ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Aproximativ 15.000 de magazine online, funcţionale în România în 2018, dublu faţă de anul anterior

10 Iunie 2019   |   AGERPRES

În acest context, specialiştii în marketing online menţionează că, în funcţie de volumul de investiţii în campanii de vânzări în mediul online, la nivelul întregii pieţe, cele mai active domenii sunt: Electro-IT&C, Fashion&Beauty, Travel, Home&Deco, Cărţi, Cadouri&Flori, Auto&Moto.

 
 
Numărul magazine online a ajuns în România la aproximativ 15.000, în 2018, dublu faţă de anul precedent, când se înregistrau 7.000 astfel de afaceri, relevă o cercetare de specialitate, dată publicităţii luni.

În acest context, specialiştii în marketing online menţionează că, în funcţie de volumul de investiţii în campanii de vânzări în mediul online, la nivelul întregii pieţe, cele mai active domenii sunt: Electro-IT&C, Fashion&Beauty, Travel, Home&Deco, Cărţi, Cadouri&Flori, Auto&Moto.

"Multe startup-uri încep prin a investi 1.000 euro/lună în Digital Marketing, iar scalarea se face pe baza rezultatelor obţinute şi a dezvoltării companiei. Companiile de nivel mediu au bugete de marketing online de 5.000 - 10.000 euro/lună. Business-urile mari investesc constant bugete mai mari de 10.000 euro/lună. O abordare des întâlnită în rândul magazinelor online este punerea la dispoziţie a unui "buget nelimitat", cu condiţia ca acesta să se încadreze în parametrii optimi ai unui KPI stabilit iniţial. Astfel, au fost luni în care s-a depăşit pragul de 100.000 euro investiţi în campanii de online marketing. Companiile ce ţintesc volume mari de vânzări investesc pe măsura aşteptărilor. Fără investiţii în promovare nu poţi menţine nivelul ridicat al vânzărilor', susţine George Răşchitor, director general si co-fondator al Sinaps, agenţie de marketing online.


Potrivit sursei citate, în ceea ce priveşte preferinţele companiilor ce apelează la marketing online, campaniile Pay-Per-Click (PPC) sunt cele mai solicitate.

De asemenea, referitor la distribuţia eforturilor, magazinele online nou lansate încearcă să atragă atenţia asupra lor, întrucât majoritatea cumpărătorilor români preferă magazinele cunoscute, ce vin cu avantaje, precum: preţuri mici, termeni de livrare scurţi şi politici de retur bine puse la punct. În acest fel, retailerii mici încearcă să-şi promoveze ofertele, produsele, avantajele oferite de către aceştia.

Conform studiului, la nivel de piaţă, retailul este sectorul din care vin cei mai mulţi clienţi pentru serviciile de marketing online, fapt ce influenţează puternic evoluţia pieţei locale. Numai anul trecut, numărul de magazine online a crescut spectaculos, de la 7.000 de magazine în 2017, la aproximativ 15.000.

Înfiinţată în anul 2013, Sinaps face parte din topul celor mai importante agenţii de marketing online din România, fiind prima agenţie parteneră Google Ads din Iaşi şi singura Premier Partner din această regiune.

În 2018, cifra de afaceri a agenţiei a crescut la 1,3 milioane lei, iar obiectivul pentru 2019 este de a atinge o cifră de afaceri de 2,4 milioane lei, în creştere cu aproape 85%.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 19592 / 20250
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Biroul Kinstellar din București a fost alături de Repono AB în achiziția unui sistem de stocare pe bază de baterii în județul Argeș | Karim Nils Grueber (CEO Repono): ”Echipa Kinstellar a fost un partener excepțional pe parcursul acestei tranzacții. Expertiza lor în sectorul energetic, abordarea pragmatică și capacitatea de a răspunde rapid și eficient au fost esențiale pentru a ne ghida prin reglementările complexe ale României”
Bondoc și Asociații, consultanții vânzătorilor in tranzacția prin care Mplus, verticala de BPTO a grupului croat Bosqar, a preluat Valoris Center. Echipa, coordonată de Monica Iancu (partener) și și Gabriela Pop (managing counsel)
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei investiții de capital grupului Dental Elite Clinics. Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) au coordonat echipa
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...