ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

EY se aliază cu SAP și Qualtrics în lupta împotriva COVID-19

25 Mai 2020   |   BizLawyer

* EY implementează soluțiile de gestionare COVID-19 dezvoltate de SAP și Qualtrics, care ajută autoritățile să păstreze legătura cu cetățenii și angajații, să utilizeze date pentru a lua decizii mai rapid și să gestioneze mai bine fluxul de informații și resurse * Soluțiile sunt disponibile și în România, sunt oferite pro-bono de către EY, iar accesul la software este gratuit în această perioadă.

 
 
EY anunță colaborarea cu SAP și Qualtrics pentru elaborarea unor soluții care sprijină guvernele din toată lumea în lupta cu răspândirea rapidă a pandemiei COVID-19. Acest demers vizează furnizarea către autorități a unui set complet de servicii și soluții care să răspundă nevoilor urgente în gestionarea efectelor pandemiei.

EY implementează soluțiile Qualtrics® și SAP®, printre acestea numărându-se instrumente care ajută autoritățile să realizeze trierea preliminară și îndrumarea pacienților posibil infectați cu COVID-19, să sprijine lucrătorii din domeniul sănătății și să gestioneze fluxul de informații și resurse către cetățeni.

Serviciile și soluțiile dezvoltate sunt disponibile în peste 90 de țări din lume, inclusiv în România, și în toate cele 50 de state nord-americane.


Carmen Adamescu, Partener, Asistență în Afaceri, EY România: ”SAP și EY pun la dispoziție aceste soluții și autorităților din România, cu speranța că pot veni în ajutor cetățenilor și instituțiilor sanitare, a celor care se află în suferință, pericol sau nevoie. În același timp, cred că ar ajuta în mod special spitalele și personalul medical, cu nevoi de echipamente medicale, medicamente și materiale sanitare, să comunice mai fluid și mai rapid cu autoritățile și, în acest fel, să obțină mai repede cele necesare luptei cu pandemia și să poată salva cât mai multe vieți. În situații de urgență, informația este vitală, iar timpul, critic.”

Serviciile de implementare sunt oferite pro-bono de către EY, iar accesul la software este gratuit în această perioadă.

Concret, printre soluțiile puse la dispoziția autorităților se numără:

►    Qualtrics COVID-19 Pre-Screening and Routing: un chestionar online ghidat pentru triajul preliminar, care permite cetățenilor care suspectează că ar putea fi infectați cu COVID-19 să își introducă simptomele. După introducerea datelor, aceștia sunt direcționați automat către resursele online corespunzătoare sau li se recomandă să își contacteze medicul de familie. Soluția oferă acces instantaneu la resurse medicale și de siguranță adecvate și produce rapoarte automate care identifică orice deficit de informații disponibile.

►    Qualtrics COVID-19 Dynamic Call Center Script: autoritățile naționale înființează servicii de call center (în multe cazuri, pentru prima dată) pentru a reacționa la această criză. Pentru a reduce numărul de apeluri și pentru a asigura informații exacte și la zi apelanților, această soluție direcționează cetățenii către resursele corecte în funcție de întrebările pe care le au sau aspectele pe care doresc să le clarifice. De asemenea, include o funcție de raportare automată care prezintă tendințele, modelele și lipsurile în materie de solicitări de informații.

►    Qualtrics Healthcare Workforce Pulse: o soluție care ajută autoritățile să monitorizeze furnizorii de servicii medicale și personalul medical din sistemele de sănătate, spitale, farmacii și clinici, care se află în prima linie de luptă cu pandemia COVID-19. Soluția Healthcare Workforce Pulse este concepută să preia feedbackul privind nevoile de resurse, siguranță, flexibilitate și comunicare ale celor care tratează pacienții infectați.

►    Soluție de protocol pentru pacienții în stare critică: o soluție adaptată pentru autorități și ministere ale sănătății, destinată identificării din timp a pacienților în stadiu critic sau cu risc ridicat. Această soluție utilizează ghidurile Organizației Mondiale a Sănătății și scala de fragilitate Edmonton și se bazează pe un algoritm de protocol pentru terapia intensivă. Soluția ajută la identificarea din timp a pacienților cu risc ridicat prin diseminarea și analizarea rezultatelor în timp real, permițând o mai bună alocare a serviciilor de terapie intensivă, care sunt deja suprasolicitate.

În România, autoritățile administrației publice centrale utilizează deja chestionarele Qualtrics.

„Guvernele din toată lumea trebuie să acționeze rapid și decisiv în această perioadă de incertitudini pentru cetățenii lor. Aceste soluții și servicii ajută autoritățile să interacționeze rapid și la scară largă cu cetățenii. Ele asigură un mijloc de colectare și analizare a datelor în timp real, care le permite să ia imediat măsuri în contextul situației volatile cu care se confruntă și oferă beneficii imense cetățenilor pe durata actualei crize. Suntem mândri de faptul că, împreună, ajutăm autoritățile să valorifice puterea serviciilor dezvoltate în a gestiona și a depăși cu bine situația dificilă și îngrijorătoare în care cu toții facem eforturi pentru a proteja sănătatea celor dragi și a comunităților noastre”, au declarat reprezentanții EY, SAP și Qualtrics.

Autoritățile publice din întreaga lume au început să implementeze rapid aceste soluții, iar rezultatele acestora s-au văzut imediat. În SUA, Africa, Europa și Asia-Pacific, autoritățile și instituțiile locale și naționale evaluează starea de sănătate a cetățenilor, identificând centre de testare pentru cei care au nevoie de acest lucru și în vederea triajului pacienților și urmăririi tratamentului administrat acestora. La nivel național, țările din întreaga lume doresc să știe care sunt informațiile de care au nevoie cetățenii lor și cum pot colabora pentru a asigura serviciile esențiale în timpul acestei pandemii.

 
Tehnologia Qualtrics respectă cerințele GDPR, HIPAA, HITRUST și FedRamp, beneficiind de cele mai înalte niveluri disponibile în materie de securitate și protecție a confidențialității datelor.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 17338 / 19573
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Grupul Rodbun a accesat un credit sindicalizat de 17,3 mil. €, cu garanţie de stat. NNDKP și Legal Ground, consultanți juridici în această finanțare
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
GNP Guia Naghi și Partenerii obține la Înalta Curte anularea definitivă a unei decizii de sancționare emisă de Consiliul Concurenței împotriva unui important furnizor din sectorul alimentar | Dosarul s-a aflat la intersecția unor domenii juridice deosebit de tehnice – dreptul concurenței, dreptul administrativ și dreptul Uniunii Europene
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
RTPR obține, printr-o hotărâre definitivă, reducerea cu 85% a amenzii aplicate de Consiliul Concurenței unei agenții media, după un „roller coaster” juridic de 10 ani. Complexitatea speței, accentuată de necesitatea de a gestiona aspectele de natură tehnică referitoare la calculul veniturilor reale ale unei agenții media, cu excluderea sumelor refacturate clienților acesteia | Echipa asistă clientul și în cadrul procedurilor legale prin care să poată obține compensațiile care i se cuvin în contextul lipsirii acestuia de o sumă importantă de bani pe o perioadă îndelungată
Filip & Company a asistat Booster Capital în achiziția unei participații în Artesana cu o chipă de avocați coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel). RTPR a fost de partea vânzătorului ROCA Investments, iar Andronic & Partners a asistat Artesana şi pe fondatorii acesteia
Clifford Chance a asistat Electrica în emisiunea istorică de obligațiuni verzi lansată pe piețele externe, în valoare de 500 milioane Euro. Avocați din București și Londra, în echipa de proiect, coordonată de partenerii Mădălina Rachieru-Postolache și Kate Vyvyan
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Filip & Company a asistat Ministerul Finanțelor Publice în emisiunea de obligațiuni în valoare de 4,7 miliarde de euro | Monica Stătescu (partener): ”Cererea puternică și condițiile de finanțare semnificativ îmbunătățite arată că România este percepută tot mai mult ca un emitent stabil și credibil”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Finanțările sindicalizate își păstrează poziția solidă, iar club-deal-urile câștigă teren pe piață, spun avocații din practica de Banking & Finance de la NNDKP | Valentin Voinescu (Partener): ”Am remarcat o creștere a interesului din partea fondurilor de investiții și a creditorilor non-bancari. Profilul clientului a evoluat: companiile sunt mai bine informate, mai receptive la structuri mixte și tot mai interesate de optimizarea costurilor și a structurii de capital”
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...