ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Grupul Workspace Studio a consemnat afaceri de 10 milioane de euro, în 2021

07 Februarie 2022   |   Agerpres

"Schimbările de pe piaţa muncii, în special adopţia masivă a muncii remote, au favorizat vânzările către segmentul rezidenţial, care au continuat trendul de creştere pornit în 2020. În ceea ce priveşte bugetul de amenajare, în 2021, organizaţiile au investit în medie 1500 euro/post de lucru, în timp ce investiţia într-un home office ergonomic urcă până la 2000 euro", se arată în comunicatul companiei transmis luni AGERPRES.

 
 
Grupul Workspace Studio a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, la acelaşi nivel cu anul 2021, pe fondul precauţiei care a caracterizat segmentul amenajării de birouri, informează compania.
 
"Schimbările de pe piaţa muncii, în special adopţia masivă a muncii remote, au favorizat vânzările către segmentul rezidenţial, care au continuat trendul de creştere pornit în 2020. În ceea ce priveşte bugetul de amenajare, în 2021, organizaţiile au investit în medie 1500 euro/post de lucru, în timp ce investiţia într-un home office ergonomic urcă până la 2000 euro", se arată în comunicatul companiei transmis luni AGERPRES.
 
Concomitent cu schimbarea abordării la nivel de piaţă, companiile investesc în amenajarea sau reamenajarea spaţiilor de lucru pentru reveni treptat la munca de la birou. 90% dintre proiectele de amenajare sau reamenajare realizate de Workspace Studio în 2021 au fost proiecte de dimensiuni mici şi medii, adaptate pentru echipe de 50 - 200 persoane. Acestea s-au remarcat prin design centrat pe utilizator, ergonomie şi o calitate superioară a soluţiilor de mobilier integrate, care asigură un confort sporit angajaţilor.
 
Cele mai multe proiecte au fost pentru spaţii cu suprafeţe între 300 şi 1.000 de mp, bugetul total alocat per proiect fiind între 100.000 şi 500.000 euro, precizează sursa citată.
 
Valoarea medie a proiectelor de amenajare realizate în 2021 a fost de 300.000 euro, cu o investiţie medie de 450 euro/mp, în creştere cu circa 20% faţă de anii pre-pandemie şi pe fondul inflaţei accelerate.
 
"Schimbările prin care trec birourile reprezintă o evoluţie şi în aceeaşi măsură o adaptare la era digitală. Utilizarea la scară mare a device-urilor mobile pentru îndeplinirea multor activităţi de birou trasa încă de anii trecuţi o direcţie nouă pentru birouri, o transformare din destinaţie pentru îndeplinirea sarcinilor, în destinaţie pentru colaborare, muncă în echipă şi, de ce nu, chiar activităţi distractive menite să contribuie la coeziune şi brandul de angajator. Pandemia a accelerat această transformare, iar efectul se traduce în spaţii office mai aerisite, cu un design viu şi atrăgător, cu mobilier de calitate înaltă şi o ergonomie fizică şi socială superioară. Spaţiile tip "ferma de birouri" vor deveni istorie în 2-3 ani, deoarece în noua paradigmă a muncii, utilitatea lor este din ce în ce mai scăzută" , consideră Horaţiu Didea, managing partner Workspace Studio.
 
În contextul muncii remote, predominantă şi anul acesta pentru o mare parte dintre angajaţi, Workspace Studio a continuat investiţia în dezvoltarea portofoliului de produse care se adresează segmentului rezidenţial, încheind anul 2021 cu o dinamică pozitivă. Astfel, vânzările către B2C au generat venituri de 700.000 euro, în creştere cu 15% faţă de anul precedent.
 
"Digitalizarea accelerată şi munca de acasă sau hibrid impuse de pandemie au adus consecinţe negative pentru sănătatea posturală, conştientizate din ce mai mult de angajaţii care îşi desfăşoară activitatea la distanţă. Dacă la începutul pandemiei spaţiul de lucru de acasă nu era unul delimitat, fiind improvizat ca o măsură temporară, la doi ani distanţă, tot mai mulţi români consideră esenţială pentru productivitate amenajarea în locuinţă a unui spaţiu de lucru dedicat, ergonomic, de calitate superioară. Iar interesul în creştere pentru mobilierul ergonomic se reflectă şi în cifrele înregistrate pe acest segment anul trecut", a precizat Horaţiu Didea.
 
Investiţia într-un birou ergonomic în locuinţă a fost în medie între 1.000 şi 2.000 de euro.
 
Workspace Studio este distribuitor de mobilier de birou de înaltă calitate şi ergonomie şi Dealer Partner Autorizat unic al Herman Miller în România. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 12172 / 20340
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Wolf Theiss a asistat Rheinmetall în legătură cu semnarea unui acord de înființare a unui joint venture cu Pirochim Victoria
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
Clifford Chance Badea a asistat Cris-Tim Family Holding în legătură cu IPO-ul istoric în valoare de 454,35 milioane RON | Daniel Badea (Managing Partner): ”Sperăm ca succesul Cris-Tim să încurajeze și alte branduri românești să vină pe bursă”
Filip & Company a asistat DIGI Romania S.A. în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 mil. €. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Real Estate | Consultanță
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...