ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Globalworth a închiriat peste 25.000 de metri pătrați în ultimele 3 luni în România

07 Iulie 2020   |   BizLawyer

♦ Peste 25.000 de metri pătrați au fost închiriați în ultimele 3 luni de zile în portofoliul Globalworth, liderul pieței de birouri din România și Polonia ♦ Printre companiile care au decis să prelungească și/sau să extindă contractele de închiriere sunt: Adecco, Cegedim, Mazars, Clinicile și Laboratoarele Sfânta Maria și banca din portofoliul Globalworth cu cel mai mare număr de metri pătrați ♦ În contextul distanțării sociale, cererea de spațiu a crescut de la 10 la 20 m² per angajat.

 
 
Portofoliul Globalworth România a fost consolidat prin prelungirea sau extinderea unor contracte pe o perioadă cuprinsă între 3 și 11 ani cu parteneri-cheie precum Adecco, Cegedim, Clinicile și Laboratoarele Sfânta Maria, Mazars sau una din cele mai importante bănci din sistem care are închiriată clădirea Globalworth de pe Bulevardul Expoziției.

În contextul distanțării sociale, devine din ce în ce mai evidentă nevoia de creștere a suprafețelor existente în clădirile de birouri, motiv pentru care un total de peste 25.000 de metri pătrați au fost închiriați în Globalworth Plaza, Globalworth Campus și clădirea din Bulevardul Expoziției. Odată cu ridicarea stării de urgență, companiile au luat în considerare reconfigurarea spațiilor, astfel încât angajații să fie cât mai bine protejați când se întorc la muncă. Dacă în ultimii ani, trendul în zona de birouri a fost de open-space, acum toată atenția se concentrează pe distanțarea fizică dintre colegi. Noile planuri de amenajare pentru respectarea acesteia au condus la creșterea cererii de spațiu de la 10 la 20 m² per angajat. Acestea permit modificarea layout-urilor spațiilor de birouri, regândirea zonelor open-space, extinderea bucătăriilor, spațiilor comune sau sălilor de întâlniri și/sau mărirea spațiilor dintre birouri.


“Tranzacțiile din ultimele 3 luni confirmă parteneriatul puternic pe care Globalworth îl are cu companiile chiriașe. Nu doar că au fost prelungite contractele de închiriere pentru suprafețele actuale, ci am primit numeroase cereri de creștere a suprafețelor, astfel încât locul de muncă să fie unul cât mai sigur cu putință. Ne bucură încrederea pe care partenerii de business ne-o oferă și suntem convinși că împreună vom ajunge la normalitatea pe care ne-o dorim cu toții. Experiența de a trece printr-o pandemie a avut și va avea un mare impact în modul nostru de a trăi și de a lucra, de aceea echipa de leasing a venit cu soluții adaptate pentru a răspunde nevoilor curente”, a declarat Ema Iftimie, Head of Leasing Globalworth România.

“Ne bucurăm că ne putem extinde spaţiul de lucru şi continua parteneriatul pe termen lung cu Globalworth, pentru a facilita dezvoltarea organizaţiei în contextul actual.”, a menționat Edwin Warmerdam, Partener, Head of Tax Advisory, Mazars România.

În prima lună de la ridicarea stării de urgență, un procent de 25% din chiriașii Globalworth a revenit la birou, așteptându-se la o creștere graduală de până la 100% în luna septembrie 2020. Pe lângă soluțiile legate de creșterea suprafețelor închiriate pentru respectarea distanțării sociale, Globalworth a implementat o serie de măsuri de siguranță și igienă încă de la începutul crizei pentru cele 14 clădiri din portofoliu. Aceste măsuri sunt ajustate constant și privesc o serie de acțiuni precum regândirea circuitelor de circulație în interiorul clădirilor și spațiilor comune, adoptarea de măsuri pentru a asigura eficiența sporită a sistemului HVAC, montarea covoarelor antiseptice, aplicarea marcajelor pe pardoseală pentru a indica distanța de siguranță, informarea angajaților și a vizitatorilor despre regulile adoptate (de păstrare a distanței, de spălare și igienizare, de purtare a măștilor), montarea de dozatoare de dezinfectant, planificarea și implementarea protocoalelor de igienizare și curățenie ș.am.d.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6489 / 8833
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat fondul de private equity T2Y Capital în tranzacția prin care devine al doilea cel mai mare acționar al Prime Batteries Energy Holding
Schoenherr asistă Kommunalkredit cu privire la finanțarea construcției de proiecte solare de 71 MW în România. Echipa, coordonată de Adina Damaschin (partner)
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Provocările cu care se vor confrunta companiile în anul 2025, pe segmentul de Muncă ̸ Resurse Umane, sunt multiple și complexe, depășind adesea simpla conformitate legislativă, avertizează avocații firmei D&B David și Baias | Dan Dascălu, Partener: ”Necesitatea de a anticipa modificările, de a comunica transparent cu angajații și partenerii sociali, precum și riscurile asociate nerespectării prevederilor, cresc presiunea asupra angajatorilor”
O nouă abordare pe piața avocaturii de business | Mihai Dudoiu și echipa Legal Ground construiesc o alternativă flexibilă la marile case de avocatură, propunând un model colaborativ și antreprenorial. „Legal hub” inovator, ce oferă servicii specializate în finanțări, tranzacții și litigii printr-o structură circulară, în care profesioniștii lucrează „la masa rotundă” pentru a oferi clienților soluții adaptate proiectelor lor
Filip & Company a asistat ENGIE Romania în obținerea unui împrumut de 90 milioane de euro de la BERD. Tranzacție coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Camelia Ianțuc (senior associate)
Clifford Chance Badea a asistat Alpha Bank la finalizarea vânzării către Vista Bank România a societăților Alpha Leasing România IFN și Alpha Insurance Brokers. Ce avocați au fost implicați în proiect
GNP Guia Naghi și Partenerii obține la Înalta Curte anularea definitivă a unei decizii de sancționare emisă de Consiliul Concurenței împotriva unui important furnizor din sectorul alimentar | Dosarul s-a aflat la intersecția unor domenii juridice deosebit de tehnice – dreptul concurenței, dreptul administrativ și dreptul Uniunii Europene
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Filip & Company a asistat Booster Capital în achiziția unei participații în Artesana cu o chipă de avocați coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel). RTPR a fost de partea vânzătorului ROCA Investments, iar Andronic & Partners a asistat Artesana şi pe fondatorii acesteia
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...