Kaufland România vrea să ajungă la 160 de magazine până în 2024
01 Iulie 2020 AGERPRES
Kaufland continuă expansiunea şi are în plan dezvoltarea regională prin investiţii de 300 milioane de euro.
Kaufland România continuă planurile de expansiune de pe piaţa românească şi vrea să ajungă la 160 de magazine până în 2024, potrivit unui comunicat al companiei.
Kaufland România contribuie la bugetul de stat şi la bugetele locale cu aproximativ 176 de milioane de euro, conform celor mai recente date care analizează contribuţia companiei la economia locală.
Potrivit sursei citate, Kaufland continuă expansiunea şi are în plan dezvoltarea regională prin investiţii de 300 milioane de euro.
"Cu România pentru România", cel mai recent studiu de impact socio-economic care evaluează contribuţia Kaufland la nivel naţional, arată că, prin activitatea sa, compania a generat valoare adăugată directă de aproximativ 461,7 milioane de euro de-a lungul anului trecut. În plus, în 2019 Kaufland a susţinut direct 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă şi susţine indirect aproape 48.000 de locuri de muncă în economia românească prin activitatea, investiţiile şi salariile oferite.
Kaufland România contribuie la bugetul de stat şi la bugetele locale cu aproximativ 176 de milioane de euro, conform celor mai recente date care analizează contribuţia companiei la economia locală.
Potrivit sursei citate, Kaufland continuă expansiunea şi are în plan dezvoltarea regională prin investiţii de 300 milioane de euro.
"Cu România pentru România", cel mai recent studiu de impact socio-economic care evaluează contribuţia Kaufland la nivel naţional, arată că, prin activitatea sa, compania a generat valoare adăugată directă de aproximativ 461,7 milioane de euro de-a lungul anului trecut. În plus, în 2019 Kaufland a susţinut direct 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă şi susţine indirect aproape 48.000 de locuri de muncă în economia românească prin activitatea, investiţiile şi salariile oferite.
Prin activitatea şi parteneriatele sale, compania a creat (direct, indirect şi indus) în total aproximativ 60.506 de locuri de muncă în economia românească doar în 2019 - echivalentul a aproximativ 1,2% din totalul pieţei locale. În fiecare an, compania creşte venitul minim în companie, la care se adaugă tichetele de masă şi alte beneficii pentru angajaţi.
Kaufland menţionează că se implică în dezvoltarea agriculturii regionale, relaţia durabilă cu producătorii locali permiţând ca 85% din produsele de la raft să provină de la furnizori autohtoni, iar din fiecare leu cheltuit la casă, 66% merg direct către afaceri româneşti.
"Încă din 2005 am contribuit la dezvoltarea fiecărei zone a ţării. Relaţia excelentă a companiei Kaufland România cu partenerii săi s-a dezvoltat de-a lungul timpului pe bază de încredere şi viziune comună. Astfel, datorită lor le putem oferi clienţilor noştri produse întotdeauna proaspete şi de cea mai înaltă calitate. Vom continua să ne extindem la nivel naţional, prin deschiderea a 160 de magazine până în 2024 şi să oferim în continuare locuri de muncă stabile. De asemenea, proiectele de responsabilitate socială se vor derula şi anul acesta - viitorul ţării depinde până la urmă de investiţii semnificative în domeniile în ne implicăm constant încă din 2005," declară Marco Hoessl, director general Kaufland România.
Mai mult, responsabilitatea socială reprezintă un alt subiect important, invesţiile în proiectele care sprijină educaţia, mediul înconjurător, sănătatea, sportul şi cultura atingând peste 40 milioane de lei în perioada ianuarie 2019 - martie 2020. Kaufland a desfăşurat împreună cu numeroase ONG-uri din toată ţara, de-a lungul anului trecut, 136 de proiecte cu o valoare totală de 7,7 milioane de euro care au venit în sprijinul a 82 de organizaţii cu peste 2,4 milioane de beneficiari.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 ţări, 132.000 de angajaţi şi o reţea de 132 de magazine în România.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 6733 / 9048 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
RTPR, desemnată „Consultantul Juridic al Anului” la Gala ROPEA Awards 2025
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Patru firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS, TZA și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2026 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
Filip & Company operează în segmentul cel mai sofisticat al pieței de Capital Markets, acolo unde se proiectează emisiuni pentru stat, bănci sistemice, companii listate și emitenți antreprenoriali, toate sub presiunea unui calendar strâns și a unor standarde de conformare ridicate | De vorbă cu Olga Niță (Partener) despre direcția pieței, proiectele-reper ale anului, modul în care funcționează ”laboratorul de soluții” și mecanismele interne care permit echipei să finalizeze, la timp și în siguranță, tranzacții extrem de sofisticate
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





