INFINEXA: Creditorii companiei Angst au aprobat vânzarea unor spații comerciale în valoare de 3,6 mil. €
12 Noiembrie 2024 BizLawyer
Licitațiile se vor desfășura începând cu data de 10.12.2024. Informații suplimentare cu privire la condițiile de participare la licitații, spațiile scoase la vânzare și derularea procedurii de vânzare pot fi obținute de la administratorul judiciar.
INFINEXA, companie antreprenorială românească specializată în restructurarea și finanțarea firmelor aflate în dificultate, cu active de peste 150 de milioane de euro în administrare, anunță scoaterea la licitație a cinci spații comerciale care aparțin procesatorului de carne Angst, aflat în insolvență din luna aprilie a anului 2024. Creditorii companiei au aprobat vânzarea spațiilor din București și Ilfov, în valoare de 3,6 milioane euro.
“Optimizarea portofoliului de active prin valorificarea celor care nu sunt esențiale pentru activitatea de bază a companiei reprezintă o etapă decisivă în procesul de redresare. În urma unei analize detaliate realizate împreună cu noul acționar, am ajuns la concluzia că această măsură va reduce semnificativ costurile operaționale și expunerea față de creditorul ipotecar. În plus, permite companiei Angst să își canalizeze resursele și atenția asupra activității de producție, care e domeniul său principal. Astfel, această strategie va crea o fundație solidă pentru consolidarea activității și pentru beneficii durabile, atât pentru companie, cât și pentru toți partenerii implicați în procesul de restructurare”, a declarat Radu Tudor, Senior Partner INFINEXA, administrator judiciar al companiei Angst.
“Optimizarea portofoliului de active prin valorificarea celor care nu sunt esențiale pentru activitatea de bază a companiei reprezintă o etapă decisivă în procesul de redresare. În urma unei analize detaliate realizate împreună cu noul acționar, am ajuns la concluzia că această măsură va reduce semnificativ costurile operaționale și expunerea față de creditorul ipotecar. În plus, permite companiei Angst să își canalizeze resursele și atenția asupra activității de producție, care e domeniul său principal. Astfel, această strategie va crea o fundație solidă pentru consolidarea activității și pentru beneficii durabile, atât pentru companie, cât și pentru toți partenerii implicați în procesul de restructurare”, a declarat Radu Tudor, Senior Partner INFINEXA, administrator judiciar al companiei Angst.
Adunarea Generală a creditorilor companiei Angst a aprobat valorificarea a patru spații comerciale din București și unul din Ilfov, cu valoare totală de piață de 3,6 milioane de euro. Cea mai mare valoare de piață a fost atribuită magazinului din strada Ion Brezoianu nr.60 – 1,4 milioane de euro. Cel din Șoseaua Colentina nr.1 a fost evaluat la 1,2 milioane de euro, spațiul comercial din Șoseaua Pantelimon nr.350 la 274.000 euro iar cel din Bd. Regina Elisabeta nr.50 la 549.000 euro. Spațiul de pe Șoseaua București-Târgoviște nr.43 are valoare de piață estimată la 154.600 de euro.
Valorificarea activelor se va realiza în mod individual, prin licitații publice, cu preț în urcare, pornind de la valoarea aprobată de creditori, respectiv valoarea de piață a activelor valorificate. Licitațiile se vor desfășura începând cu data de 10.12.2024. Informații suplimentare cu privire la condițiile de participare la licitații, spațiile scoase la vânzare și derularea procedurii de vânzare pot fi obținute de la administratorul judiciar.
Procesatorul de carne Angst Ro SRL a intrat în insolvență în 29 martie 2024, la cererea creditorilor Abatorul Periș și Primo Mix Food. Compania se află în faza de observație, pe parcursul căreia 80% din capitalul social al societății Angst a fost transferat către societatea Domidene Com SRL, pentru susținerea activității curente. Fondată în urmă cu trei decenii, Angst e unul dintre principalii jucători din industria autohtonă de carne, cu peste 170 de angajați și o rețea de magazine alimentare proprii.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 657 / 9004 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Filip & Company a oferit asistență juridică la înființarea Bursei Internaționale a Moldovei
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





