
Farmec relansează brandul din portofoliu cu același nume, în urma unei investiții de 500.000 euro
24 Mai 2022
BizLawyerRelansarea brandului Farmec vine în contextul planului de diversificare a portofoliului și al lansării de noi produse, pe care compania și-l asumă în fiecare an.
Farmec, una din cele mai mari companii românești, investește 500.000 euro în relansarea brandului din portofoliu cu același nume. Investiția a fost alocată pentru cercetare, design și comunicare.
Portofoliul brandului Farmec conține peste 30 de produse, dintre care 7 noi, cu formule create pentru toate nevoile de bază ale tenului, părului, mâinilor și picioarelor. Formulele conțin ingrediente naturale, precum ceaiul verde, urzică, ulei de argan și aloe vera, dar și vitamine și minerale. Linia de produse vine cu un logo nou – o inimă deschisă la nou, dar care își păstrează principiile dintotdeauna - și cu un ambalaj modern. Sub conceptul “Farmecul se cultivă în familie. Din generație în generație”, a fost lansată campania de comunicare 360, care cuprinde toate canalele: online, print, tv și in store.
Portofoliul brandului Farmec conține peste 30 de produse, dintre care 7 noi, cu formule create pentru toate nevoile de bază ale tenului, părului, mâinilor și picioarelor. Formulele conțin ingrediente naturale, precum ceaiul verde, urzică, ulei de argan și aloe vera, dar și vitamine și minerale. Linia de produse vine cu un logo nou – o inimă deschisă la nou, dar care își păstrează principiile dintotdeauna - și cu un ambalaj modern. Sub conceptul “Farmecul se cultivă în familie. Din generație în generație”, a fost lansată campania de comunicare 360, care cuprinde toate canalele: online, print, tv și in store.
„În urma procesului de rebranding, venim mai aproape de consumatorii noștri cu o gamă foarte apreciată de generații de români, adusă în actualitate prin ingrediente, prezentare și conceptul de comunicare. Când vorbim despre Farmec, vorbim despre un brand cu rădăcini autentice și cu tradiție în îngrijire. Brandul Farmec a făcut mereu parte din cele mai multe familii românești. Reflectă, prin filosofia sa și produsele oneste, grija pentru cei din jur și pentru valorile esențiale. Istoria sa îndelungată reunește tradiția și inovația într-un mod firesc, păstrând ce e mai bun din trecut și adăugând beneficiile ultimelor descoperiri. Acum, transmitem mai departe obiceiurile sănătoase și consolidăm valorile care definesc Farmec ca brand: grijă, onestitate, simplitate și familiaritate”, a declarat Tudor David, Director de Marketing al Farmec.
Gama Farmec are cea mai mare pondere în vânzările companiei producătoare. Relansarea brandului Farmec vine în contextul planului de diversificare a portofoliului și al lansării de noi produse, pe care compania și-l asumă în fiecare an.
Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În mai 2022, rețeaua de magazine de brand cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.
În mai 2022, rețeaua de magazine de brand cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3774 / 13333 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Gaming – Powered by CMS | Despre contribuția industriei jocurilor de noroc la finanțare proiectelor culturale
Doamnele au roluri principale și instrumentează proiecte majore în biroul Wolf Theiss din București, unde #theFemalePower este o realitate confirmată an de an de ghidurile juridice internaționale | Lady Lawyers: Leadership înseamnă în primul rând responsabilitate. Ai, mai mult ca oricând, datoria de a-i sprijini şi inspira pe ceilalţi. Înseamnă şi energie, dorinţa de a mişca lucrurile, de a depăşi bariere, de a nu te lăsa doborât de eşecuri şi de a-i mobiliza pe ceilalţi. Înseamnă atitudinea “let’s get things done”
Hotărâre de referință a ÎCCJ pentru industria de optică medicală | Avocații Țuca Zbârcea & Asociații obțin restituirea excedentului TVA achitat în baza unei cote impuse nelegal
NNDKP a oferit asistență investitorului mexican Grupo Bimbo în achiziția Vel Pitar. Echipă multidisciplinară, din care au făcut parte mai mulți parteneri, coordonată de Adriana I. Gaspar (Partener Senior)
Dublu rol pentru Filip & Company în proiectul unei asocieri pe piața serviciilor poștale și de curierat | Firma de avocați i-a asistat pe Octavian Radu și Inform Lykos, prin așa-numitul ’Chinese wall’. Două echipe de avocați, coordonați de partenerele Monica Stătescu și Olga Niță, în tranzacție
SIMION & BACIU continuă extinderea practicii specializate în domeniul Gaming & Gambling prin cooptarea Alinei Tace în echipa sa
LadyLawyer | Roxana Bumbac-Buture, Legal Manager Nestlé România și primul reprezentant al departamentului juridic desemnat să facă parte din ‘Country Leadership Team’, echipa de conducere a companiei: Oricât de bună ar fi o opinie juridică, ea este valoroasă doar în măsura în care aduce și valoare adăugată organizației din care faci parte
Studiul CMS European M&A 2023 - Număr record de tranzacții înregistrate anul trecut, în ciuda contextului economic dificil | Horea Popescu (Managing Partner, CMS România): Activitatea din regiune arată că jucătorii de pe piață se pot adapta cu ușurință la noile circumstanțe și că CMS este foarte bine plasată pentru a face față provocărilor și complexității care ne așteaptă
Avocații Mitel & Asociații vor asista o tranzacție imobiliară pentru un proiect major în zona de nord a Capitalei, cu o valoare de peste 500 mil. € | Ioana Negrea, Partener: 2023 va fi un an de așezare a segmentului de office, cu un grad mare de ocupare a clădirilor existente, cu noi dezvoltări și cu un apetit crescut al investitorilor pentru achiziția de clădiri finalizate. Va fi un an bun și pentru piața de retail, aflată încă în proces de expansiune
Legea privind protecția avertizorilor de interes public, decriptată de specialiștii firmei Mușat & Asociații. Legislația actuală consolidează și îmbunătățește protecția conferită persoanelor care efectuează raportări, spun avocații. Există însă riscul unor abuzuri în măsura în care prevederile legale nu sunt aplicate cu responsabilitate
Băncilă, Diaconu și Asociații s-a clasat pe cea mai înaltă poziție în topul societăților de avocatură din România specializate în taxe și dispute fiscale. Emanuel Băncilă (Partener): Recunoașterea ne obligă să venim în continuare cu soluții inovative care să cenzureze excesul de putere al autorităților fiscale
Deloitte România a asistat cea mai mare companie de panificație din lume, Grupo Bimbo, în intrarea pe piața din România prin achiziția Vel Pitar. Mai mulți avocați de la Reff & Asociații | Deloitte Legal, în echipa de proiect
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...