilor de la distanță, fără deplasări la ghișeele băncii și fără hârtii este un proiect esențial pentru CEC Bank și poate contribui la creșterea incluziunii financiare, în condițiile în care peste 90% dintre români au acces la internet de pe mobil. Ne bucurăm că, pe lângă serviciile bancare la distanță pe care le aveam deja în portofoliu - Internet Banking, Mobile Banking, servicii prin telefon – acum, le dăm posibilitatea românilor din țară și din diaspora să devină clienți CEC Bank, 100% online”, a declarat Bogdan Neacșu, președinte director general al CEC Bank.


Soluția tehnică folosită permite clienților să parcurgă online toate etapele necesare deschiderii pachetului, care include cont curent, card de debit și serviciul Mobile Banking. Procesul presupune mai multe niveluri de securitate, printre care verificarea aplicantului, utilizarea unor algoritmi de inteligență artificială pentru recunoașterea datelor și recunoaștere facială, precum și apel video cu angajați ai băncii. Contractul este finalizat cu ajutorul semnăturii electronice calificate, după care banca îl trimite prin e-mail clientului. Deschiderea contului curent din cadrul pachetului „Bun Venit!" și accesul la Mobile Banking se realizează imediat după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul este emis și trimis prin poștă la adresa indicată de client.

„În contextul actual, în care mobilitatea oamenilor este limitată pe fondul pandemiei de COVID-19, nevoia de soluții tehnice care să ofere acces digital de la distanță la servicii financiare este mai mare decât oricând. Băncile și asigurătorii din România au făcut progrese admirabile în acest sens, însă, în prezent, mai mult de jumătate dintre jucători încă nu oferă posibilitatea deschiderii de la distanță a unui pachet de servicii bancare, care să includă cont curent, card de debit asociat și mobile banking”, a declarat Vladimir Aninoiu, Director Tehnologie în cadrul practicii de Consultanță a Deloitte România.

„Pentru toate companiile este important, acum, să asigure continuitatea businessului. Noi suntem alături de clienții noștri, 24 de ore din 24, pentru a identifica rapid cele mai potrivite soluții, adaptate la situația actuală, cu impact pe termen lung. Suntem bucuroși să dezvoltăm tehnologia viitorului și să o aducem accelerat în prezent”, a declarat Teodor Blidăruş, CEO FintechOS.

În cadrul parteneriatului strategic Deloitte-FintechOS, echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanță a Deloitte România gestionează procesul de personalizare și de implementare de soluții de transformare digitală bazate pe tehnologia FintechOS. Tehnologia creată de FintechOS le permite băncilor și companiilor de asigurări să îmbunătățească experiența clienților, oferindu-le o interacțiune complet digitală prin automatizarea inteligentă a proceselor, precum și produse și servicii hiper-personalizate.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1479 / 34654
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam | WOLF THEISS recrutează pentru echipa locală de Litigii și Arbitraj
Stratulat Albulescu a asistat GapMinder Venture Partners cu privire la investiția sa în Druid
Mușat & Asociații cooptează 3 noi parteneri equity și promovează alți 7 în poziții de senioritate în firmă
Voinescu Lawyers și-a consolidat poziția pe piața avocaturii de business printr-o triplă extindere
Avocații Bondoc & Asociații au coordonat toate aspectele de lege română ale parteneriatului dintre Restart Energy şi Interlink Capital Strategies, cu proiecte viitoare în energie de 500 mil. E. Partenerul Monica Iancu, în prim plan
NNDKP, alături de grupul DKV în preluarea Smart Diesel. Partenerul Ruxandra Bologa a coordonat echipa
Radu și Asociații SPRL a asistat Electrica în procesul de fuziune a celor trei societăți de distribuție din cadrul grupului
Țuca Zbârcea & Asociații, alături de ENGIE România în achiziția unui parc fotovoltaic de 9,3 MW. Partenerul Irina Moinescu a coordonat echipa
Avocații Bondoc și Asociații au fost alături de compania germană STEAG GmbH în tranzacția prin care a vândut Crucea Wind Farm către Hidroelectrica. Partenerii Lucian Bondoc și Monica Iancu au coordonat proiectul
Promovare în echipa Simion & Baciu | Andrei Cosma a fost promovat pe poziția de Managing Associate
Ce mandate au primit avocații TZA în practica de Healthcare & Pharma și cum văd anul 2021. Contextul actual oferă oportunități pentru viitoare tranzacții de tip M&A. Există premise pentru accelerarea tendinței de consolidare a pieței
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAŢII is expanding its team, looking for SENIOR ATTORNEYS to join the firm’s DISPUTE RESOLUTION practice.
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...