
Grupul Workspace Studio a consemnat afaceri de 10 milioane de euro, în 2021
07 Februarie 2022
Agerpres"Schimbările de pe piaţa muncii, în special adopţia masivă a muncii remote, au favorizat vânzările către segmentul rezidenţial, care au continuat trendul de creştere pornit în 2020. În ceea ce priveşte bugetul de amenajare, în 2021, organizaţiile au investit în medie 1500 euro/post de lucru, în timp ce investiţia într-un home office ergonomic urcă până la 2000 euro", se arată în comunicatul companiei transmis luni AGERPRES.
Grupul Workspace Studio a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, la acelaşi nivel cu anul 2021, pe fondul precauţiei care a caracterizat segmentul amenajării de birouri, informează compania.
"Schimbările de pe piaţa muncii, în special adopţia masivă a muncii remote, au favorizat vânzările către segmentul rezidenţial, care au continuat trendul de creştere pornit în 2020. În ceea ce priveşte bugetul de amenajare, în 2021, organizaţiile au investit în medie 1500 euro/post de lucru, în timp ce investiţia într-un home office ergonomic urcă până la 2000 euro", se arată în comunicatul companiei transmis luni AGERPRES.
Concomitent cu schimbarea abordării la nivel de piaţă, companiile investesc în amenajarea sau reamenajarea spaţiilor de lucru pentru reveni treptat la munca de la birou. 90% dintre proiectele de amenajare sau reamenajare realizate de Workspace Studio în 2021 au fost proiecte de dimensiuni mici şi medii, adaptate pentru echipe de 50 - 200 persoane. Acestea s-au remarcat prin design centrat pe utilizator, ergonomie şi o calitate superioară a soluţiilor de mobilier integrate, care asigură un confort sporit angajaţilor.
Cele mai multe proiecte au fost pentru spaţii cu suprafeţe între 300 şi 1.000 de mp, bugetul total alocat per proiect fiind între 100.000 şi 500.000 euro, precizează sursa citată.
Valoarea medie a proiectelor de amenajare realizate în 2021 a fost de 300.000 euro, cu o investiţie medie de 450 euro/mp, în creştere cu circa 20% faţă de anii pre-pandemie şi pe fondul inflaţei accelerate.
"Schimbările prin care trec birourile reprezintă o evoluţie şi în aceeaşi măsură o adaptare la era digitală. Utilizarea la scară mare a device-urilor mobile pentru îndeplinirea multor activităţi de birou trasa încă de anii trecuţi o direcţie nouă pentru birouri, o transformare din destinaţie pentru îndeplinirea sarcinilor, în destinaţie pentru colaborare, muncă în echipă şi, de ce nu, chiar activităţi distractive menite să contribuie la coeziune şi brandul de angajator. Pandemia a accelerat această transformare, iar efectul se traduce în spaţii office mai aerisite, cu un design viu şi atrăgător, cu mobilier de calitate înaltă şi o ergonomie fizică şi socială superioară. Spaţiile tip "ferma de birouri" vor deveni istorie în 2-3 ani, deoarece în noua paradigmă a muncii, utilitatea lor este din ce în ce mai scăzută" , consideră Horaţiu Didea, managing partner Workspace Studio.
În contextul muncii remote, predominantă şi anul acesta pentru o mare parte dintre angajaţi, Workspace Studio a continuat investiţia în dezvoltarea portofoliului de produse care se adresează segmentului rezidenţial, încheind anul 2021 cu o dinamică pozitivă. Astfel, vânzările către B2C au generat venituri de 700.000 euro, în creştere cu 15% faţă de anul precedent.
"Digitalizarea accelerată şi munca de acasă sau hibrid impuse de pandemie au adus consecinţe negative pentru sănătatea posturală, conştientizate din ce mai mult de angajaţii care îşi desfăşoară activitatea la distanţă. Dacă la începutul pandemiei spaţiul de lucru de acasă nu era unul delimitat, fiind improvizat ca o măsură temporară, la doi ani distanţă, tot mai mulţi români consideră esenţială pentru productivitate amenajarea în locuinţă a unui spaţiu de lucru dedicat, ergonomic, de calitate superioară. Iar interesul în creştere pentru mobilierul ergonomic se reflectă şi în cifrele înregistrate pe acest segment anul trecut", a precizat Horaţiu Didea.
Investiţia într-un birou ergonomic în locuinţă a fost în medie între 1.000 şi 2.000 de euro.
Workspace Studio este distribuitor de mobilier de birou de înaltă calitate şi ergonomie şi Dealer Partner Autorizat unic al Herman Miller în România.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 11782 / 19950 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
GNP Guia Naghi and Partners is looking for a talented lawyer | Technology & Data protection
NNDKP a luat toate premiile pentru jurisdicția noastră la gala ‘Benchmark Litigation Europe Awards 2025’ | Casa de avocați a primit titlul de ‘Firma de avocatură a anului’, iar Emil Bivolaru a urcat pe podium la catogoria ‘Avocatul anului în România’ în materia soluționării disputelor
Țuca Zbârcea & Asociații Tax câștigă premiul „Firma Anului în Domeniul Prețurilor de Transfer”
Bulboacă & Asociații iși reafirmă poziția de forță strategică prin avansarea Roxanei Tiutiu la poziția de Managing Associate și a Ralucăi Ilie-Antonescu la poziția de Counsel
Lawyer – Associate ̸ Senior Associate (1-6 years) | Banking & Finance | Reff & Associates
BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari cu 0-3 ani experienta in profesie
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Lexology Capital Markets Rankings 2025 | Cine sunt avocații români care se remarcă în practica de piețe de capital: Anca Simeria (partener, Popescu & Asociații) este considerată „Thought Leaders”. Zsuzsa Csiki (partener, Kinstellar), evidențiată pe segmentul de ”Structured Finance”, iar Loredana Chițu (partener Dentons, în secțiunea ”Debt & Equity”. Un semnal că piața locală poate seta standarde și concura cu jurisdicții consacrate
Voicu & Asociații is looking for Junior level Business Lawyers
ZRVP a asistat UniCredit Bank în materia relațiilor de muncă în contextul fuziunii cu Alpha Bank Romania. Cătălin Micu (partener) a coordonat proiectul, alți trei avocați, în prim plan | Buna colaborare cu factorii cheie din proiect și focusul pe comunicarea eficientă în cadrul organizațiilor implicate a făcut ca toate etapele planificate să fie implementate și inerentele provocări să fie depășite cu succes
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...