ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Primăria Sibiu este noul proprietar al Fabricii de Cultură, pe care a cumpărat-o cu aproximativ 5,3 mil. €

13 Noiembrie 2023   |   AGERPRES

Fabrica de Cultură a fost achiziţionat de Primăria Sibiu în cadrul unei licitaţii organizate la finalul lunii octombrie de reprezentanţi ai CITR, societatea care administrează insolvenţa SC Construcţii SA, fostul proprietar al imobilului şi terenului.

 
 
Primăria Sibiu a devenit proprietarul Fabricii de Cultură, pe care a cumpărat-o cu aproximativ 5,3 milioane de euro, fiind vorba despre clădiri cu o suprafaţă de peste 6.700 de metri pătraţi şi un teren de 34.000 de metri pătraţi, informează un comunicat de presă remis spre difuzare.

"Fabrica de Cultură a intrat oficial în patrimoniul Municipiului Sibiu după intabularea acestui imobil în Cartea Funciară. Primăria Sibiu a primit extrasul CF în care a fost notat contractul de vânzare-cumpărare pentru spaţiul situat pe str. Triajului, alcătuit din clădiri în suprafaţă de peste 6.700 de metri pătraţi, incluzând Fabrica de Cultură, precum şi terenul în suprafaţă de 34.000 de metri pătraţi", se arată în comunicat.


Principalul beneficiar al Fabricii de Cultură este Teatrul Naţional "Radu Stanca".

"Clădirea în care a fost amenajată Fabrica de Cultură serveşte de 8 ani ca un spaţiu închiriat pentru spectacolele teatrului naţional sibian. Odată cu achiziţia şi intabularea acestei clădiri, dar şi a celorlalte construcţii şi a terenului aferent, Teatrul Naţional 'Radu Stanca' va putea să îşi continue activitatea aici. Se vor putea amenaja ateliere, depozite şi spaţii indoor sau outdoor de activitate a celor trei instituţii culturale ale noastre", a declarat primarul municipiului Sibiu, Astrid Fodor.

Fabrica de Cultură a fost achiziţionat de Primăria Sibiu în cadrul unei licitaţii organizate la finalul lunii octombrie de reprezentanţi ai CITR, societatea care administrează insolvenţa SC Construcţii SA, fostul proprietar al imobilului şi terenului. Preţul de achiziţie a fost de 5.290.000 de euro, fără TVA, aprobat prin hotărâre a Consiliului Local Sibiu.

Acest spaţiu cultural are capacitatea de 550 de locuri.

"Fabrica de Cultură este unul dintre cele mai ambiţioase proiecte de reabilitare arhitecturală din România, prin care o uzină dezafectată a fost adaptată pentru a găzdui o multitudine de evenimente culturale. Compartimentată în trei mari săli, fiecare cu propriul său specific, Fabrica de Cultură găzduieşte la ora actuală câteva dintre spectacolele de patrimoniu ale teatrului sibian, printre care 'Faust', în regia lui Silviu Purcărete. Sala 'Eugenio Barba', numită astfel după bine-cunoscutul regizor danez care a inaugurat acest spaţiu cu unul dintre spectacolele sale, deţine o configuraţie aparte, care îi permite să fie modelată după regulile scenei italiene, elisabetane sau de tip kabuki", potrivit Teatrului sibian.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 850 / 8473
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Iablonschi & Asociații se alătură rețelei Marcalliance, care își consolidează astfel rețeaua globală și prezența în Europa de Est | Dorothée De Bernis (Președinte Marcalliance): ”Ne bazăm în România pe o echipă juridică de încredere”
Hațegan Attorneys, firmă de avocatură de tip butique cu sediul la Timișoara, își consolidează practica de Banking & Finance prin cooptarea unui profesionist cu experiență în corporate banking pe poziția de counsel
Arbitrajul ICSID cerut de 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări, care care cer compensații pentru tratamentul aplicat de autoritățile române, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 213 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...