
GTC anunță prelungirea contractului de închiriere cu Webhelp
22 Martie 2022
R. T.• Webhelp România a extins contractul de închiriere cu GTC cu încă trei ani • Chiriașul ocupă 5,000 din cei 8,500 de metri pătrați disponibili în Premium Plaza • Ceilalți 3,500 de metri pătrați rămași sunt ocupați de alți chiriași, precum HN Services și Enel Muntenia
GTC, una dintre cele mai importante companii imobiliare din Europa Centrală și de Est, anunță prelungirea contractului de închiriere cu Webhelp România pentru un spațiu de aproximativ 5,000 de metri pătrați în Premium Plaza, unul dintre proiectele sale emblematice din București.
Prelungirea contractului de închiriere cu Webhelp este cea mai recentă extindere de colaborare a GTC. Compania Webhelp este unul dintre liderii mondiali în industria BPO, care proiectează, furnizează și optimizează experiențe umane inedite pentru lumea digitală de astăzi. De la vânzări la servicii, de la moderarea conținutului până la gestionarea creditelor, Webhelp este un partener end-to-end în toate traseele clienților B2C și B2B.
Prelungirea contractului de închiriere cu Webhelp este cea mai recentă extindere de colaborare a GTC. Compania Webhelp este unul dintre liderii mondiali în industria BPO, care proiectează, furnizează și optimizează experiențe umane inedite pentru lumea digitală de astăzi. De la vânzări la servicii, de la moderarea conținutului până la gestionarea creditelor, Webhelp este un partener end-to-end în toate traseele clienților B2C și B2B.
Motivat de viziunea de a umaniza domeniul afacerilor și de a se dezvolta pe o cultură solidă și unică a companiei, bazată pe o comunitate de peste 100.000 de specialiști inovatori din peste 55 de țări, Webhelp excelează în a propulsa cele mai interesante mărci din lume.
Numărul de angajați ai filialei din România a chiriașului este de peste 2,300 în cele patru locații ale sale din București, Galați, Iași și Ploiești. Webhelp a decis să rămână în Premium Plaza în sediul său de 5,000 de metri pătrați pentru încă trei ani, în continuarea celor opt ani de colaborare cu GTC.
„Această mentalitate deschisă către schimbare este cea care determină inovarea pentru clienți și ne stimulează creșterea continuă la nivel global și local. Pentru a permite acest lucru, angajații noștri trebuie să se simtă confortabil într-un mediu de lucru de calitate, care contribuie la bunăstarea lor, rezultând astfel un impact pozitiv asupra experienței și satisfacției clienților. Pentru a atinge acest obiectiv, locația excelentă și spațiul de lucru, alături de flexibilitatea de a crea un design personalizat de birou cu o configurație confortabilă, ne-au condus la decizia de a prelungi contractul de închiriere în Premium Plaza”, a declarat Răzvan Pătrunoiu, CEO Webhelp România.
„Sunt bucuros să pot oferi chiriașilor noștri tot ce au nevoie. Încrederea continuă a chiriașului nostru Webhelp în noi este cea mai bună dovadă că GTC nu este doar un proprietar de clădire, ci și un partener în afaceri. Pentru că Webhelp este o companie care pune mare preț pe angajați, le-am îndeplinit nevoile oferind un mediu sigur și sănătos pentru oamenii lor sub forma unor spații de birouri moderne de clasă A, conforme cu standardele ESG”, a declarat Ziv Gigi, Managing Director Operațiuni GTC România.
Premium Plaza este situat în Piața Victoriei, centrul financiar și administrativ al Bucureștiului, și oferă o suprafață totală închiriabilă de 8.500 de metri pătrați.
Sfârșitul anului 2021 a fost o perioadă fructuoasă pentru GTC România, care a primit trei noi chiriași în Proiectul City Gate: Zim Shipping, Excela Solutions și Bachmann România. Ultimul trimestru al anului 2021 a fost, de asemenea, bun pentru consolidarea relațiilor cu alți chiriași, cum ar fi Miele, unul dintre cei mai mari producători mondiali de electrocasnice, și Keyence, un furnizor lider de senzori, sisteme de măsurare, markere laser, microscoape și sisteme de vizualizare la nivel mondial.
GTC Group a fost fondat în 1994, în Polonia, și este o companie publică, listată la Bursa de Valori din Varșovia și Johannesburg, și unul dintre cei mai mari dezvoltatori de spații comerciale și de birouri din Europa Centrală și de Est, activ în șase țări: Polonia, România, Ungaria, Croația, Serbia și Bulgaria. GTC Group are un portofoliu de proiecte evaluat la aproape 2,3 miliarde de euro, care include 46 de clădiri, dezvoltate pe o suprafață de 1.300.000 de metri pătrați. Compania a intrat pe piața românească în 1999 și a devenit rapid unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari la nivel local, cu un portofoliu format de-a lungul timpului atât din clădiri de birouri, centre comerciale, cât și ansambluri rezidențiale. Compania a dezvoltat și vândut emblematicele clădiri de birouri America House și Europe House, situate în centrul capitalei.
Printre proiectele GTC, deținute în prezent de companie în România, se numără complexul de birouri City Gate - primul proiect funcțional de birouri din București care a obținut certificate LEED GOLD în 2013 -, Premium Plaza, Cascade, Premium Point. Viziunea GTC România este axată pe durabilitatea construcțiilor și pe transformarea modului în care sunt proiectate, dezvoltate și gestionate clădirile, astfel încât să contribuie la crearea unui mediu sănătos și la creșterea calității vieții
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 2826 / 8660 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
EximAsig, parte a Grupului Exim Banca Românească, preia Asito Kapital. KPMG Legal a asistat cumpărătorul
Sebastian Guțiu, Managing Partner Schoenherr România, interviu în Italia Oggi: ” Mediul economic românesc prezintă lumini și umbre. 2025 va fi un an delicat; unele decizii politice și reforme structurale ar putea fi încetinite”
Women Lawyers | De vorbă cu Gabriela Neagu, Managing Associate la Băncilă, Diaconu și Asociații, avocatul care a construit de la zero practica de Banking & Finance a firmei: „Să ai șansa nu doar să faci parte dintr-o echipă, ci să o modelezi și să o dezvolți, este un proces care îți aduce atât satisfacție, cât și o responsabilitate reală”
Schoenherr a asistat Dentas Kağıt Sanayi cu privire la vânzarea fabricii sale din România către Hartmann Packaging | Mădălina Neagu (partener), coordonatoarea echipei: ”Sectorul producției din România continuă să atragă atenția investitorilor strategici”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Ordonanța de plată și arbitrajul (Powered by ZRVP)
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
CMS România își mărește echipa în România prin cooptarea strategică a unui senior counsel și lansează practica de Apărare | Horea Popescu (Managing Partner): „Cristian Băcanu se remarcă printr-o combinație unică de experiență juridică, leadership în sectorul public și viziune internațională, ceea ce îl recomandă ca un membru valoros al echipei noastre”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...