ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu: 56% dintre români nu vor reveni la obiceiurile de cumpărare anterioare pandemiei

17 Iunie 2021   |   Agerpres

Cu toate acestea, companiile trebuie să ia în considerare şi faptul că, în timpul pandemiei, clienţii au devenit mai conştienţi de pericolul fraudelor. Aproape 70% sunt fie mai vigileţi când vine vorba de fraudă, fie au experimentat-o personal. Dintre aceştia, 16% au observat o creştere a mesajelor de tip fraudă.

 
 
Pandemia a adus schimbări permanente în comportamentul de consum al românilor, 56% dintre consumatori afirmând că nu vor reveni la obiceiurile anterioare, potrivit unui studiu realizat de o companie de profil.
 
"Pandemia a adus schimbări permanente în comportamentul de consum al clienţilor. Spre exemplu, românii s-au îndreptat cu precădere spre canalele digitale pentru a-şi face cumpărăturile, 56% dintre aceştia afirmând că nu vor reveni la obiceiurile anterioare. Doar 29% declară că se vor întoarce la "vechiul normal", iar circa 34% spun că vor folosi chiar mai multe aplicaţii digitale decât utilizează în prezent. Rezultatele studiului au fost prezentate în cadrul evenimentului online Reimagine Marketing, organizat de SAS astăzi 17 iunie", se arată în studiu, conform unui comunicat transmis joi AGERPRES.
 
Pentru a obţine o experienţă cât mai personalizată, clienţii sunt acum mai dispuşi să furnizeze date cu caracter personal companiilor. O treime (33%) dintre aceştia s-au declarat mai deschişi în acest sens, faţă de 20% care spun că sunt mai puţin dispuşi să facă acest lucru, cei dintâi specificând că ar dori în schimb o experienţă îmbunătăţită.
 
Cu toate acestea, companiile trebuie să ia în considerare şi faptul că, în timpul pandemiei, clienţii au devenit mai conştienţi de pericolul fraudelor. Aproape 70% sunt fie mai vigileţi când vine vorba de fraudă, fie au experimentat-o personal. Dintre aceştia, 16% au observat o creştere a mesajelor de tip fraudă.
 
Aproape jumătate (47%) dintre clienţi au susţinut că ar renunţa la un brand după doar una sau două experienţe neplăcute. Clienţii din România sunt mai permisivi (37%), înregistrând cel mai mic procent din regiune. Totodată, 81% dintre cumpărători consideră că segmentul customer experience s-a îmbunătăţit de la începutul pandemiei, însă 56% şi-au schimbat, totuşi, furnizorii în timpul pandemiei.
 
Potrivit sondajului, preţurile mici şi reducerile speciale nu vor fi suficiente pentru a împiedica clienţii să schimbe brandul. În timp ce 23% dintre oameni au schimbat furnizorii pentru preţuri mai mici şi reduceri mai mari, 20% au trecut la un furnizor care oferă o experienţă online mai simplă şi mai facilă. De asemenea, 16% şi-au schimbat furnizorul pentru a beneficia de opţiuni de livrare mai rapide sau mai convenabile, iar alţi 13% din cauza unei experienţe negative cu brandul.
 
"Pandemia a dat lumea peste cap şi una dintre cele mai clare dovezi în acest sens este modul în care priorităţile consumatorilor s-au schimbat. Agilitatea proceselor de business reprezintă o necesitate, cu precădere în cadrul companiilor B2C, unde digitalizarea proceselor face mult mai facilă adaptarea businessului la comportamentul consumatorilor aflat mereu în schimbare. Pentru a aborda acest lucru cu viteza şi precizia adecvate, companiile trebuie să ia în considerare implementrea soluţiilor analytics în canalele lor digitale", a declarat Radoslaw Grabiec, Customer Intelligence Practice Head CEMEA SAS.
 
Studiul a fost realizat pentru SAS de agenţia 3Gem. Consumatorii au completat un chestionar online în august 2020, participanţii aparţinând mai multor ţări din regiune CEMEA: Cehia, Egipt, Grecia, Ungaria, Polonia, Qatar, România, Rusia, Arabia Saudită, Africa de Sud, Turcia, Emiratele Arabe Unite. În total, eşantionul a cuprins 6.000 de persoane cu vârsta de peste 18 ani.
 
SAS este liderul soluţiilor de analytics. Prin servicii şi soluţii software inovatoare, SAS sprijină şi inspiră clienţii din întreaga lume să transforme datele în informaţii valoroase. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11301 / 16943
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Senior Lawyer Employment | Reff & Associates
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2024 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Răzvan Dincă & Asociaţii sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
LegiTeam: Alătură-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
Eurohold şi EIG au deschis oficial o procedură de arbitraj împotriva Guvernului României, cu miza de 500 mil. €. Avocații României se vor înfrunta cu Pinsent Masons şi Djingov, Gouginski, Kyutchukov & Velichkov
WH Partners, o firmă de avocatură din Malta, deschide primul birou din România în parteneriat cu Simion & Partners | James Scicluna, Co-fondator și Managing Partner WH Partners: „Lansarea WH Simion & Partners în București ne întărește angajamentul de a ne dezvolta firma mai departe de Malta într-un mod de care să beneficieze strategic clienții noștri. Abilitățile tranzacționale ale Cosminei Simion și experiența pe care aceasta și echipa ei o aduc în tehnologie, digital, media și divertisment completează perfect serviciile noastre”
Alpiq a obținut anularea integrală a unei decizii fiscale cu obligații de plată de cca. 158 mil. €. Sebastian Guțiu, Manging Partner Schoenherr: ”Această victorie majoră confirmă faptul că utilizăm abordarea corectă”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Daniela Bulacu, Head of Legal - Ringier România: “Viitorul este cel al dialogului la nivel de comunicate, fără implicarea orgoliilor personale. Cred că sunt necesare mai multe întâlniri profesionale unde putem să schimbăm opinii, să învățăm unii de la alții”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Berea, General counsel la BCR: ”Prin colaborare putem genera schimbări semnificative nu doar în interiorul profesiei noastre, ci și în societate in general. Prin natura muncii noastre, nu numai că răspundem la nevoile imediate ale societății, dar suntem și arhitecți ai viitorului acesteia, contribuind la definirea și modelarea unui cadru normativ care să orienteze comportamentul și deciziile individuale și colective pe termen lung”
Finanțele au demarat procedura de selecție a firmelor de avocați pentru un proiect ce presupune asistență consistentă în baza dreptului englez. Contract pe 3 ani, tarife orare de cca. 1.900 lei
Mușat & Asociații câștigă prestigiosul premiu “Romania Firm of the Year” la LMG Life Sciences Awards EMEA 2024 în Londra | Paul George Buta, Managing Partner: “O recunoaștere internațională a eforturilor întregii firme în mandate extrem de sofisticate din domeniul life sciences, care au implicat un număr semnificativ de avocați”
LMG Life Sciences EMEA Awards 2024 | Adrian CHIRVASE, Partner în cadrul POPESCU & ASOCIAȚII, desemnat Avocatul Anului în White Collar Crime: ”Apreciez recunoașterea obținută și rămân implicat să susțin, la cele mai înalte standarde de excelență juridică, toate mandatele care ne sunt încredințate”
Schoenherr a asistat Piraeus Bank în legătură cu vânzarea participației sale într-un portofoliu de credite neperformante de 400 mil. € către APS. Partenerul Matei Florea a coordonat echipa implicată în Proiectul Delta, cel mai mare portofoliu de NPL tranzacţionat în România în ultimii 4 ani
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...