ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cristina Dima se alătură boardului Unilever South Central Europe ca Marketing Lead Beauty and Personal Care

04 Iunie 2021   |   AGERPRES

Cristina Dima s-a alăturat echipei Unilever în urmă cu 18 ani și, anterior acestei funcții, a fost Marketing Manager Ice Cream, rol din care a gestionat procesul de integrare în urma achizițiilor Betty Ice și Denny Ice (Bulgaria), gestionând în același timp provocările din piața de înghețată din timpul pandemiei, precum și proiecte regionale lansate cu succes în ultimii 2 ani în țările din regiune (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria).

 
 
Unilever South Central Europe (USCE) anunță numirea Cristinei Dima în rolul de Marketing Lead al categoriei Beauty and Personal Care, începând cu 1 iunie. Din acest rol, Cristina se alătură echipei de conducere a USCE și va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din categoria Beauty and Personal Care ale Unilever.

Cristina Dima s-a alăturat echipei Unilever în urmă cu 18 ani și, anterior acestei funcții, a fost Marketing Manager Ice Cream, rol din care a gestionat procesul de integrare în urma achizițiilor Betty Ice și Denny Ice (Bulgaria), gestionând în același timp provocările din piața de înghețată din timpul pandemiei, precum și proiecte regionale lansate cu succes în ultimii 2 ani în țările din regiune (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria).


Cristina Dima, Marketing Lead Beauty and Personal Care Unilever South Central Europe: „Este o onoare pentru mine să mă alătur echipei de conducere Unilever SCE ca Marketing Lead al categoriei de Beauty and Personal Care. Este un capitol nou în cariera mea, după 18 ani petrecuți în cadrul Unilever, timp în care am experimentat și crescut în roluri diverse și mereu pline de proiecte extraordinare și provocări pe măsură. În categoria de Beauty and Personal Care avem unele dintre cele mai puternice branduri și produse de pe piața din sud-centrul Europei, cum sunt Dove, Dove Men+Care, Clear, Rexona, Lifebuoy, Plant Line, și din noul rol îmi doresc să consolidăm poziția acestor branduri pe piețele din regiune, continuând misiunile fiecăruia de a genera schimbări pozitive în societate.”

Cristina Dima preia rolul de Marketing Lead Beauty and Personal Care de la Monica Tamaș, numită la începutul anului Marketing Home Care Lead Eastern Europe.

„Noul capitol pe care l-am început în Unilever mă aduce într-o echipă alături de care am lucrat foarte bine în ultimii ani, o echipă care mă completează și în care știu că pot aduce valoare și rezultate frumoase. După 3 ani în care am coordonat echipele de marketing pentru categoriile Home Care și Beauty and Personal Care în South Central Europe și 8 ani petrecuți în companie, simt că acesta este momentul în care experiența mea va avea un impact în regiunea mai amplă a Europei de Est. Echipa din SCE este o echipă extraordinar de puternică și știu că împreună cu Cristina va continua să crească și să reprezinte un exemplu pentru regiunea noastră”, a declarat Monica Tamaș, Marketing Home Care Lead Eastern Europe

„Cristina și Monica au scris foarte multe povești de succes în Unilever, iar proiectele gestionate de ele sunt exemple de bune practică nu doar pe piața locală, dar și la nivel regional. Mă bucur să văd colegi din SCE care preiau roluri regionale, acest lucru demonstrează forța de muncă și angajamentul pe care ni-l asumăm zi de zi pentru a crește brandurile noastre în moduri relevante și cu impact pentru societate. Sunt sigură că Monica va gestiona extrem de bine categoria Home Care în regiunea Europei de Est, iar Cristina va ghida cu încredere echipa locală de marketing pentru categoria de Beauty and Personal Care spre atingerea obiectivelor ambițioase pe care ni le-am setat pentru acest an. Sunt alături de Monica și Cristina și știu că experiența lor vastă de marketing va atrage rezultate peste așteptări în călătoriile pe care le-au început în acest an”, a declarat Ana-Maria Pâslaru, General Manager Unilever South Central Europe

Începând cu 1 iunie, Cristina Dima va coordona activitatea de marketing a categoriei Beauty and Personal Care din Unilever South Central Europe, regiune care reunește echipele Unilever din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4517 / 8814
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Filip & Company a asistat Booster Capital în achiziția unei participații în Artesana cu o chipă de avocați coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel). RTPR a fost de partea vânzătorului ROCA Investments, iar Andronic & Partners a asistat Artesana şi pe fondatorii acesteia
Filip & Company a asistat Ministerul Finanțelor Publice în emisiunea de obligațiuni în valoare de 4,7 miliarde de euro | Monica Stătescu (partener): ”Cererea puternică și condițiile de finanțare semnificativ îmbunătățite arată că România este percepută tot mai mult ca un emitent stabil și credibil”
Clifford Chance a asistat Electrica în emisiunea istorică de obligațiuni verzi lansată pe piețele externe, în valoare de 500 milioane Euro. Avocați din București și Londra, în echipa de proiect, coordonată de partenerii Mădălina Rachieru-Postolache și Kate Vyvyan
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Finanțările sindicalizate își păstrează poziția solidă, iar club-deal-urile câștigă teren pe piață, spun avocații din practica de Banking & Finance de la NNDKP | Valentin Voinescu (Partener): ”Am remarcat o creștere a interesului din partea fondurilor de investiții și a creditorilor non-bancari. Profilul clientului a evoluat: companiile sunt mai bine informate, mai receptive la structuri mixte și tot mai interesate de optimizarea costurilor și a structurii de capital”
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Liana Ștefana Bonca, 85 de puncte, printre primii intrați în anul 2022: “Facultatea vine cu provocări însemnate, iar examenele te testează în moduri neașteptate, cerând mai mult decât ai crezut vreodată că poți oferi. Totuși, în mijlocul acestui tumult și a nesiguranței cu care încă mă confrunt, am credința profundă că munca și pasiunea pot transforma chiar și cele mai grele obstacole în realizări”
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...