ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Horváth & Partners România, bilanț la 15 ani: Peste 300 de proiecte, în valoare de 64 mil. €

21 Decembrie 2020   |   BizLawyer

Reprezentanții Horváth & Partners consideră că principalele trei tendințe care se vor materializa în următorii doi ani, la nivelul mediului de business, sunt: (1) accelerarea transformării digitale, creșterea continuă și vertiginoasă a canalelor online de vânzare și accentuarea îmbunătățirii experienței clienților; (2) concentrarea organizațiilor pe sporirea capacității de inovare și a investițiilor în tehnologii ecologice; și (3) concentrarea pe acțiuni concrete de sustenabilitate, cu precădere în sectoarele: energetic, transporturi, agricol și industrial.

 
 
De-a lungul a 15 ani de activitate pe piața din România, compania de consultanță în management, Horváth & Partners, a derulat mai mult de 300 de proiecte, în valoare de circa 64 milioane de euro. Bilanțul a fost prilejuit de aniversarea recentă a biroului local al companiei, care a fost înființat în noiembrie 2005.

Reprezentanții Horváth & Partners consideră că principalele trei tendințe care se vor materializa în următorii doi ani, la nivelul mediului de business, sunt: (1) accelerarea transformării digitale, creșterea continuă și vertiginoasă a canalelor online de vânzare și accentuarea îmbunătățirii experienței clienților; (2) concentrarea organizațiilor pe sporirea capacității de inovare și a investițiilor în tehnologii ecologice; și (3)  concentrarea pe acțiuni concrete de sustenabilitate, cu precădere în sectoarele: energetic, transporturi, agricol și industrial.


Compania oferă servicii de consultanță atât în proiecte de mărime mică și medie, cu valori în jurul a 50.000 euro, cât și pentru proiecte transformaționale ample, care pot depăși 2-3 milioane de euro.

„Acești 15 ani de activitate pe piața locală au reprezentat o călătorie extraordinară pentru noi. Cu toate că decizia de a deschide biroul local a fost strâns legată de proiectul de integrare post-fuziune a Petrom, un alt motiv a fost poziționarea foarte bună a țării în regiune. În plus, România se îndreapta în acea perioadă spre aderarea la Uniunea Europeană, care avea să ofere peisajului de afaceri al țării o nouă fereastră de oportunități și un potențial de dezvoltare important”, a declarat Kurt Weber, Director General al Horváth & Partners România.

De-a lungul timpului, biroul din București s-a transformat într-un adevărat hub regional, de unde au fost schițate și implementate proiecte în Republica Moldova, Serbia, Croația și întreaga zonă balcanică. Pe lângă aportul adus în proiectele derulate în Germania, consultanții biroului din București au contribuit substanțial în dezvoltarea grupului, în special a birourilor din SUA și Orientul Mijlociu. „Sunt conștient că nu am fi reușit nimic fără echipa locală, formată din peste 30 de consultanți, precum și de cei 50 de colegi din birourile internaționale, care ne-au oferit sprijin și know-how în acest deceniu și jumătate de activitate. Am fost martori la transformarea și maturizarea mediului de business local, la schimbarea percepției față de serviciile de consultanță și la două momente majore de cumpănă, din punct de vedere economic: 2008 și 2020”, a adăugat Weber.

De la înființare și până în prezent, biroul din România al Horváth & Partners a derulat proiecte locale și regionale în cadrul unei game largi de specialități precum: reproiectarea modelului de afaceri și susținerea transformării organizationale în sectorul upstream al industriei de petrol și gaze, transformarea modelului de afaceri prin proiecte de externalizare, management al proceselor și S/4HANA, managementul resurselor umane, implementarea de soluții de planificare, elaborarea de planuri de afaceri pentru investiții și segmente noi de piață etc.

Reprezentanții companiei consideră că mediul de afaceri autohton a făcut progrese notabile în cei 15 ani de la înființarea biroului local. „Una dintre realizările majore pe care le-am observat este creșterea nivelului de competitivitate a principalilor jucători din același domeniu de activitate. Companiile au realizat că un factor important pentru a progresa este să ai o concurență puternică, care să-ți stimuleze dezvoltarea, să inovezi, să îți îmbunătățești performanțele permanent. Un alt element pozitiv este concentrarea pe nevoile clienților și adaptarea serviciilor și produselor, în funcție de acest factor. Un semnal clar de maturizare este și implementarea indicatorilor de performanță în toate industriile, precum și adoptarea soluțiilor de digitalizare cum sunt Inteligența Artificială sau RPA-ul. Nu în ultimul rând, organizațiile au învățat să atragă, să crească și să-și păstreze mult mai bine oamenii, chiar dacă acesta este un sector unde mai este mult loc de evoluție. Cred că factorul uman, în special în plină epocă a automatizărilor, este vital pentru sănătatea unei afaceri”, a mai punctat Directorul General al Horváth & Partners.

Reprezentantul companiei consideră că România traversează o perioadă care pune bazele dezvoltării pe termen mediu și lung, deoarece la nivelul Uniunii Europene se definește cel mai mare buget multianual de până acum pentru programul de redresare economică NextGenerationEU, în perioada 2021-2027, și planul de relansare economică post-pandemie. Prin European Green Deal au fost definite țintele cele mai ambițioase de transformări climatice. Toate aceste mecanisme și instrumente de finanțare vor putea fi atrase în mod eficient cu proiecte fezabile din punct de vedere economic pentru întregi comunități și ecosisteme de afaceri. “Pentru conceperea și implementarea unor astfel de proiecte oferim soluții atât în sectorul public cât și în cel privat, prin competențele și experiența dovedită în țări care au trecut prin etape similare, în ultimii 2-5 ani. Suntem pregătiți să sprijinim beneficiarii și investitorii în marile proiecte care vor pregăti și contribui la transformarea economia României. Mediul local de business a făcut pași importanți în direcția dezvoltării și am putut observa acest lucru foarte bine, dat fiind că noi colaborăm îndeaproape cu birourile internaționale ale Horváth & Partners, avem consultanți români care derulează proiecte pentru clienți din străinătate și invers, iar acest lucru ne ajută să luăm pulsul permanent și corect”, a conchis Kurt Weber.

Horváth & Partners este una dintre cele mai importante companii internaționale, independente, de consultanță în management, prezentă și pe piața din România, începând cu 2005. Compania a fost înființată în Stuttgart, în 1981, de Prof. Dr. Péter Horváth, unul dintre pionierii Controlling-ului în Germania și are peste 1.000 de angajați. Horváth & Partners are birouri în Germania (Berlin, Düsseldorf, Frankfurt, Hamburg, München și Stuttgart), Austria, România, Elveția, Ungaria, Arabia Saudită și Emiratele Arabe, Statele Unite ale Americii. Horváth & Partners este membră a Cordence Worldwide, cea mai importantă alianță activă la nivel mondial, formată din companii de consultanță în management de prestigiu, cu aproape 70 de birouri în 25 de țări, situate pe trei continente, totalizând peste 5.100 de consultanți.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4591 / 7947
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Clifford Chance Badea a asistat PIB Group Europa în tranzacția care marchează debutul companiei britanice pe piața de brokeraj de asigurări din România. Ce avocați au făcut parte din echipa coordonată de Nadia Badea, Partener Clifford Chance
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners primește la Londra premiul Firma Anului în România pentru litigii de brevete, acordat de Managing IP. Alina Tugearu (partener): “Suntem mândri că proiectele pe care le-am derulat sunt remarcate de comunitatea internațională a profesioniștilor în proprietate intelectuală și că munca noastră primește o recunoaștere de un asemenea calibru. Premiul aparține în primul rând echipei care stă în spatele acestor rezultate remarcabile”
SIMION & BACIU câștigă distincțiile Firma Anului în Domeniul Mărcilor și Firma Anului în Domeniul Drepturilor de Autor și Desene în România în cadrul prestigioasei gale Managing IP EMEA. Ana-Maria Baciu (managing partner) a fost desemnată Practicianul Anului în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...